Neen, maar wij westerlingen geloven dit graagquote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef SpauldingPF het volgende:
Zijn die lui alleen zielig tijdens kerst?
Hier heb je altijd nog te vreten, en hoef je niet op straat te wonen met je kids, en de kans dat je op straat verkracht word als vrouw is hier stukken minder. Omdat wij het wel goed geregeld hebben wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof we hier in Nederland geen moeders hebben die in elkaar geslagen worden door hun vriend en er alleen voor staan voor de zorg van hun kinderen.
Nee dat is echt onvoorstelbaar in Nederland. Hou op schei uit.
OT: van mij krijgen ze helemaal niks. Ga maar werken voor je centen en als je geen kinderen kunt onderhouden, begin er dan niet aan.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zag bij de webshop dat 'ie binnen 3 dagen geleverd zou worden.
Nee? Ik heb dan ook een L.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ook gezien?
Maar goed, gaan we iets met het ideetje doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Oerbeer het volgende:
Wat zijn sommige Nederlanders negatief ingesteld zeg, gat-ver-damme.
Je bedoelt dat vis verkopen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar goed, gaan we iets met het ideetje doen?
Zou wel tof zijn als zoiets gebeurd.
Staat gewoon hier;quote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee? Ik heb dan ook een L.
Welke maat heb jij gekozen dan?
Oh joh,quote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staat gewoon hier;
http://www.wehkamp.nl/damesmode/t-shirts-tops/3FM/C21_1A9_3FM/
Heb wel XXL, dus zou een weekje duren staat er.
Idem, en nog wat extra spullen.quote:
Ahquote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh joh,ik heb deze:
http://www.seriousrequestshop.nl/uni/102/DJshirt
Als je je hypotheek niet betaald om wat voor reden dan ook dan sta je binnen een half jaar op straat. Ook als je kinderen hebt. Kinderen heten die dingen, geen kids (quote:Op donderdag 8 december 2011 19:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hier heb je altijd nog te vreten, en hoef je niet op straat te wonen met je kids, en de kans dat je op straat verkracht word als vrouw is hier stukken minder. Omdat wij het wel goed geregeld hebben wat dat betreft.
Discussielui op FOK! ookquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je je hypotheek niet betaald om wat voor reden dan ook dan sta je binnen een half jaar op straat. Ook als je kinderen hebt. Kinderen heten die dingen, geen kids (), maargoed, dat is een ander verhaal.
De bank verkoopt het huis onder je kont en geloof maar dat er in Nederland alleenstaande moeders zijn die het meemaken. En dan heb je nog niet zo 123 een ander onderkomen. Ook niet met urgentie. En als je geen familie of vrienden hebt waar je op kan terugvallen (en ook die mensen zijn er) dan ben je gewoon de lul. Of de kut dan in dit geval.
Houd dan zo een aktie voor Nederlanders die in een vergelijkbare situatie verkeren en niet voor een stel buitenlanders.
En ja ik ben voor eigen volk eerst ja, zo neukend schiet me neer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |