Holy Mother of god.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er nu zo aantrekkelijk aan de anus van een vrouw, stefan?
Het gevoel van vernedering en macht. Dat is erotiserend plus kontjes zijn soberzo geil.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er nu zo aantrekkelijk aan de anus van een vrouw, stefan?
Dat vat het opzich eigenlijk wel goed samen ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gevoel van vernedering en macht. Dat is erotiserend plus kontjes zijn soberzo geil.
Je hebt iets aan mijn date-tips gehad?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik heb zéér groot nieuws !
Kan me er helemaal niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
En wat is er voor vrouwen leuk aan anaal?
Als je te veel binnen krijgt van bepaalde vitamines dan wel. Te veel is bij niets goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
Kan het kwaad om heel veel mandarijnen te eten?
Lijkt me lekker.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
9 mandarijnen, zou dat erg zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je te veel binnen krijgt van bepaalde vitamines dan wel. Te veel is bij niets goed.
Maar het is al lang goed dat je iets eet.
Neuh, maar ik zou er wel iets anders bij eten.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
9 mandarijnen, zou dat erg zijn?
Ik begrijp het wel. Die dingen zijn verslavend als je er eenmaal mee begint.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
9 mandarijnen, zou dat erg zijn?
Ooit geprobeerd?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
Als het pijn doet doe je iets verkeerd.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me nog best wel pijnlijk. De normale manier verveelt nog niet echt.
Als ze een beetje zoetig zijn en zonder pit wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Die dingen zijn verslavend als je er eenmaal mee begint.
Ja maar het is best knap als je het in een keer goed kunt doen lijkt mequote:Op donderdag 8 december 2011 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het pijn doet doe je iets verkeerd.
Je zal er niet aan ontsnappen als je rondloopt met een goed achterwerk.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me nog best wel pijnlijk. De normale manier verveelt nog niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |