Inderdaad, anders krijg je zulke blikken van je volgende huisdierquote:Op donderdag 8 december 2011 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is mijn enige knelpunt, want cavias zijn badass. Maar anders! nom nom
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is mijn enige knelpunt, want cavias zijn badass. Maar anders! nom nom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gatverdamme, man.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Je kan pas zeggen dat je smaak hebt als je alles geprobeerd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gatverdamme, man.
Volgens mij zijn er weinig ( dodelijke ) bacteriën die vuur overleven.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat vroeg ik van de week nog in een ander topic, welke dieren zijn allemaal eigenlijk eetbaar voor de mens? Zou je pauwen, leeuwen, bizons, eksters enz. etc. gewoon kunnen eten? Behalve als ze van zichzelf giftig zijn of bepaalde parasieten/bacteriën/virussen whatever bij zich dragen?
Ja bijna wel, als het vlees grotendeels uit eiwit bestaatquote:Op donderdag 8 december 2011 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat vroeg ik van de week nog in een ander topic, welke dieren zijn allemaal eigenlijk eetbaar voor de mens? Zou je pauwen, leeuwen, bizons, eksters enz. etc. gewoon kunnen eten? Behalve als ze van zichzelf giftig zijn of bepaalde parasieten/bacteriën/virussen whatever bij zich dragen?
Heb je verdorie een steekje los?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef Juminelle het volgende:
Kat zou ik best eens willen eten tho
Probeer hond eerst maar eens.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef Juminelle het volgende:
Kat zou ik best eens willen eten tho
Hell nawquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Probeer hond eerst maar eens.
Vlees is vlees. Mens is ook eetbaarquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus een mol, een olifant, een walrus, in principe allemaal eetbaar?
Olifant opeten en drinking horns van zijn tusks maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus een mol, een olifant, een walrus, in principe allemaal eetbaar?
Bizar eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vlees is vlees. Mens is ook eetbaar
En de melk voor die eckte basketbal lengtequote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Olifant opeten en drinking horns van zijn tusks maken.
Vaseline and gentlemenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Gefrituurde sprinkhanen, kenkerlekker, I kid you not!
CB heeft ooit olifantenslurf gegeten dusquote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
En de melk voor die eckte basketbal lengte
Wil ik ook nog proberen, lijkt me opzich wel lekker.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Gefrituurde sprinkhanen, kenkerlekker, I kid you not!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |