Ik ben benieuwd, ik zou van te voren gebeld worden ofzo, wanneer ze hem zouden leveren, nog niet gebeurd.quote:
Mss iets voor Fok! om te collecteren?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe je goed. We zijn nog niet van start gegaan zelfs.
Wanneer heb jij het shirtje besteld dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik zou van te voren gebeld worden ofzo, wanneer ze hem zouden leveren, nog niet gebeurd.
Ja, zou wel een tof plan zijn. Moeten we wel iets leuks omheen bedenken dan.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mss iets voor Fok! om te collecteren?
Als iedere Fok!ker nu eens een euro doneert om vervolgens naar Leiden te gaan met de donatie. Is een win-win situatie. Goede doel heeft extra geld en Fok! laat zich van de goede kant zien aan heel NL.
Zomaar een ideetje.
Iets leuks bedenken ben ik slecht in. Ik kom erop terug Oerbeer, moet even gaan brainstormen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, zou wel een tof plan zijn. Moeten we wel iets leuks omheen bedenken dan.
Vis een optie?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Iets leuks bedenken ben ik slecht in. Ik kom erop terug Oerbeer, moet even gaan brainstormen.
Het moet wel iets Fok! gerelateerd zijn uiteraard.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jaaa, al dat geld in een vis stoppen. Want geld stinkt niet...
Uitsluitend kibbeling of gebakken vis verkopen, haring is zo niet winterachtig.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]Nee joh, gewoon een FOK!viskraam op de Beestenmarkt neerzetten.
Gewoon rauwe vis uit de gracht.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Uitsluitend kibbeling of gebakken vis verkopen, haring is zo niet winterachtig.
Afgelopen vrijdag.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wanneer heb jij het shirtje besteld dan?
De gracht is naast het Glazen Huis, dus dat gaat wel werken.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is een optie. Daarna de vergiftigde mensen het geld afpakken en naar SR brengen.
Dat zie je verkeerd. Je moet er ruchtbaarheid aan geven. Dan ziet 3fm in dat het menens is en zien ze er brood in, lees kijk en luistercijfers.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Onufriev het volgende:
Alsof je ook gaat doneren. Paar uren in de rij staan bij die brievenbus in de kou, en dan 1 op de 100 die zijn verhaal mag doen
Online doneren? Plaatje aanvragen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Onufriev het volgende:
Alsof je ook gaat doneren. Paar uren in de rij staan bij die brievenbus in de kou, en dan 1 op de 100 die zijn verhaal mag doen
Ja dat kan wel!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Online doneren? Plaatje aanvragen?
Oke, ik daag je uit om zendtijd te krijgen...quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je moet er ruchtbaarheid aan geven. Dan ziet 3fm in dat het menens is en zien ze er brood in, lees kijk en luistercijfers.
Iets meer logica en logisch redeneren.
Gaan ze dan ook plaatjes draaien? Of gaan ze nakijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Naaktemolrat het volgende:
Onze school sluit 2 leraren op in een eigen glazen huis voor 2 dagen. Dus 2 dagen uitval
Plaatjes aanvragen enzo, we hebben daarnaast al 155 euro opgehaald.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook plaatjes draaien? Of gaan ze nakijken
Alsof we hier in Nederland geen moeders hebben die in elkaar geslagen worden door hun vriend en er alleen voor staan voor de zorg van hun kinderen.quote:Dit jaar staat het glazen huis in Leiden, en word er geld opgehaald voor moeders die veel leed hebben doorstaan door oorlog en alleen staan voor de zorg van hun gezin. Iets wat wij ons in het rijke Nederland gewoon niet kunnen voorstellen.
Zoiets krijg je niet alleen voor elkaar, er moeten zekers meerdere mensen, lees Fok!kers achter staan. Samen staan we sterk en ruleren wij over SR!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oke, ik daag je uit om zendtijd te krijgen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |