Hahaha, ik was laatst bij een vriend en terwijl die na lag te hijgen zei die zo van "Pfff, ik word oud. Eigenlijk ben ik gewoon een vies oud ventje, maar daarom vind je me ook leuk"quote:Op donderdag 8 december 2011 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je wil liever uitgewoond worden door iemand die een hartaanval krijgt tijdens de seks?
Nee joh, hartstikke leuk om 21 te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, ik was laatst bij een vriend en terwijl die na lag te hijgen zei die zo van "Pfff, ik word oud. Eigenlijk ben ik gewoon een vies oud ventje, maar daarom vind je me ook leuk"![]()
![]()
![]()
25 overigens. Voordat jullie denken dat ik met bejaarde mannen seks heb.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, hartstikke leuk om 21 te zijn.
je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Een klein ventje bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een ouwe vent die na 1 keer kappot is, ipv een jonge god die je de hele nacht uit elkaar trekt?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een ouwe vent die na 1 keer kappot is, ipv een jonge god die voortijdig klaarkomt door de spanning
Hehe, gerontofiel dat je bent.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, ik was laatst bij een vriend en terwijl die na lag te hijgen zei die zo van "Pfff, ik word oud. Eigenlijk ben ik gewoon een vies oud ventje, maar daarom vind je me ook leuk"![]()
![]()
![]()
25 overigens. Voordat jullie denken dat ik met bejaarde mannen seks heb.
quote:
Ach, je laat ze 5 minuten op adem komen en ze kunnen er weer tegen. Daarbij zegt kwantiteit niets over de kwaliteit. En de jarenlange oefening voel je wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een ouwe vent die na 1 keer kappot is, ipv een jonge god die je de hele nacht uit elkaar trekt?
Definieer vroegtijdig.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]ik ben nog nooit vroegtijdig klaargekomen anders. Dan ben je wel echt een beetje triest.
Dat is waarquote:Op donderdag 8 december 2011 13:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar het is wel handig voor als ik naar Amerika ga, mag ik daar tenminste bijna alles.
hmm. Nou als je vrijwel meteen komt als je je leuter net in er steekt. Of vlak daarna.quote:
Sommigen hebben gewoon wat oefening nodigquote:Op donderdag 8 december 2011 13:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]ik ben nog nooit vroegtijdig klaargekomen anders. Dan ben je wel echt een beetje triest.
Ok, dat is wel treurig.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm. Nou als je vrijwel meteen komt als je je leuter net in er steekt. Of vlak daarna.
Je moet je gewoon vermannen, en die chick geven.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommigen hebben gewoon wat oefening nodig
Ik dacht bij vroegtijdig voordat de broek uit was.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm. Nou als je vrijwel meteen komt als je je leuter net in er steekt. Of vlak daarna.
Dat kan ook nog ja. Dat is nog triester.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht bij vroegtijdig voordat de broek uit was.
Dat noem ik gewoon heel vroeg.
Triest wil ik het niet noemen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja. Dat is nog triester.
Nouja..quote:Op donderdag 8 december 2011 13:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Triest wil ik het niet noemen.
Kan gebeuren bij de eerste paar keer, maar daarna moet je er wel een beetje aan gewend zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als 't maar niet altijd gebeurt.
Dat is heel vroeg ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mag, ik zou het wel zielig voor die knul vinden, maar zoiets kan nou eenmaal gebeuren.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja..Ik vind dat toch wel een beetje appart.
Maar jij schijnt heel knap te zijn, dus dan is het minder raar.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Triest wil ik het niet noemen.
Kan dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nouja kan ook dat vroegtijdig klaarkomen een soort onbewust verdedigingsmechanisme is van je zaad omdat ze zich niet willen begeven in een oerlelijk gedrocht? Net welke draai je eraan wil geven.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij schijnt heel knap te zijn, dus dan is het minder raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |