Je moet vrouwen ook niet willen begrijpen, je moet ze aanvoelen.quote:

Hehehe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:04 schreef Cue_ het volgende:
Morgen.. Mijn horoscoop zei het al.. deze ochtend ben ik niet in goede stemming

haha. Geslapen wel.. opgestaan niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:26 schreef MNR het volgende:
Hehehe.
Weer niet goed geslapen morgenzonnetje?

Ai, ja da's minder. Maar het is bijna weekend! Tijd voor leuke dingen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha. Geslapen wel.. opgestaan niet.
Mijn nek wat verdraaid in bed ofzo.. en last van de knie.. plus gewoon geen zin, maakt het geen leuke ochtend

Ranja en vruchtensap noem ik geen cocktails, ook al gooi je er een paraplutje inquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:35 schreef MNR het volgende:
Gisteravond alcoholvrije cocktails gedronken! Lekker.. Mmmmm.

Dat is waar.. maar eerst nog een dag werkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:32 schreef MNR het volgende:
Ai, ja da's minder. Maar het is bijna weekend! Tijd voor leuke dingen.
Ben zelf nog aan t wakker worden

Gecrunched ijsquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ranja en vruchtensap noem ik geen cocktails, ook al gooi je er een paraplutje in

Met je collega's die je zo graag wilde zien op de borrel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar eerst nog een dag werken
haha.. doe rustig aan

Ik ben erg dol op mijn baas. Als in vriendschappelijk dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan ben je vast heel erg dol op je baan

Ik zag er gister niet erg appetijtelijk uit Rukkerquote:

Daar kan mijn baas nog wat van leren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben erg dol op mijn baas. Als in vriendschappelijk dus.
Die help ik graag uit de brand.

Maar als jij bovenop zit, dan wordt mannetje toch bedolven onder je immens grotequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag er gister niet erg appetijtelijk uit RukkerIk denk dat mijn man weinig zin had in een rochelende Tally boven op

Nee, wil juist andere collega's zien dan degene waar ik mee werk hequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:44 schreef MNR het volgende:
Met je collega's die je zo graag wilde zien op de borrel!![]()
Doe ik al-tijd.

Mijn baas is een goedzak. Vaak is dat helaas.. Maar soms ook best handigquote:

quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar als jij bovenop zit, dan wordt mannetje toch bedolven onder je immens groteborsten
en heeft ie geen last van je gerochel?

Haha, ik zal niets zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn baas is een goedzak. Vaak is dat helaas.. Maar soms ook best handig
Aangezien hij geen nee durft te zeggen (ja ja ja) zit ik hem hier nu uit de brand te helpen omdat mijn andere collega's er niet zijn.

STOP DAN OOK!!! als je het toch al zegtquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik zal niets zeggen
Mijn baas is echt wel een heel ander type... Maar ik ga het niet over mijn baas hebben, want daar word ik alleen maar chagrijnig van.. blehh

Ja, eerst moest er ff iets uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
STOP DAN OOK!!! als je het toch al zegt

Gekke mannen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Mannen accepteren toch nooit "nee" van een vrouw?.

I feel your pain babe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik zal niets zeggen
Mijn baas is echt wel een heel ander type... Maar ik ga het niet over mijn baas hebben, want daar word ik alleen maar chagrijnig van.. blehhHet zou toch eens zo makkelijk zijn als hij gewoon mijn 'nee' zou accepteren. Hij is ZO vermoeiend.

Shut up and make me a sandwichquote:

Boss man hier zit lekker op Ibiza. En ik fijn alleen op kantoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |