Iets minder pissedquote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Batterij ook echt stuk stuk? Niet dat ze straks die zooi heeft binnen gekregen? Ben je alweer wat minder pissed?
Batterij is goedkoop te fixen. Achterdeksel ook, en scherm ook hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets minder pissed
Maar zit nog steeds met mijn jas aanEn ik vraag me af hoe dat scherm zich gaat houden, S had zijn foon laatst laten kletteren en dat scherm werd steeds zwarter en zwarter en stopte binnen een paar dagen, maar die kon een nieuw scherm bestellen en zelf fixen. Bij deze foon gaat dat niet. Batterij zijn schilfers vanaf en zitten deukies in.
En ik vraag me af hoe koud het hier beneden vannacht gaat worden, voor de beestjes
Of ik moet ze alledrie maar in bed nemen
En serieus hoor, maar bij wat voor fuck bedrijf zit je dat ze geen storingavonddienst hebben?! alle 3 in bed is wel lekkah warmquote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets minder pissed
Maar zit nog steeds met mijn jas aanEn ik vraag me af hoe dat scherm zich gaat houden, S had zijn foon laatst laten kletteren en dat scherm werd steeds zwarter en zwarter en stopte binnen een paar dagen, maar die kon een nieuw scherm bestellen en zelf fixen. Bij deze foon gaat dat niet. Batterij zijn schilfers vanaf en zitten deukies in.
En ik vraag me af hoe koud het hier beneden vannacht gaat worden, voor de beestjes
Samsung i5510.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Batterij is goedkoop te fixen. Achterdeksel ook, en scherm ook hoor
Wat voor foon hebbu? htc toch? TOCH?! Zo nee, dan weet ik niet of het zelf te fixen is
Zo koud wordt het niet binnen, hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets minder pissed
Ik heb echt mijn kachel niet uitstaan meerquote:Op donderdag 8 december 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, ik had lekker gekookt!
Straks toetje
Greys, laat je normaal dan de verwarming aan voor de beestjes beneden?
Ik heb m nog steeds helemaal uit staan hier
Ik gok wel 15 of 16, als je huis een beetje geïsoleerd is en je het raam niet open zet misschien zelfs 17.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Als ik weg ben en 's nachts staat ie op 18.
En hoe koud zou het 's nachts worden denken jullie? Graad of ... 14? Kan dat?
hier is het 's nachts rond de 15. Dus ja, 14 a 15 kan. Kouder niet hoor!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
20?!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn kachel niet uitstaan meerStaat op 20.
Helemaal geen probleemquote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Neuj.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
20?!![]()
maar dan smelt je toch?
Ja bij ons staat hij 's nachts ook op 15 maar 's avonds op 20-21, mijn man is een koukleumquote:Op donderdag 8 december 2011 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
hier is het 's nachts rond de 15. Dus ja, 14 a 15 kan. Kouder niet hoor!
Een thermoshirt onder een truiquote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuj.Ik ben echt een koukleum hoor. Ik heb ook over het algemeen mijn thermoshirt aan onder mijn trui. En daaronder nog een hempje. Ik heb het zo stervens de tering koud gewoon altijd.
Vanmorgen was het 16 hier binnen. Mooi de kachel aangeknalt.
Ja maar voor dat scherm doet het touch screen gedeelte het (volgens mij) nog, maar dat wat er onder zit is dus kapoetquote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Qwea het volgende:
¤ 52,96 voor je scherm http://www.mobielbereikba(...)6X86wCFclH3godCE4W9A
Rond de 25 euro voor een batterij
Voor dat klepje moet je ook rond de 20 euro rekenen. Die kan ik ff niet vinden.
+- 100 euro.
100 euro goedkoper dan een nieuweZie je PM ff.
Volgens mij wel hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
De verzekering dekt dat zeker niet, als je hond je foon opeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |