1 2 3 | .addthis_default_style .at300b, .addthis_default_style .at300bo, .addthis_default_style .at300m { padding: 0 2px; } |
Slimbox testte ik voor nextgen gallery maar vind het lelijk, dus gebruik het niet. Zal het even verwijderen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb alleen een normalize.css.
Ik heb het idee dat hij gewoon wat zooi bijelkaar raapt en dat samenvoegt.
jQuery en mootools samen gebruiken is al vragen om issues. Ik zie dat je mootools gebruikt voor slimbox, kijk eens naar fancybox/fancyapps (zo heet het nu geloof ik).
normalize.css van wat? En wat raap ik bij elkaar? Alle crap die erin zit is van het theme zelf. Langzaam maar zeker zit ik steeds meer crap eruit te slopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb alleen een normalize.css.
Ik heb het idee dat hij gewoon wat zooi bijelkaar raapt en dat samenvoegt.
jQuery en mootools samen gebruiken is al vragen om issues. Ik zie dat je mootools gebruikt voor slimbox, kijk eens naar fancybox/fancyapps (zo heet het nu geloof ik).
Doet eigenlijk wat een reset zou moeten doen, maar reset stylesheets zijn vaak wat log. Ik raad je overigens niet aan om de huidige structuur al te veel om te gooien, gaat je problemen opleveren.quote:normalize.css ‘normaliseert’ je css-code. Websitebouwers gebruiken eigenlijk gewoon voor elke website een reset.css-document. normalize.css gaat nog een stapje verder.
Het is een aanpasbaar CSS-document – zijn ze dat niet allemaal… – dat ervoor zorgt dat browsers alle elementen consistent renderen. De css-code voldoet aan de huidige standaarden. Het document houdt rekening met de eigenaardige trekjes van ongewenste browsers.
Hoe werkt normalize.css:
Verwijdert geen nuttige standaardinstellingen
corrigeert bugs en algemene browserinconsequenties
rgemakkelijkt het gebruik van css
geeft ook nog eens uitleg bij wat de gebruikte css-code precies doet
so much for:quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:36 schreef Mirel het volgende:
Oh dat van de p is opgelost. Helemaal bovenaan in de css staat body gegroepeerd met heel veel dingen. En op al die dingen stond die overflow dus ingesteld. Gefixed door p daar uit te halen
quote:rgemakkelijkt het gebruik van css
Ik heb daar nooit eerder van gehoord en momenteel heb ik geen zin om daar nu naar te kijkenquote:
dat tweede ging over een normalize css niet over een resetquote:
Ga je eerst eens inlezen over forms dan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef Vanillax het volgende:
Nee.. dat stond ook niet in de template namelijk.
Het hele zooitje staat in een ul id...
Je hebt als form action (de actie die wordt uitgevoerd als je op submit klikt) nu "mailto:" dat betekent inderdaad dat hij gewoon het standaard mailprogramma van de gebruiker opent. Wat je moet doen is je action linken naar een PHP script die de mailafhandeling doet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:21 schreef Vanillax het volgende:
Pff, kom er echt niet uit. Heb ik een kant en klaar formulier genomen, opent hij gewoon een nieuwe mail met wat tekst erin.. Dat is niet de bedoeling.
Een 'mailform' opent dat een nieuwe mail met tekst erin, of kan dat ook direct vanaf de site mailtjes versturen? Want dat is wat ik wil..
Dan weet ik of ik naar het goede zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |