het is een Hannya demoonquote:
quote:The Hannya (般若) mask is a mask used in Japanese Noh theater, representing a jealous female demon or serpent. It possesses two sharp bull-like horns, metallic eyes, and a leering mouth split from ear to ear.[1]
Hahaha, daar had ik het gister met Vaseline_ nog overquote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ex collega van me, was rastaman, die had standaard 1 lange pinknagel om zn baaps aan te stampen
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef Sinji het volgende:
Mijn favoriete artiest ooit is Shige van Japan, wou een sleeve bij hem daar zetten. Door omstandigheden gaat dat niet meer door.. man is ook tyfusduur.KeihardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhhuh! Echter onderrug wordt meer onderrug/heup en niet in het midden. Wat dat meisje dat in het vorige topic gepost heeft ongeveer, maar dan echtquote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké, tof wel!
Precies dat ja. Van die vale blauwe sleeves![]()
Smerig ookquote:Op donderdag 8 december 2011 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, daar had ik het gister met Vaseline_ nog over. Da's toch gewoon overbodig
?
Weer wat geleerdquote:
Tja, vind het sowieso beetje junkiestyloquote:Op donderdag 8 december 2011 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, daar had ik het gister met Vaseline_ nog over. Da's toch gewoon overbodig
?
Neeeeequote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben van plan een barcode in mijn nek te zetten. Achterliggende gedachte is dat iedereen een product van de maatschappij is. de cijfers die er onder komen zijn ook speciaal voor me.
Wist je dat burger Onderdaan betekent?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben van plan een barcode in mijn nek te zetten. Achterliggende gedachte is dat iedereen een product van de maatschappij is. de cijfers die er onder komen zijn ook speciaal voor me.
Deze man approves.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef Fanta-stick het volgende:
wat voel ik me ineens onderdruktquote:Op donderdag 8 december 2011 14:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wist je dat burger Onderdaan betekent?
Snap ik, ik moest het ook een laten bezinken en mijn trots rehabiliteren.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wat voel ik me ineens onderdrukt
Dat vind ik net zo afgezaagd als die sterren.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Nou, je vraagt eigenlijk of God je wilt verdoemen, een ticket to hell, als het warequote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Sinji het volgende:
Wist je dat, als je Godverdomme zegt. Dat dat eigenlijk schelden is tegen jezelf?
/random
Rihannaquote:Op donderdag 8 december 2011 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ach, het is Rihanna maar.
Ik droom altijd even weg wanneer ik KUT! roep.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik zeg het gewoon zonder een religieuze context aan te hangenals je kut roept dan denk je toch ook niet meteen daadwerkelijk aan een kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:08 schreef Sinji het volgende:
Ik google Polynesië en krijg Jumi in de resultatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan niet, deze op de foto heeft een minder perfecte huid.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:08 schreef Sinji het volgende:
Ik google Polynesië en krijg Jumi in de resultatenDaaaar lijk ik totaaal niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polynesië is wel
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |