Donderdag zijn altijd de leukste feesten he, noodlanding @ Paradiso bijv.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik moet elke keer werken op donderdag, en nadien heb ik geen energie meer.
Waar woon je dan>quote:Op donderdag 8 december 2011 16:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nog steeds niet geweest?
Ik wacht nog steeds tot iemand hier gegaan is en me vertelt dat het dope is, zodat ik niet voor niks naar Amsterdam kom
Wauwquote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Oogappeltje van dit topic
Of had ik die al gepost
Omgeving Nijmegen/Arnhem.quote:
Hm, minderquote:Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik moet elke keer werken op donderdag, en nadien heb ik geen energie meer.
Groene ogenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Oogappeltje van dit topic
Of had ik die al gepost
Kapot skeer is dat eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Donderdag zijn altijd de leukste feesten he, noodlanding @ Paradiso bijv.
Is het daar een beetje leuk om uit te gaan? Ik denk altijd dat er geen leven meer is naast de randstad + Utrecht.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Omgeving Nijmegen/Arnhem.
Wat draaien ze er allemaal?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
WEEKND @ 80 voor 12 is kratis en na 12 is 6 euw
Hm, 'buitenstaanders' vinden Arnhem altijd wel heel tof, want een groot plein met verschillende clubs en kroegen, maar ik heb het wel een beetje gezien eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is het daar een beetje leuk om uit te gaan? Ik denk altijd dat er geen leven meer is naast de randstad + Utrecht.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is het daar een beetje leuk om uit te gaan? Ik denk altijd dat er geen leven meer is naast de randstad + Utrecht.
Alleen indien leuk feest. Anders is het publiek echtquote:Op donderdag 8 december 2011 16:55 schreef Sala-adin het volgende:
Utrecht heeft echt een harde club: Winkel van Sinkel
Common live gezienquote:
donderdag 8 december 2011quote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat draaien ze er allemaal?
Wie heb je daarvoor moeten rossen?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Common live gezien. In Paradiso. Met een FOK!ster
. Heb zelfs nog een drumstokje die hij 't publiek in gooide.
Jawel maar al heel heel lang niet meer geupdate.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef Juminelle het volgende:
Hebben jullie LastFM eigenlijk? Ben best benieuwd naar jullie muzieksmaken nu.
Je hebt alle anderen die hem probeerden te grijpen een smack gegeven?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Common live gezien. In Paradiso. Met een FOK!ster
. Heb zelfs nog een drumstokje die hij 't publiek in gooide.
Kut loempiavouwer was me voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wie heb je daarvoor moeten rossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |