Had 'm gesorteerdquote:Op donderdag 8 december 2011 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom staan die laatste Friendcodes nou niet meer in de OP
maar nou weet ik nie wie er als laatste steeds bijkomt!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Had 'm gesorteerd
Nu staan ze er dubbel in.
Oh, haha, dan haal ik ze weer wegquote:Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Had 'm gesorteerd
Nu staan ze er dubbel in.
Zal m'n eigen FC ook 'ns opzoeken...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, haha, dan haal ik ze weer weg![]()
Linkje naar vorig topic heb ik wel aangepast
Ah vandaar dat je ze op alfabetische volgorde hebt gezet!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Zal m'n eigen FC ook 'ns opzoeken...
Had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 8 december 2011 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je ze op alfabetische volgorde hebt gezet!
vrouwen bovenaan natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 14:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ik nog niet aan gedacht
Dan maar van Z naar A sorteren, of op code?
Of de mods bovenaan de lijst
Namen gescheiden van moeilijke nicknames.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ik nog niet aan gedacht
Dan maar van Z naar A sorteren, of op code?
Of de mods bovenaan de lijst
Da's een goed idee — zijn er veel met afwijkende namen? (die van mij zijn identiek).quote:Op donderdag 8 december 2011 14:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Namen gescheiden van moeilijke nicknames.
Ik ga de lijst niet met ♀ en ♂ of ⚥ uitbreidenquote:
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De 3DS-naam erbij is inderdaad ook wel handig!
Dus deze opzet:
Notorious_Roy - Roy - ****
Idee?
Had ik gelijk met Bowser?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Net het 'extra level' in SM3DL gehaald met Luigi, het is afgelopenIk hoopte op misschien een speelbare Toad of prinses ofzo maar helaas
Tot ziens Mario
IMO de beste 3d Mario game tot nu toeOmdat het allemaal zo lekker rechtlijnig is, gewoon springen en obstakels ontwijken ipv met NPC's praten en 'avonturieren', tot in deeltje twee
![]()
20:06 uur in totaalquote:Op donderdag 8 december 2011 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had ik gelijk met Bowser?
(en hoeveel tijd heeft het je gekost? Volgens de activity log)
Schijnt van wel, zelf nog niet gespeeld. Schijnt een van betere games op 3ds te zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Is dat Ghost Recon echt een goed turn-based tactisch spel? Als Advance Wars, Fire Emblem of FFT?
Op dit moment alleen Game Boy (Color). Er komen tien GBA-spellen die alleen beschikbaar zullen zijn voor degenen die voor augustus een 3DS hebben gekocht. Mogelijk dat die later voor iedereen te koop zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ander vraagje: kun je via de virtual console ook SNES games spelen? Bijvoorbeeld Super Metroid? En zitten er al GBA games in?
Moet allemaal nog op gang komen. Met de Wii heeft Nintendo wel e.e.a. geleerd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ah, het online beleid is nog steeds waardeloos merk ik.
Dus omdat er nog geen SNES games online staan, is het online beleid waardeloos? Okequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Strolquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Nope! Zin in Super Mario 3D Land, Resident Evil, Luigi's Mansion 2, Fire Emblem en Phoenix Wright & Layton!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol
Serieus. Verkoop 'm maar weer.
Wat zeur je dan over het online beleid? Je gaat singleplayer games spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope! Zin in Super Mario 3D Land, Resident Evil, Luigi's Mansion 2, Fire Emblem en Phoenix Wright & Layton!
Vorige keer was ik er gewoon nog niet klaar voor!![]()
Ik wil een 2D Metroid spelen. Super of Fusion.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zeur je dan over het online beleid? Je gaat singleplayer games spelen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strol
Serieus. Verkoop 'm maar weer.
Dan had je een Wii moeten kopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil een 2D Metroid spelen. Super of Fusion.
Als je de eerste 3DS had gehouden kreeg je Fusion gratis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil een 2D Metroid spelen. Super of Fusion.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
Dit zou trouwens wel een goede reden zijn om zo'n circle pad te kopen. 430 uur battery life met één AAA-batterij.
http://feeds.gawker.com/~(...)-insane-battery-life
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! ! ! ! ! ! !
STRRRROLLLLLLLLLL
Die paar euro's betaal ik er wel voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je de eerste 3DS had gehouden kreeg je Fusion gratis.
Alleen komt hij de komende paar maanden niet voor je beschikbaar, wellicht wel nooitquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Die paar euro's betaal ik er wel voor.
Waaaaat? Goed nieuws toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! ! ! ! ! ! !
STRRRROLLLLLLLLLL
Gelul! Die komt echt wel gewoon in de store hoor. Misschien alleen iets later.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Alleen komt hij de komende paar maanden niet voor je beschikbaar, wellicht wel nooit
Wat denk je nou? Dat één batterij er voor zorgt dat je 400+-uur kunt gaan gamen? Nee, die ene batterij zorgt ervoor dat de extra slider 400+-uur gebruikt kan worden. Je 3DS moet je gewoon elke 3 uur opladen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:25 schreef Noppie2000 het volgende:
According to a GameStop employee, the 3DS is getting dropped and new system is coming out. Also, he said that the Wii U probably won't come out because it's just the equivalent of a Xbox 360 and Microsoft will have a new system out already surpassing the Wii U.
He also said that Mario Kart 7 will be the only "good" game in the 3DS's lifespan.
I asked him what source he got his information from, and he said that Nintendo officially said this.
Altijd leuk om te lezen hoe hard GameStop medewerkers falen
Ik hoop niet dat hij dit dacht...quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat één batterij er voor zorgt dat je 400+-uur kunt gaan gamen? Nee, die ene batterij zorgt ervoor dat de extra slider 400+-uur gebruikt kan worden. Je 3DS moet je gewoon elke 3 uur opladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |