abonnement Unibet Coolblue
pi_105336192
Een tijdje geleden kwam TS deze baas tegen op Nat. Geographic


Hoe lang moet die gast eigenlijk nog zitten? In 1988 kreeg hij 49 jaar. In 2003 7 jaar extra vanwege die ontsnapping waarvan 10 jaar eenzame opsluiting. In 2013 zou hij pas weer in contact kunnen komen met de buitenwereld. Ik ben zeker van plan hem een brief te sturen. Ik weet best dat hij iets gruwelijks heeft aangericht maar om iemand daar nou 49 jaar voor te geven vind ik te ver gaan.
pi_105336253
Edit: in de war met een ander
  donderdag 8 december 2011 @ 13:56:07 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_105336384
Waarom wil je weten hoe lang hij nog moet zitten om een brief te kunnen sturen in 2013?
pi_105336506
let him rot
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_105336528
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:52 schreef hugsy33 het volgende:
Edit: in de war met een ander
Die heeft de doodstraf gehad :P
ijs_beer fan!
pi_105336536
Hoe gestoorder de moordenaar, hoe groter z'n fanclub. Meestal wanhopige vrouwen voor wie de lokale gangleader niet scary genoeg is, in dit geval "TS"...

quote:
Timothy Vail, 35, was serving 49 years to life for the 1988 rape and murder of a pregnant secretary.
Doodstraf was niet beschikbaar zeker?
censuur :O
  Redactie Sport donderdag 8 december 2011 @ 14:01:51 #7
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_105336587
Ja, gaat 49 jaar te ver? Hoelang het hij dan moeten krijgen? :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_105336647
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe gestoorder de moordenaar, hoe groter z'n fanclub. Meestal wanhopige vrouwen voor wie de lokale gangleader niet scary genoeg is, in dit geval "TS"...

[..]

Doodstraf was niet beschikbaar zeker?
Is in lang niet alle staten toegestaan :o
ijs_beer fan!
pi_105336781
Troll, kijk dat taalgebruik dan.
Who motivates the motivator?
  donderdag 8 december 2011 @ 14:20:39 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_105337244
Wat ga je hem allemaal schrijven dan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_105337641
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:56 schreef kwiwi het volgende:
Waarom wil je weten hoe lang hij nog moet zitten om een brief te kunnen sturen in 2013?
Ik heb respect voor hoe hij ontsnapt is, niet voor wat hij gedaan heef en ik ben benieuwd hoe hij die 10 ellendige jaren doorstaan heeft. Hoe moet je die tijd nou doorkomen?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe gestoorder de moordenaar, hoe groter z'n fanclub. Meestal wanhopige vrouwen voor wie de lokale gangleader niet scary genoeg is, in dit geval "TS"...

[..]

Doodstraf was niet beschikbaar zeker?
Ja denk vooral dat je die jongen de rest van z'n leven moet laten wegrotten. Daar heeft de maatschappij veel aan, he?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ga je hem allemaal schrijven dan?
Dat ik ook vast gezeten heb en hoe het er in dit land aan toe gaat. Ik werd na 3 maanden JMC al knettergek. Laat staan na 15 jaar. Ik gaf 'm groot gelijk om z'n biezen te pakken. Detentie is het ergste wat de mensheid ooit bedacht heeft. Heb ik nog geluk gehad met dit land. Dan nog was het geen pretje :%
  donderdag 8 december 2011 @ 14:35:11 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_105337715
Maar wat heeft dit alles nou te maken met de vraag uit de TT?
pi_105338144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:33 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Ik heb respect voor hoe hij ontsnapt is, niet voor wat hij gedaan heef en ik ben benieuwd hoe hij die 10 ellendige jaren doorstaan heeft. Hoe moet je die tijd nou doorkomen?

[..]

Ja denk vooral dat je die jongen de rest van z'n leven moet laten wegrotten. Daar heeft de maatschappij veel aan, he?

[..]

Dat ik ook vast gezeten heb en hoe het er in dit land aan toe gaat. Ik werd na 3 maanden JMC al knettergek. Laat staan na 15 jaar. Ik gaf 'm groot gelijk om z'n biezen te pakken. Detentie is het ergste wat de mensheid ooit bedacht heeft. Heb ik nog geluk gehad met dit land. Dan nog was het geen pretje :%
Inbreken is niet goed maar een vrouw verkrachten en met die handeling haar ongeboren kind vermoorden. Dan heb je je meteen buiten de samenleving geplaatst wat mij betreft vogelvrij.
Het had mijn kind/vrouw niet moeten zijn ik had hem echt vermoord.(internet hero talk i know).

Voordat je nu een heel leuk antwoord ga geven, denk er eens over na dat het jou vrouw was geweest (de liefde van je leven).

In de cel zitten is niet fijn maar ja als je dat heb gedaan mag je vrij worden gelaten als een oude man van 70 dan heeft het slachtoffer ook nog een gevoel van voldoening.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  donderdag 8 december 2011 @ 15:19:36 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_105339348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Inbreken is niet goed maar een vrouw verkrachten en met die handeling haar ongeboren kind vermoorden. Dan heb je je meteen buiten de samenleving geplaatst wat mij betreft vogelvrij.
Het had mijn kind/vrouw niet moeten zijn ik had hem echt vermoord.(internet hero talk i know).

Voordat je nu een heel leuk antwoord ga geven, denk er eens over na dat het jou vrouw was geweest (de liefde van je leven).

In de cel zitten is niet fijn maar ja als je dat heb gedaan mag je vrij worden gelaten als een oude man van 70 dan heeft het slachtoffer ook nog een gevoel van voldoening.
Ware het niet dat het slachtoffer vermoord is... Dan blijft er weinig voldoening over.
censuur :O
pi_105344016
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat heeft dit alles nou te maken met de vraag uit de TT?
Ja ik draai er een beetje om heen. Kan iemand de vraag nog beantwoorden?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Inbreken is niet goed maar een vrouw verkrachten en met die handeling haar ongeboren kind vermoorden. Dan heb je je meteen buiten de samenleving geplaatst wat mij betreft vogelvrij.
Het had mijn kind/vrouw niet moeten zijn ik had hem echt vermoord.(internet hero talk i know).

Voordat je nu een heel leuk antwoord ga geven, denk er eens over na dat het jou vrouw was geweest (de liefde van je leven).

In de cel zitten is niet fijn maar ja als je dat heb gedaan mag je vrij worden gelaten als een oude man van 70 dan heeft het slachtoffer ook nog een gevoel van voldoening.
Ik zeg toch ik bewonder hem niet om wat hij gedaan heeft maar ik blijf erbij dat ik 49 jaar veel te zwaar vind voor zoiets. 25 lijkt mij voldoende zodat hij nog iets van zijn leven kan maken. Wat heb je eraan om iemand de rest van z'n leven op te sluiten? Wat wil je liever: de rest van zijn leven betalen voor zijn gevangenschap of iemand die nog iets toe kan voegen aan de maatschappij?
  donderdag 8 december 2011 @ 19:36:45 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_105348756
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:23 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Ja ik draai er een beetje om heen. Kan iemand de vraag nog beantwoorden?

[..]

Ik zeg toch ik bewonder hem niet om wat hij gedaan heeft maar ik blijf erbij dat ik 49 jaar veel te zwaar vind voor zoiets. 25 lijkt mij voldoende zodat hij nog iets van zijn leven kan maken. Wat heb je eraan om iemand de rest van z'n leven op te sluiten? Wat wil je liever: de rest van zijn leven betalen voor zijn gevangenschap of iemand die nog iets toe kan voegen aan de maatschappij?
Ik zou niet graag naast die vent willen wonen, anders. Hij kende de consequenties, tough luck mother fucker.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_105349159
Dat wat van z'n leven maken vind ik eigenlijk niet zo nodig.
  Redactie Sport donderdag 8 december 2011 @ 21:32:07 #18
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_105354904
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:33 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Ik heb respect voor hoe hij ontsnapt is, niet voor wat hij gedaan heef en ik ben benieuwd hoe hij die 10 ellendige jaren doorstaan heeft. Hoe moet je die tijd nou doorkomen?

[..]

Ja denk vooral dat je die jongen de rest van z'n leven moet laten wegrotten. Daar heeft de maatschappij veel aan, he?

[..]

Dat ik ook vast gezeten heb en hoe het er in dit land aan toe gaat. Ik werd na 3 maanden JMC al knettergek. Laat staan na 15 jaar. Ik gaf 'm groot gelijk om z'n biezen te pakken. Detentie is het ergste wat de mensheid ooit bedacht heeft. Heb ik nog geluk gehad met dit land. Dan nog was het geen pretje :%
Er zal vast een goede reden zijn geweest waarom jij 15 jaar heb gezeten. En dat terwijl ze hier in Nederland meestal (naar mijn mening) te lage straffen geven. :{

Dus volkomen terecht.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_105359783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Er zal vast een goede reden zijn geweest waarom jij 15 jaar heb gezeten. En dat terwijl ze hier in Nederland meestal (naar mijn mening) te lage straffen geven. :{

Dus volkomen terecht.
Weet je dat ze in NL lang niet zo laag straffen als algemeen word aangenomen?
Dat justitie echt verregaande bevoegdheden heeft je helemaal kaal te plukken en dat daar binnenkort nog meer bijkomt?
Dat NL een van de weinige landen is waar levenslang betekent: levenslang, nooit meer vrij tenzij bij koninklijk pardon?

Als je denkt dat het allemaal niets voorstelt doet de media haar werk beter dan ik dacht.
  Redactie Sport donderdag 8 december 2011 @ 23:18:22 #20
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_105360054
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef lezzmeister het volgende:

[..]

Weet je dat ze in NL lang niet zo laag straffen als algemeen word aangenomen?
Dat justitie echt verregaande bevoegdheden heeft je helemaal kaal te plukken en dat daar binnenkort nog meer bijkomt?
Dat NL een van de weinige landen is waar levenslang betekent: levenslang, nooit meer vrij tenzij bij koninklijk pardon?

Als je denkt dat het allemaal niets voorstelt doet de media haar werk beter dan ik dacht.
Maar wordt er wel eens levenslang gegeven hier in Nederland, en zo ja waarvoor? Heel leuk als dat bestaat, maar als niemand ooit in aanmerking komt voor die straf is hij er natuurlijk alleen maar voor de sier.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_105360516
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederland

Lucia de Berk, Mohammed Bouyeri, Jan Stoffers, Koos Hertogs, Bennie Sopacua, Ischa en Mehmet, Frans Boons, en meer namen die ik wel ken uit de media.

Gratie krijgen weinig mensen dus leggen ze het niet veel op, maar alleen voor de sier is het niet.
pi_105361119
Rapport over hem en z'n ontsnapping: http://www.docs.state.ny.us/PressRel/2004/ElmiraEscapeReport.pdf

Hij mag "parole" aanvragen in 2041. Dan moet hij een papiertje invullen, dan mag hij eventueel naar een parole board als ze zin hebben om hem te zien, en als die dan vinden dat hij zich gedraagt en geen risico meer vormt voor de maatschappij, dan mag hij naar naar buiten. Maar als je een beetje zoekt zie je hoe ze terminale patiënten die amper meer kunnen ademen nog gewoon laten zitten omdat ze zo gevaarlijk zijn, zodoende schat ik z'n kansen niet erg hoog in.
  Redactie Sport vrijdag 9 december 2011 @ 00:37:19 #23
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_105363342
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:28 schreef lezzmeister het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederland

Lucia de Berk, Mohammed Bouyeri, Jan Stoffers, Koos Hertogs, Bennie Sopacua, Ischa en Mehmet, Frans Boons, en meer namen die ik wel ken uit de media.

Gratie krijgen weinig mensen dus leggen ze het niet veel op, maar alleen voor de sier is het niet.
Hmmm interessant. :) Ik ken daarvan alleen Lucia de Berk, zij was onschuldig toch?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_105364876
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hmmm interessant. :) Ik ken daarvan alleen Lucia de Berk, zij was onschuldig toch?
Uiteindelijk is ze onschuldig bevonden.
Wat het met haar was is dat er wiskundig bewijs was dat het nagenoeg onmogelijk was dat ze bij alle overlijdensgevallen net aanwezig was. Doodsoorzaken waren vaak twijfelachtig en net toen zij aanwezig was.

Naderhand was het heel duidelijk dat de wiskunde compleet achterlijk was en dat de kans dat zij zo vaak aanwezig was veel en veel groter was. Dat en er was iets met een aantal sterfgevallen dat er ipv moord best twijfelachtig of infectie had kunnen staan, weet het niet precies meer.

Maar punt was dat levenslang nog best word uitgedeeld, zij het niet vaak.
pi_105369736
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Er zal vast een goede reden zijn geweest waarom jij 15 jaar heb gezeten. En dat terwijl ze hier in Nederland meestal (naar mijn mening) te lage straffen geven. :{

Dus volkomen terecht.
:') leer lezen. Ik heb 3 maanden gezeten en werd toen al knettergek. 3 maanden lang 7 dagen p/week 23 uur p/dag op cel. Geef mij eens ongelijk om gek te worden daar? Gevangenissen maken je vaak alleen maar slechter. Ik kreeg daar ook veel zin om mensen wat aan te doen. Logisch als je je de hele dag de tering verveeld :r
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef lezzmeister het volgende:
Rapport over hem en z'n ontsnapping: http://www.docs.state.ny.us/PressRel/2004/ElmiraEscapeReport.pdf

Hij mag "parole" aanvragen in 2041. Dan moet hij een papiertje invullen, dan mag hij eventueel naar een parole board als ze zin hebben om hem te zien, en als die dan vinden dat hij zich gedraagt en geen risico meer vormt voor de maatschappij, dan mag hij naar naar buiten. Maar als je een beetje zoekt zie je hoe ze terminale patiënten die amper meer kunnen ademen nog gewoon laten zitten omdat ze zo gevaarlijk zijn, zodoende schat ik z'n kansen niet erg hoog in.
Arme drommel. Moet hij nog 30 jaar zitten in die hel daar? 1988 + 57 = 2045
Gaat daar maar 4 jaar vanaf? Ik zag iemand in de VS die 3 jaar kreeg en na 2 jaar alweer naar buiten mocht. Maar goed ik hoop dat ze de straffen daar gaan inkorten nu met die crisis want iemand zo'n lange tijd opsluiten wordt gwn onbetaalbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')