Godver, klinkt goedquote:Op donderdag 8 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Dus voor veilige visfilet gedoopt in pittige deeg gegaan. Altijd goed.
Ik lust alles behalve zuurkool, maar jij mag kreeft voor me makenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Ik heb al gekookt helaas![]()
Zou gaan voor mijn allereerste Roti vandaag, maar was te pussy nog. Dus voor veilige visfilet gedoopt in pittige deeg gegaan. Altijd goed.
Waar houd jij van Jumi?
Hmpfquote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef tliciouz het volgende:
Fuck man, niet weer.
http://www2.wsls.com/news(...)s-campus-ar-1530165/
De fuckquote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef tliciouz het volgende:
Fuck man, niet weer.
http://www2.wsls.com/news(...)s-campus-ar-1530165/
Nopequote:Op donderdag 8 december 2011 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben zeker de enige hier die geen vis lust?
Vissticks met aardappelpuree.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Er zijn meer soorten vis dan dat er soorten kaas zijn, je moet toch wel IETS van vis lusten? Desnoods vissticks?
garnalen en tonijn uit blik, vispatat en kibbeling. Maar ik bedoel echt de stukken vis uit de pan/oven.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Er zijn meer soorten vis dan dat er soorten kaas zijn, je moet toch wel IETS van vis lusten? Desnoods vissticks?
Die kreeft komt nog wel een keer, vanavond niet thoquote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lust alles behalve zuurkool, maar jij mag kreeft voor me maken
Al klinkt die vis ook wel![]()
Je moet eens een keer goed bereide zalmsteak met tagliatelle eten. Paar drupjes limoen, wat tijm erbij. Niemand kan dat NIET lusten. Dat geloof ik gewoon nietquote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
garnalen en tonijn uit blik, vispatat en kibbeling. Maar ik bedoel echt de stukken vis uit de pan/oven.
Sounds good.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moet eens een keer goed bereide zalmsteak met tagliatelle eten. Paar drupjes limoen, wat tijm erbij. Niemand kan dat NIET lusten. Dat geloof ik gewoon niet
Van die stukken vind ik ook niet lekker. Lust wel wat jij zegt en sushi ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
garnalen en tonijn uit blik, vispatat en kibbeling. Maar ik bedoel echt de stukken vis uit de pan/oven.
Houd ik je aanquote:Op donderdag 8 december 2011 19:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die kreeft komt nog wel een keer, vanavond niet tho![]()
Waarom kookt er niemand zo voor mijquote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moet eens een keer goed bereide zalmsteak met tagliatelle eten. Paar drupjes limoen, wat tijm erbij. Niemand kan dat NIET lusten. Dat geloof ik gewoon niet
Met spinazie à la crème ook hoop ik?quote:
Garnalen zijn geen visquote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon uitvergrote kibbelingquote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met spinazie à la crème ook hoop ik?
[..]
Garnalen zijn geen vis. Ik snap het serieus niet, hoe kan je dat nou niet lekker vinden
! Maakt niet uit welke vis, als het er ongeveer zo uitziet is het lekker
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gimme, gimme, gimme
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Een goede zalm- of tonijnsteak dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is gewoon uitvergrote kibbeling
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
Deze chick weet van wantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gimme, gimme, gimme.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gimme, gimme, gimme
All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een goede zalm- of tonijnsteak dan?Of zo'n stuk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst had ik zalm in restaurant, was fucking lekker, en week erna zalm die er precies hetzelfde uitzag maar helemaal niet lekker wasquote:Op donderdag 8 december 2011 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een goede zalm- of tonijnsteak dan?Of zo'n stuk:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef Sinji het volgende:
Ahh sushi. Ik ben expert in eten van die dingenSushi eten met een pokerfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Faka met je hoofddeksel aan tafel dan, jongeman?
Nu heb ik een zieke zin in welke vis dan ook verdommequote:Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Laatst had ik zalm in restaurant, was fucking lekker, en week erna zalm die er precies hetzelfde uitzag maar helemaal niet lekker wasdus ligt er maar net aan, denk ik
sowieso eten wij thuis nooit vis, dus weet er ook zwaar weinig van![]()
The fuck?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:17 schreef Panzermaus het volgende:
From VT Alerts: Suspect remains at large. A police officer has been shot. A potential second victim is reported at the Cage lot. Stay indoors. Secure in place.
Het is wat, Virginia Tech.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef Sinji het volgende:
Ahh sushi. Ik ben expert in eten van die dingen
Ronde 1Ik doe met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Asians, rude peoplequote:Op donderdag 8 december 2011 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sushi eten met een pokerface. Faka met je hoofddeksel aan tafel dan, jongeman?
[..]
Nu heb ik een zieke zin in welke vis dan ook verdomme
Poste ik net al.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:17 schreef Panzermaus het volgende:
From VT Alerts: Suspect remains at large. A police officer has been shot. A potential second victim is reported at the Cage lot. Stay indoors. Secure in place.
Het is wat, Virginia Tech.
De link indeed, wist niet wanneer dit erbij gekomen was. Zal wel weer meevallen, schietpartijen gebeuren 24/7 overal.quote:
Maakt niet uit, ik vind je er niet anders doorquote:Op donderdag 8 december 2011 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb echt al zovaak te horen gekregen nee dit moet je lekker vinden blabla.
Gewoon Nee
Onzin, jullie eten allesquote:Op donderdag 8 december 2011 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het maag-darmstelsel van negers is daar niet voor gemaakt jongeuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |