U MAD?quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Oh je vroeg nog wat je UI is?quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je. Duidelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh je vroeg nog wat je UI is?
Een kaneelkerstmonsterdiemijzoopgaateten.
Hihiquote:
Zinvol vak ookquote:Op donderdag 8 december 2011 12:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit 3 uur thuis te niksen omdat ik het 8ste nog naar Geschiedenis moet
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Duidelijk.
[..]
Hihi![]()
Ik ga even wat te eten halen.
Hier in een chill liedje voor de tussentijd:
Ze is niet alleen tof, ze heeft ook een mooie UIquote:
Misschien moet je haar eens proberen te hosselen (serieus). Volgens mij passen jullie wel bij elkaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze is niet alleen tof, ze heeft ook een mooie UI![]()
![]()
Ik ga nu maar weer proberen op te letten in college
Best wel, want examenvak voor mijquote:Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zinvol vak ook
Ik zit de hele dag thuis te niksen
Ik vond die lessen zo saaiquote:Op donderdag 8 december 2011 12:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Best wel, want examenvak voor mijen leuk enzulks. Meestal dan, als het niet over de politieke (
) geschiedenis van Nederland (
) gaat. Vooral die combinatie met politiek, geschiedenis en Nederland
verplicht examenonderwerp
![]()
![]()
Oud en Nieuwquote:
Geschiedenis is leuk johquote:Op donderdag 8 december 2011 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond die lessen zo saai
Maar ik kan ook niet luisteren
Verman je en kap eens met janken.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
Ik dacht aan O&N.
Humeur helemaal naar de klote.
Neen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Verman je en kap eens met janken.
Echt he. Ouwe rakkert.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig met hun afkortingen waar ik niets van begrijp
Ik vond het allemaal wel interessant, maar verhalen van leraren, ik kan er gewoon niet langer dan 10 minuten naar luisteren. En laat dat nu net zijn waar geschiedenis bij ons volledig uit bestondquote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geschiedenis is leuk johalleen jammer dat je niet zoveel kan met een studie Geschiedenis, anders had ik 'm misschien wel gedaan...
Ik ben bezig met een webshop voor een rollator.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig met hun afkortingen waar ik niets van begrijp
hij moet thuisblijven van zijn mammie.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens wat is er dan met O&N (kijk ik ben ook hip) waar je zo verdrietig van wordt?
Het ligt ook aan de leraar hoe die 't brengt. Als je een chagrijnige leraar voor de klas hebt die het allemaal saai brengt is er ook niet veel leuks aan. Alijd zo. Ik had echt eenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel interessant, maar verhalen van leraren, ik kan er gewoon niet langer dan 10 minuten naar luisteren. En laat dat nu net zijn waar geschiedenis bij ons volledig uit bestond
Ooit zei hij dat hij die zielig ging doorbrengen met VH en Faye, dus ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens wat is er dan met O&N (kijk ik ben ook hip) waar je zo verdrietig van wordt?
en nu zielig alleen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ooit zei hij dat hij die zielig ging doorbrengen met VH en Faye, dus ja.
Nee, nee dat was de Kerst.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ooit zei hij dat hij die zielig ging doorbrengen met VH en Faye, dus ja.
Ik ook, maar mijn concentratie faalt heel erg hardquote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de leraar hoe die 't brengt. Als je een chagrijnige leraar voor de klas hebt die het allemaal saai brengt is er ook niet veel leuks aan. Alijd zo. Ik had echt eenleraar voor geschiedenis.
Dit is het enige echte correcte antwoord.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij moet thuisblijven van zijn mammie.
je bent nog geen 18. Dus hard zuipen kan je sowieso niet.,quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, nee dat was de Kerst.
En niet zielig, zuipend.
Vertel gewoon manquote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, nee dat was de Kerst.
En niet zielig, zuipend.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel gewoon man
Waarom ben je nu weer zielig met O&N?
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij moet thuisblijven van zijn mammie.
| Forum Opties | |
|---|---|