is er zeker 1 van OGDquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
pure willekeur van de systeembeheerder zeg ik je!
Al ingeschreven bij Ravelry?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
patronen, fufr? Ik heb ook een haak-kit gekregen van de sint namelijk. Ik wil r2 maken
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef FUFR het volgende:
ik hou van pizza. dus ik de Dr. Oetker Calzone gekocht.
maar kijk hoe klein dat ding is! ik moet er minstens 4 eten wil ik mijn honger stillen. het ding is slechts 2 sigarettenpakjes groot!
[ afbeelding ]
Overigens excuses voor het tafellaken... it wasn't me..
quote:
Dank jullie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte en beterschap juup!
allemachtig, het waait een bietje
In welke tijdzone?quote:
Heel tof, al was Frozen Planet ook weer erg tofquote:
En zoals gewoonlijk blijft het daarbij.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef r8v2 het volgende:
Godver. Feestje van iemand hebben en de buurvrouw iets of wat leuk vinden.
Lang geleden.
da's de schuld van de nagellakwijven, waar je mee omgaat raak je mee besmetquote:Op woensdag 14 december 2011 09:34 schreef -moppie- het volgende:
goed gescoord SQ, maar wat een k** woord zeg.... ekkies
een grote of een kleine?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Feestjes op dinsdag? wtf
En SCORE! net een living colors gekocht voor 40 ekkies
wij zoeken nog plannen!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:
ook fijn, zouden huisje huren met NY, gaat het niet door.
ach dan maar thuisblijven, ok leuk
psies, gaat om het effect, en de reviews zijn best lovend. Op 1 Amerikaan na, die hevig teleurgesteld was dat je niet de hele kamer kon verlichten. Met een lamp van 10 watt.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:02 schreef FUFR het volgende:
oh die is nog kleiner dan de...eh...kleine!
Ach als het maar werkt, best grappig ding.
(FUFR heeft ook veel sfeerlampjes verstopt)
oh ik maak wel even wat plannen voor je, wat moet er in voorkomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |