quote:Op donderdag 8 december 2011 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik zit aan de wijn, en ik speel af en toe een lever mario tussendoor
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Lindytje het volgende:
Verdammt noch mal, 2 naamtopiques achter elkaar![]()
Ik ook.quote:
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga slapen lieffies!Good night, sleep tight and..........?
Kipke, jij ook lekker slapenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar eens slapen.... Morgen maar tegels uitzoeken denk ik, nu te gaar voor
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga slapen lieffies!Good night, sleep tight and..........?
Slaap lekker allebei!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar eens slapen.... Morgen maar tegels uitzoeken denk ik, nu te gaar voor
Ik denk eerder: Nog maar 24.00u???? Ik heb al meer dan 0,6 liter bacardi achter de kiezenquote:
Denk dat ik stiekem wel een beetje moe ben... Daar word ik vervelend vanquote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jacqie wat heb jij gegeten?Je bent zo druk bwhehehe
Hehehehequote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk eerder: Nog maar 24.00u???? Ik heb al meer dan 0,6 liter bacardi achter de kiezen
Ik heb van 12u tot 21u moeten werken dus mijn schema is een beetje fucked upquote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk eerder: Nog maar 24.00u???? Ik heb al meer dan 0,6 liter bacardi achter de kiezen
Jaren '90?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Mss het volgende:
Lin je zou trouwens nog een keer een liplinert tut maken he!
Welk luchtje?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef megamandy het volgende:
Heb vandaag weer mijn parfum gekochtHij was helemaal op namelijk
En normaal kocht/kreeg ik altijd de 30ml versie. Maar omdat ik verder geen enkele parfum gebruik en de 100ml versie qua prijs maar 2x zo duur is als de 30ml heb ik vandaag dus 100ml gekocht.
En die fles is echt keigroot tegenover wat ik gewend benMoet hem met mijn beide kleine handjes vasthouden
Kan ik wel zeker 3 jaar vooruit, en morgen als mijn vriendje komt kan ik fijn de opmerking plaatsen van tsja, als jij hem toch niet voor mij koopt moet ik hem maar weer zelf kopen
Ohja!!! kak!!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Mss het volgende:
Lin je zou trouwens nog een keer een liplinert tut maken he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |