Bij mij kwamen die twee ook niet verder dan respectievelijk een vijf en een zes. Helaas.quote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Na Breakfast at Tiffany's en Roman Holiday heb ik het maar opgegeven bij Hepburn. Komedie/Romantiek uit de jaren '30, '40 en '50 van Hollywood hoef ik echt niet meer te zien.
Maar goed dan dat Breakfast at Tiffany's van 1961 isquote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Na Breakfast at Tiffany's en Roman Holiday heb ik het maar opgegeven bij Hepburn. Komedie/Romantiek uit de jaren '30, '40 en '50 van Hollywood hoef ik echt niet meer te zien.
Laten we het er dan maar op houden dat vrijwel alle romantische komedies niet aan mij zijn besteedquote:Op zondag 11 december 2011 01:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar goed dan dat Breakfast at Tiffany's van 1961 is
Die moet je ook niet achter elkaar kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 02:11 schreef picodealion het volgende:
Vooral dat laatste trouwens. Ik kon zijn joligheid in Arsenic and Old Lace wel waarderen, maar vervolgens North by Northwest kijken was een minder groot succes.
Nu we het toch over Stewart hebben, het is zo ongeveer de tijd van het jaar dat je It's a Wonderful Life moet kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 02:21 schreef picodealion het volgende:
Philadelphia Story was best ok, niet super. Ik vind Stewart dan ook een stuk interessanter dan Grant.
His Girl Friday en Bringing Up Baby zal ik vast nog wel een keer kijken. Net als Breakfast at Tiffany's. Ze staan niet heel hoog op mijn 'ooit-nog-kijken' lijst, maar ze staan er zeker tussen.
Kijk wel de zwartwit versie en niet de ingekleurde (de ingekleurde is voor types als Foxquote:Op zondag 11 december 2011 02:26 schreef picodealion het volgende:
Zal ik die dan maar eens naar voren schuiven? Ik ben 5 films verwijderd van mijn nieuwe watchlist, en het wordt inderdaad hoog tijd.
Leuk statement, maar dat verandert natuurlijk niemands mening over haarquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Falco het volgende:
Zij is de Natalie Portman uit de jaren '50!
Ten tijde van Roman Holiday misschien (en een beetje Sabrina), maar daarna werd het zo'n Jackie Onassis-achtig icoon dat me helemaal niets meer deed. Qua acteerwerk kon ze me ook al niet bekoren en ik vind de meeste van haar films dan ook nog eens tegenvallen, dus dan blijft er niet veel meer over.quote:
Doe mij dan maar de Shirley MacLaine uit die periode. Stukken grappiger, pittiger en veel meer spring-in-'t-veld dan die brave, saaie Hepburn. En ze deed ook nog eens mee in toffere filmsquote:Zij is de Natalie Portman uit de jaren '50!
Hoe kan ik dit ooit goedmaken?quote:Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef picodealion het volgende:
Nou, na 2,5 uur en maar 2 mensen die reageren? Ik betwijfel het.
En zijn naam was (naast Forman) oorpronkelijk al goed voor het punt, dus dat versoepelt het niet ofzo.
Laat me raden, een gehaakte muts.quote:
Oh ik vond dat wel een leuke filmquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb trouwens Sideways nog een poging gegeven, maar wat een irritante film zeg. Ik zit echt letterlijke elke scene met kromme tenen. Deze ga ik niet afkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |