1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 | package stap0; import java.awt.Color; import java.awt.Graphics; import java.awt.event.ActionEvent; import java.awt.event.ActionListener; import javax.swing.JPanel; public class VissenkomPaneel extends JPanel implements ActionListener { public Vis vis; public int tafelTop = (this.getHeight() / 6) * 4; public int tafelHoogte = (this.getHeight() / 6) * 2; public int tafelBreedte = this.getWidth(); public int Achtergrond = this.getHeight(); public int breedte, hoogtevis, x; public VissenkomPaneel(Vis vis) { this.vis = vis; } public void paintComponent(Graphics g) { Color bruin = new Color(205, 133, 63); tafelTop = (this.getHeight() / 8) * 6; tafelHoogte = (this.getHeight() / 4) * 2; tafelBreedte = this.getWidth(); hoogtevis = (this.getHeight() / 10) * 4; super.paintComponent(g); g.setColor(bruin); g.fillRect(0, tafelTop, tafelBreedte, tafelHoogte); vis.teken(g, tafelBreedte, tafelTop, hoogtevis); } public void setArmLinks(int positieArmLinks) // dit is om de linker arm te bewegen { vis.setVisLinks(positieArmLinks); // 0 is naar boven, 1 naar rechts, 2 naar beneden, 3 naar links } public void setArmRechts(int positieArmRechts) // dit is om de rechter arm te bewegen { vis.setVisRechts(positieArmRechts); // 0 is naar boven, 1 naar rechts, 2 naar beneden, 3 naar links } @Override public void actionPerformed(ActionEvent arg0) { // TODO Auto-generated method stub } } |
zwarte marktquote:
quote:
quote:
Ja, leuk tochquote:
mwah ik ben altijd misselijk als ik daar gegeten hebquote:
Ditquote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef leeell het volgende:
terwijl je in gore kebabzaak daar zit naar white trash kijken
Ik zou het niet doen. Gewoon ergens anders eten, een stuk hygiënischer!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu durf ik er niet eens meer te eten
Dat was ik sowieso al van planquote:Op donderdag 8 december 2011 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Gewoon ergens anders eten, een stuk hygiënischer!
De Oosterse Supermarkt (dus niet de markt) is wel een aanrader, de enige plek waar ze knappe ingevroren siu mei verkopenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al van plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2011 11:50:20 ]
Was je een beetje stoutquote:Op donderdag 8 december 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
Sorry dat ik een beetje rebels was gisteren, Hork.
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
Sorry dat ik een beetje rebels was gisteren, Hork.
Ik was er niet eensquote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie waren allemaal rebels, rekels.
Haha schijnheilige hoer.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie waren allemaal rebels, rekels.
Dat is er toch niet op de bazaar?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:05 schreef LompeHork het volgende:
goed, maar we hadden het over de Bazaar en lekker eten
Jawel, in die supermarkt, moet je het alleen zelf bereidenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is er toch niet op de bazaar?
Komt door die top-banner, wordt al aan gewerkt (geloof ik)quote:Op donderdag 8 december 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word gek van het falen van FOK!
Quotes die niet werken, pagina die niet verder laadt dan de OP
Ja maar daar heb ik geen zin in natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, in die supermarkt, moet je het alleen zelf bereiden
[..]
Komt door die top-banner, wordt al aan gewerkt (geloof ik)
Hehe, ik ga alleen naar de Bazaar als ik de voorraad kruiden/rijst/noodles moet aanvullen thuisquote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen zin in natuurlijk![]()
Oh mooi!
Ik ga omdat ik het wil. Ben er al eeuwen niet meer geweest.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, ik ga alleen naar de Bazaar als ik de voorraad kruiden/rijst/noodles moet aanvullen thuis
Voor schoenen kun je rustig heen inderdaad, hoewel de kwaliteit soms bedroevend slecht is. Ik ga er nooit voor de lol heen eigenlijk, 1 keer zijn we geweest om er rond te lopen, maar wat een tokkievolk daarquote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga omdat ik het wil. Ben er al eeuwen niet meer geweest.
En ik heb echt nieuwe schoenen nodig.
Ach. Beetje lachen, lol maken en hopen dat mn zoon niet te bijdehand gaat doenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor schoenen kun je rustig heen inderdaad, hoewel de kwaliteit soms bedroevend slecht is. Ik ga er nooit voor de lol heen eigenlijk, 1 keer zijn we geweest om er rond te lopen, maar wat een tokkievolk daar
Nee, ik weiger!!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Jan moet gewoon een echt wijf zoeken
Dat heeft gelijkenissen met mijn weekend..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:16 schreef leeell het volgende:
[ code verwijderd ]
Java, mijn weekend
BIERRRRRRRquote:
Jaquote:
Een armband met naamplaatje uit de herenkastquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is mooi
Wat voor armband is het?
Nicequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een armband met naamplaatje uit de herenkast
Ik ben vrouw, ik mocht dat toch al legaal doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Nu kan je legaal je hand zo houden -> [ afbeelding ]
Toch niet dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, ik mocht dat toch al legaal doen.
Overigens vind ook ik dat te verwijfd en zal je mij dat dus niet snel zien doen
dastan is er nooit meer bovenop gekomen nadat je dat tegen hem zeiquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, ik mocht dat toch al legaal doen.
Overigens vind ook ik dat te verwijfd en zal je mij dat dus niet snel zien doen
Nee, bahquote:
Ik bedoelde het niet zo gemeen als het eruit kwamquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef leeell het volgende:
[..]
dastan is er nooit meer bovenop gekomen nadat je dat tegen hem zei
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo gemeen als het eruit kwam![]()
Hoe kan ik het goed maken?
Echt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:43 schreef leeell het volgende:
[..]
geen idee, hij was wel serieus gekwetst
Hij zat er wel mee inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:43 schreef leeell het volgende:
[..]
geen idee, hij was wel serieus gekwetst
ze had wel gelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zat er wel mee inderdaad.
En het was helemaal niet kwetsend bedoeld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zat er wel mee inderdaad.
Dat dan weer welquote:
tja, eensquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar sowieso gekwetst zijn door wat een of andere huppelmuts (pun intended) die je 1 keer ontmoet zegt![]()
Sorry hoor
Ik heb ook niks tegen hem hoor!quote:
Nee weet ik toch. Schattig is hij hehe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen hem hoor!
Leek mij een hele gezellige en aardige gozer!!
dat wil je niet horen als zelfrespecterende jongenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee weet ik toch. Schattig is hij hehe.
Niks mis met schattig genoemd worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:09 schreef leeell het volgende:
[..]
dat wil je niet horen als zelfrespecterende jongen
maar okeee, een stoere gozer is het niet
Sowieso!quote:
Ik jouquote:
Wat zeg je nu?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik jou![]()
LH sorry, ik wil niet spammen maar dit filmpje is zo aandoenlijk!! Die moet ik gewoon delen. En ik kon hem niet vinden op YouTube.
Mijn nederige excuses dus.
http://www.crapdump.nl/archives/183
Die honden![]()
![]()
![]()
Ik kreeg tranen in mn ogen
Maar deze is gewoonquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
@Huppel: moet kunnen, moet kunnen op z'n tijd
Hoi jijquote:
Goedemiddag buurmanquote:Op maandag 12 december 2011 12:07 schreef LompeHork het volgende:
Slow-Chat m'n reetdit gaat nog trager dan m'n grootmoeder die probeert boodschappen te doen in een overvolle supermarkt.
Goedemiddag trouwens.
BOTS !quote:
Als het maar geen neukpeuk is whehequote:Op maandag 12 december 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie rookt er gezellig een peukie mee met me?
Ik doe niet meer aan seksquote:Op maandag 12 december 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als het maar geen neukpeuk is whehe
Dan zou ik er ook klaar mee zijn, ik ben ook de beroerdste niet met dat soort dingen maar er is wel een grens. Mensen die lenen en niet terugbetalenquote:Op maandag 12 december 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Collega van me vorige keer 200 euro geleend, gezeik met alimentatie en zijn kinderen of zo.
Nja iets later teruggekregen dan normaal.
2 weken terug 50 euro geleend, heb nu al 3x gevraagd wanneer ik het terug krijg maar heb het nog steeds niet.
Vraagt net een andere collega weer of hij 50 euro kan lenen :S
Heb nee gezegd.
Ben er nu wel klaar mee.
Steeds word ik weer in verlegenheid gebracht om het telkens weer terug te moeten vragen.
Terwijl zij zich niet aan de afspraken houden...
Ja inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 12:32 schreef LompeHork het volgende:
Afschieten dat soort volk, gewoon netjes terugbetalen is wel het minste wat diegene kan doen.
quote:Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Vind het sowieso veel geld, 200 euro.
In ieder geval wel om aan een collega uit te lenen.
Maar dan vertelt hij het weekend daarop wel dat hij van het weekend op het terras heeft gezeten, en hij en zijn vrienden een rekening van 120 euro hadden
Nja die 200 was de eerste keer, en hij zei dat hij anders geen geld had om te eten de komende 2 weken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]jezus wat een idioot, gewoon nooit meer iets aan uitlenen, nog niet eens een paar Euro. Ik heb ook in het verleden zo'n bedrag wel eens uitgeleend, maar die betaalde het gewoon op korte termijn terug, zoals het hoort. Sowieso als iemand gaat lopen pochen met de rekening van een terrasje zou ik hem al een tik op z'n vingers geven in de trend van "ja, dat lukt wel he, met geleend geld?".
Ah, dat is inderdaad wel een motivatie om hem wat te lenen, maar dat hij dan achteraf op een terras gaat zitten is natuurlijk je reinste flauwekul. Vooral als je dan zogenaamd geen geld hebt om te eten, maar ondertussen je geld naar de kroeg brengt.quote:Op maandag 12 december 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja die 200 was de eerste keer, en hij zei dat hij anders geen geld had om te eten de komende 2 weken.
Vind het dan wel genaaid dat hij liegt.
Nja hij geeft mij ook vaak genoeg een pakje sigaretten of wat te eten of te drinken op het werk.
En vorige keer kwam hij bij me eten en had hij had ook betaalt etc.
Hij hielp me ook met solliciteren en mijn CV etc, dus vond het niet erg om te lenen.
vanwaar nu weer dezen kutkloonquote:
Drie maar.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb je ondertussen?
quote:
heheh awwquote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
HEYYY DOEN WE FF RUSTIG TEGEN KLINKERTJE![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat je haar leuk zat, mja dan niet hoooowrwrr.
nice nice geef me tips enzquote:Op maandag 12 december 2011 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
bedankt hoor, zit elke dag hetzelfde enzo.
oh ik kreeg na drie uur ofzo weer een smsquote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
Klinker, dastan zit me kapot te spammen op de sms, doe er wat aan
Doe Dastan de groetjes van mijquote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice nice geef me tips enz
[..]
oh ik kreeg na drie uur ofzo weer een smsDAAROM DUS
Bedankt Huppel. En leeell doe normaal.quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe Dastan de groetjes van mij
Herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik raak gedeprimeerd door dit weer wel.
Klopt, het lijkt afgelopen zomer welquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaaa dat is ook zo. Hihi jeetje stel je voor, bah.
Al heb ik helemaal niet het gevoel alsof het bijna kerst is en wij in de laatste weken van 2011 zitten. Het is dat we er op de radio en tv etc mee doodgegooid worden.
Ik kost zo'n 60 euro per uur en er dient bier aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:45 schreef JanPiraat het volgende:
Goedemorgen
Hahaha shiiiit stripper ook gewoon![]()
hoeveel betaal je daar nou voor eigenlijk ?
Ze heet Yvonne!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:45 schreef JanPiraat het volgende:
Goedemorgen
Hahaha shiiiit stripper ook gewoon![]()
hoeveel betaal je daar nou voor eigenlijk ?
Jij bent veel goedkoperquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kost zo'n 60 euro per uur en er dient bier aanwezig te zijn.
Slecht plan inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fokkers op Facebook hebben hehehe waar ben ik aan begonnen.
Neuh, liever met de auto dan het OV.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Liever met het OV naar het werk dan met de auto hoor.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn god, we zijn het een keer niet met elkaar eens. Wat is deze?
Ik ga liever met de auto, dan kan ik roken en muziek luisteren op aangenaam volume. En heb ik altijd een zitplek.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]verandering, ik kan er niet tegen!
Maar ik heb het dan over een uur met de auto of een uur met het OV, dan ga ik echt wel liever met het OV, dan kan ik nog even pitten.
Ah ja, roken is inderdaad wel een voordeel, muziek heb ik toch nooit hard staan, vroeger wel. En verder heb je wel een zitplek in het OV, gewoon tactisch instappenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga liever met de auto, dan kan ik roken en muziek luisteren op aangenaam volume. En heb ik altijd een zitplek.
Daarbij, het is een half uur met de auto, of 2 uur met het OV naar mijn werkplek. Eenvoudige keuze.
Ook geen oortjes nodig om muziek te luisteren. En ja, eens, maar dan nog zit het niet echt comfortabel als je met 4 man in zulks een kleine ruimte gefrot zit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, roken is inderdaad wel een voordeel, muziek heb ik toch nooit hard staan, vroeger wel. En verder heb je wel een zitplek in het OV, gewoon tactisch instappen
Eh, ja, dan zou ik dus ook met de auto gaan!
Gewoon vuil aankijken en/of je maar 1 keer in de week wassen, geen probleem met meerdere mensen in een coupe!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook geen oortjes nodig om muziek te luisteren. En ja, eens, maar dan nog zit het niet echt comfortabel als je met 4 man in zulks een kleine ruimte gefrot zit.
Vuil aankijken helpt soms niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon vuil aankijken en/of je maar 1 keer in de week wassen, geen probleem met meerdere mensen in een coupe!
Nee, daar heb je wel gelijk in.
Jij ligt echt altijd bij mij in de auto te slapenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga liever met de auto, dan kan ik roken en muziek luisteren op aangenaam volume. En heb ik altijd een zitplek.
Daarbij, het is een half uur met de auto, of 2 uur met het OV naar mijn werkplek. Eenvoudige keuze.
Que?quote:
Last.fm statistiekje , ik sta als top listener van die band op hun homepagequote:
Whoopteedooquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Last.fm statistiekje , ik sta als top listener van die band op hun homepage
quote:
quote:
klinkt wel nice hoor SSBquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben nu live op radio 49 aan het mixen trouwens
Graag ff luisteren en zeggen wat je er van vindt
afentoe wel stukjes waarbij de transitie een beetje brak isquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx, wel commerciele bagger allemaal
Maar gebruik een ipad als midifighterwilde ff testen
Ja maar weetje hoe lastig het is om zo snel nummers achter elkaar te mixen zonder dat ik van te voren een track selectie heb gemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:29 schreef leeell het volgende:
[..]
afentoe wel stukjes waarbij de transitie een beetje brak is
qftquote:
wie niet, wie nietquote:
Wat is er goed aan?quote:
Dat is best hipquote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh best snelle WiFi verbinding in de bus hehe.
Dat is dan minder..quote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Best wel. Enig nadeel is dat de bus propvol is, ze zijn kleiner dan de arriva bussen.
Wie was er eerst, de eerste stopper of de eerste antirookfundamentalist.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
Iemand nog leuke suggesties voor discutabele topics?
Ah, een lijstjestopic, ja, dat zocht ik net!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wie was er eerst, de eerste stopper of de eerste antirookfundamentalist.
Wat voor lijstje verwacht je bij zo'n topic? Dat gaat gewoon een helse discussie worden tussen rokers, stoppers en anti-rookfundamentalisten.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, een lijstjestopic, ja, dat zocht ik net!
Nee, maar serieus
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat voor lijstje verwacht je bij zo'n topic? Dat gaat gewoon een helse discussie worden tussen rokers, stoppers en anti-rookfundamentalisten.
Get the pitchforks and torches ready!
Echt waar gaaaat het overquote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die 'arrow in the knee'-grapjes.
Die grap gaat over Skyrim, elke guard van een stad die roept "I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow in the knee"quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn er geen interessante topics in de crewfora (of hoe dat ook heet)?
IK SNAP DE HELE GRAP EIGENLIJK NIET.
Hij deed zelf een pijl in zn knie ja?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die grap gaat over Skyrim, elke guard van een stad die roept "I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow in the knee"
Ik snap hem eindelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die grap gaat over Skyrim, elke guard van een stad die roept "I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow in the knee"
hoijnquote:
blauwe smilies, alstuquote:Op donderdag 15 december 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kun jij dit uitleggen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:39 schreef leeell het volgende:
ik wilde dit topic gaan lezen, maar toen nam ik een pijl tot de knie
omdat iemand ze zo gemaakt heeftquote:
je gaat door naar de volgende ronde!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat iemand ze zo gemaakt heeft
quote:oh yvon, oh yvon
als ik juu iens kriegen kon,
zonder pardon, doar juu skient de zon,
oh yvon, oh yvon
waar je maar singel als it kon,
dan skrief elke boer foar een afspraakie met juu.
elke zundag avond zo rond een uur of 8,
de koeien bint net molken,
en ik zit in folle pracht,
de koffie stiet te prutlen, mien moe die snijd de koek,
daar is dan de vrouwe ja die ik al jaren zoek,
oh yvon, oh yvon
als ik juu iens kriegen kon,
zonder pardon, doar juu skient de zon,
oh yvon, oh yvon
waar je maar singel als it kon,
dan vruug elke boer foar een afspraakie met juu.
ried ik op de trekker bij warken op it land,
mien gedachten bint afwezig,
en ik mij zelf niet in de hand,
mien va die leupt te skudden,sien kop giet henenweer,
de hiele week mut wachten want pas zundag sie ik her weer,
oh yvon, oh yvon
Geen zin in het eerste deel van de dag. Dan moet ik alleen werken namelijk. Maarf hoe sneller ik dat doe, hoe sneller ik me bij mn twee favoriete collega's kan voegen om samen te werkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm ik voel nog niet dat ik moe ben. Goed teken.
Hoe gaat ie Maringooo?
Hoe vroeger hoe beter toch.quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Geen zin in het eerste deel van de dag. Dan moet ik alleen werken namelijk. Maarf hoe sneller ik dat doe, hoe sneller ik me bij mn twee favoriete collega's kan voegen om samen te werken
Dus ik ben nu in tweestrijd, of ik wel of niet op tijd naar mn werk ga om als een van de eerste weg te kunnen of dat ik wat later ga en iedereen voor laat met inladen
En met jouuu?
You go girl!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wauw dienstregeling verslagen. Ik zit in mn trein.
Het gaat!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, een keer mazzel. Ben benieuwd naar de volgende keren.
Hoe gaat het met jou eigenlijk?
Aww, laten we daar inderdaad vanuit gaan. Ik doe mee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat!
Kan beter, ik kom er wel, ooit!
Geniaal tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww, laten we daar inderdaad vanuit gaan. Ik doe mee.
Dat hermafrodiet topic
Like he always is!!quote:
Ik wilde even mijn mannelijkheid tonen aan leeellquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je zou het niet op FOK! zetten Jan. Dissapointing.
deze man weetquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef JanPiraat het volgende:
Tja soms wacht je iets te lang op je lunch en moet er een tik uitgedeeld worden om te laten merken dat je honger hebt toch
Een echte vent dwingt respect en gehoorzaamheid af zonder een tik uit te delen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef JanPiraat het volgende:
Tja soms wacht je iets te lang op je lunch en moet er een tik uitgedeeld worden om te laten merken dat je honger hebt toch
Kom maar uithuilen bij mij hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je zou het niet op FOK! zetten Jan. Dissapointing.
* leeell geeft een tikquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een echte vent dwingt respect en gehoorzaamheid af zonder een tik uit te delen!
Weet je het heel zeker?quote:
Liefquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar uithuilen bij mij hoor
nee, ik weet wanneer iemand te hoog gegrepen is , angst hierquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Echt heel heel heel zeker?
terechte constateringquote:
2 WEKEN TERUG HOORDE IK HAAR NIET KLAGEN AHAAHAHAHAHquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nouuuu als jij aan Klinker komt dan is het klapjestijd van mijn kant hoor jongeman
Norton en McAffee ik heb het allemaalquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Internetbescherming, wat issie lief he Hups?
Ik hou van je als een hete fles cola in de Saharaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef leeell het volgende:
[..]
2 WEKEN TERUG HOORDE IK HAAR NIET KLAGEN AHAAHAHAHAH
nee nee , sorry JP onelove (nohommo)
Ik heb een JanPiraat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Norton en McAffee ik heb het allemaal
Dat is echte echte liefde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hou van je als een hete fles cola in de Sahara
Is goed, nu heb je daar niks aan. Ik ben niet thuisquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LiefVolgende keer vlucht ik gewoon naar jouw huisje toe!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, ik weet wanneer iemand te hoog gegrepen is , angst hier
Veeg me opquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Norton en McAffee ik heb het allemaal
vroeg slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:21 schreef cherrycoke het volgende:
4 peuken voor vannacht, red ie het of red ie het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |