abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108751015
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:08 schreef Summers het volgende:
ging over prins friso .
tx, wist ik niet.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:12:19 #227
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_108755022
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ok ik snap het niet. Ik weet dat de familie Poot vorig jaar in de rechtszaal Demmink van pedofilie beschuldigde. De rechter was not amused en vond het niet relevant maar misschien kun je me een en ander uitleggen want ik heb het niet begrepen. :D
Ik had het al eerder verteld; Micha Kat was ooit een niet-onverdienstelijk journalist, die boeken heeft geschreven over boekhoudfraude etc. Hij heeft zich in het verleden over de zaak Chipsol ontfermd en volgens mij komt het onder andere door de media-aandacht van Micha Kat, dat het Chipsol-drama in het openbaar kwam en de geest dus uit de fles was. De Pooten zijn waarschijnlijk daar Micha Kat daar zeer dankbaar om. Volgens Micha Kat is Demmink de spil van heel veel rottigheid binnen de rechterlijke macht. De familie Poot voelt zich door dezelfde rechterlijk macht en justitie genaaid en aangezien ze tot hetzelfde 'kamp' behoren zullen ze elkaar steuenen en aanvullen. De oude heer Poot plaatst regelmatig grote advertenties in de Trouw over Demmink en heeft het boek De Demmink-doofpot geschreven wat hij gratis ter beschikking stelde aan iedereen die hem daarom vroeg. De kruistocht tegen Demmink is dus een morele zaak voor Poot sr. en daar geeft hij alleen geld aan uit.

Tenminste; dit is wat ik van het hele verhaal heb begrepen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_108771524
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik had het al eerder verteld; Micha Kat was ooit een niet-onverdienstelijk journalist, die boeken heeft geschreven over boekhoudfraude etc. Hij heeft zich in het verleden over de zaak Chipsol ontfermd en volgens mij komt het onder andere door de media-aandacht van Micha Kat, dat het Chipsol-drama in het openbaar kwam en de geest dus uit de fles was. De Pooten zijn waarschijnlijk daar Micha Kat daar zeer dankbaar om. Volgens Micha Kat is Demmink de spil van heel veel rottigheid binnen de rechterlijke macht. De familie Poot voelt zich door dezelfde rechterlijk macht en justitie genaaid en aangezien ze tot hetzelfde 'kamp' behoren zullen ze elkaar steuenen en aanvullen. De oude heer Poot plaatst regelmatig grote advertenties in de Trouw over Demmink en heeft het boek De Demmink-doofpot geschreven wat hij gratis ter beschikking stelde aan iedereen die hem daarom vroeg. De kruistocht tegen Demmink is dus een morele zaak voor Poot sr. en daar geeft hij alleen geld aan uit.

Tenminste; dit is wat ik van het hele verhaal heb begrepen.
Dus....... het steunen en aanvullen van Micha Kat is een rechtvaardiging om mensen van pedofilie te beschuldigen?

Ik had al mijn bedenkingen bij de manier waarop de familie Poot rijk is geworden........
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:49:58 #229
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_108771878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:20 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Dus....... het steunen en aanvullen van Micha Kat is een rechtvaardiging om mensen van pedofilie te beschuldigen?

Ik had al mijn bedenkingen bij de manier waarop de familie Poot rijk is geworden........
Godsamme! Ik geef het op.

Blijf lekker weg uit dit topic als je te lui bent je in de achtergronden te verdiepen.
pi_108772130
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Godsamme! Ik geef het op.

Blijf lekker weg uit dit topic als je te lui bent je in de achtergronden te verdiepen.
Even dimmen he! Ik ben al jaren aan het uitzoeken wat de beweegredenen van een deel van de aanhang van Micha Kat zijn en daar heb ik goede redenen voor.
Wellicht kom ik uit een andere hoek maar uiteindelijk kom je steeds bij dezelfde groep mensen terecht.

Misschien kom jij uit de Poot-Baybasin-hoek, ik kom uit een andere hoek.
pi_108775261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:04 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Even dimmen he! Ik ben al jaren aan het uitzoeken wat de beweegredenen van een deel van de aanhang van Micha Kat zijn en daar heb ik goede redenen voor.
Wellicht kom ik uit een andere hoek maar uiteindelijk kom je steeds bij dezelfde groep mensen terecht.

Misschien kom jij uit de Poot-Baybasin-hoek, ik kom uit een andere hoek.
Leg eens uit, dit klinkt mysterieus...
I´m back.
pi_108781821
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leg eens uit, dit klinkt mysterieus...
De Deventer Moordzaak en de verontrustende fora? ;)
pi_108788931
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef yyyentle het volgende:

[..]

De Deventer Moordzaak en de verontrustende fora? ;)
Ja, dat was wel een toestand; de klusjesman had het gedaan, en Demmink die wist het OM dusdanig te sturen dat Ernest Louwes de moordenaar leek, omdat de klusjesman de leverancier was van mannelijke minderjarigen die gebruikt werden door Demmink en consorten op hun roze balletten. Maar was Micha Kat toen ook al een deelnemer aan de discussie?
I´m back.
pi_108797943
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Kat roept al tijden gekke dingen over Friso. Helaas laat hij zich op sleeptouw nemen door een of andere schizofrene ex-advocate met verhalen over satanische netwerken enzo :')

De Satanische netwerken bestaan, even los gezien van Kat of Friso. Ik ga er in deze post niet verder op in.

Iets anders:

Ik heb een onbehaaglijk gevoel waarom Micha Kat toch steeds de focus legt op Demmink en pedofilie-verhalen en dat die familie Poot zoveel ruimte krijgt om alle vuile wasverhalen te concentreren op Demmink. Let wel, ik vind het een goede zaak dat iemand als Poot zich kan verweren en voor zijn belangen opkomt.

Alleen vind ik het erg vreemd dat de pedozaak wordt betrokken en gemengd in de Chipshol-affaire; dat leidt alleen maar af van de kern van het verhaal: het functioneren van Justitie en de Rechtelijke Macht omtrent corruptie en meineed in de Chipshol-affaire.

Naar mijn gevoel is het een afleidingsmanoeuvre voor iets heel anders. Demmink was al beschadigd in 2003-2004; zolang Demmink in zijn functie blijft of blijft worden genoemd als de omstreden persoon waarmee alles moet worden verklaard, is hij een ideale kop van jut en houd daarmee anderen, wellicht veel belangrijker personen en zaken, uit het zicht.

Veel juridische ellende en meineed probeert men te arglistig te verklaren met de argumenten van "pedo-trammelant en sexuele uitspattingen". Ook al zouden deze argumenten echt en relevant aan de orde zijn, dan nog ben ik veel meer geinteresseerd in wat er nog meer als redenen kan worden aangegeven, anders dan die goedkope "sex- en pedo-argumenten".

Sex- en pedo-uitspattingen zijn vaak chantage-middelen, daarom is het zaak achter dit rookgordijn te kijken.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:56:26 #235
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_108805239
Er wordt gezocht naar een oplossing voor Klokkenluideronline, maar in de tussentijd publiceert Micha Kat zijn artikelen op www.nrc-ombudsman.nl.
pi_108809381
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar was Micha Kat toen ook al een deelnemer aan de discussie?
In die tijd werd de Deventer Moordzaak op de website van Micha Kat ter sprake gebracht. Er moest een reden voor het focussen op Ernst Louwes komen, want de beschuldigingen werden steeds ongeloofwaardiger. Zonder "goede reden" konden de beschuldigingen geen stand houden, dus toen werd het verhaal van die privevliegtuigjes op de veluwe op de websites gelanceerd. 8-)
pi_108809520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Er wordt gezocht naar een oplossing voor Klokkenluideronline, maar in de tussentijd publiceert Micha Kat zijn artikelen op www.nrc-ombudsman.nl.
quote:
Gedaagde laat verstek gaan

Vissers & Moszkowicz winnen geding van Kat

Publicaties offline halen, verder publicatieverbod en verbod op bellen en stalken van advocatenduo voor Kat.

Gelezen: Uitspraak rechtbank Amsterdam
http://www.leugens.nl/201(...)nnen-geding-van-kat/
pi_108817204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 07:25 schreef yyyentle het volgende:

[..]

In die tijd werd de Deventer Moordzaak op de website van Micha Kat ter sprake gebracht. Er moest een reden voor het focussen op Ernst Louwes komen, want de beschuldigingen werden steeds ongeloofwaardiger. Zonder "goede reden" konden de beschuldigingen geen stand houden, dus toen werd het verhaal van die privevliegtuigjes op de veluwe op de websites gelanceerd. 8-)
Wat nou met prive-vliegtuigjes ? :?

Had die klusjesman een eigen jet dan in elkaar geklust ?
pi_108853324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wat nou met prive-vliegtuigjes ? :?

Had die klusjesman een eigen jet dan in elkaar geklust ?
Ietsje anders maar net zo'n idioot verhaal.

quote:
Sex- en pedo-uitspattingen zijn vaak chantage-middelen, daarom is het zaak achter dit rookgordijn te kijken.
Als je gaat kijken wie het vuurtje stoken kom je al een heel eind. ;)
Daarna probeer je erachter te komen waarom en dan wordt het lastiger. Is het macht, is het geld, zijn het de mensen die regelmatig op televisie verschijnen en weer een complot hebben bedacht of een boek hebben geschreven en niet zonder de aandacht kunnen op hun oude dag.......... moeilijk... moeilijk. :D

Vermoedelijk is het een combinatie van........
pi_108870616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 07:25 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ik heb het af en toe aan de zijlijn gevolgd, dacht dat alleen Peter R. er aandacht voor had en later dan Maurice de Hond en Willem Dankbaar. Kan me niet herinneren dat Micha Kat zich in die discussie mengde op dat moment iig.
Hoe zat het precies ook weer btw Peter R. was aanvankelijk sceptisch, maar dat verdween na het hoger beroep, en Maurice en Willem werden hardcore scpetici (tav de schuld van Louwes) en kwamen vervolgens met de stelling dat de klusjesman het gedaan moest hebben... En Micha, heeft hij Maurice en Willem van de Demmink connectie overtuigd dan? Of bestond er een al eerdere Demmink connectie?
Ik bedoel later werd Demmink er ook bijsleept in de zaak Vaatstra (speelde in april 99, en de DMZ in september 99). Of werd Demmink later pas bij de zaak Vaatstra betrokken, door Micha?
I´m back.
pi_108893434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb het af en toe aan de zijlijn gevolgd, dacht dat alleen Peter R. er aandacht voor had en later dan Maurice de Hond en Willem Dankbaar. Kan me niet herinneren dat Micha Kat zich in die discussie mengde op dat moment iig.
Hoe zat het precies ook weer btw Peter R. was aanvankelijk sceptisch, maar dat verdween na het hoger beroep, en Maurice en Willem werden hardcore scpetici (tav de schuld van Louwes) en kwamen vervolgens met de stelling dat de klusjesman het gedaan moest hebben... En Micha, heeft hij Maurice en Willem van de Demmink connectie overtuigd dan? Of bestond er een al eerdere Demmink connectie?
Ik bedoel later werd Demmink er ook bijsleept in de zaak Vaatstra (speelde in april 99, en de DMZ in september 99). Of werd Demmink later pas bij de zaak Vaatstra betrokken, door Micha?
Peter R. de Vries laat er geen misverstanden over bestaan, maar ook hij is door Micha Kat aangepakt.
http://www.peterrdevries.(...)-deventer-moordzaak/
http://www.klokkenluidero(...)s-vrijdag-ontmaskerd

Voor zover mij bekend werd de website van Micha Kat pas gebruikt voor de Deventer Moordzaak toen Maurice de Hond van de rechter niets meer mocht zeggen.
Wanneer er contact tussen de Hond en Kat is gelegd weet ik en of er nu nog contact is weet ik ook niet.

Toen Maurice de Hond nog niet veroordeeld was werden op zijn website afschuwelijke, maar ook krankzinnige verhalen geschreven en oproepen gedaan. De open brieven en de paginagrote advertenties zag ik voor het eerst bij Maurice de Hond. De oproepen begonnen uit de hand te lopen, de politie deed een inval bij Maurice de Hond.

http://webwereld.nl/nieuw(...)-beslag-genomen.html

De verhalen op de website van Maurice de Hond waren vermoedelijk een inspiratiebron voor de complotters want je zag ze nadat ze bij Maurice de Hond op de website waren verschenen, regelmatig terug op andere websites. De handschoenen, glinsteringen in de hal, de lijntjes, de aard en de stand van de vouwen en de bloedvlekken in de blouse van de weduwe waren hoogst verdacht (eigenlijk had de politie de bebloede blouse moeten wassen en strijken na de moord), dat soort dingen. Nou ja, wie herinnert zich niet de opening van het graf? |:(
http://www.volkskrant.nl/(...)rdzaak-bewaken.dhtml
Een greintje respect voor de familie van de weduwe hadden De Hond en vrienden echt niet hoor! Dat zulk schorem tot op de dag van vandaag bij de VARA zit, stoort me nog het meest. :{w

Demmink werd pas een paar jaar geleden bij de zaak Vaatstra gesleept; prins Friso weer iets later. Ik hoorde er voor het eerst over toen Kat en Dankbaar zich met de zaak gingen bemoeien en de zaak werd onderzocht met behulp van de onderzoeker die zich voor zowel Maurice de Hond als Micha Kat verdienstelijk maakt: Andre Vergeer (de man die in de KRO uitzending in karbonades stond te prikken om aan te tonen dat de moord niet door Louwes kon zijn gepleegd.)

Wim Dankbaar was nog niet zo lang geleden woedend over de holocaustontkenning. Het contact lijkt definitief verbroken, maar je weet het nooit, ze hebben wel vaker onenigheid gehad.

Andre Vergeer was recent nog wel actief voor Micha Kat. Maurice de Hond is sinds hij niets meer mag zeggen, schijnbaar van het toneel verdwenen. Wel zijn er altijd vrij snel peilingen als er iets met de rechters of Demmink aan de hand is. Maurice de Hond is blijkbaar goed op de hoogte, ik zie wel eens een peiling als het nieuws nog niet eens goed is doorgedrongen en dat vind ik dan weer opvallend. :?
pi_108920451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:36 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ietsje anders maar net zo'n idioot verhaal.

[..]

Als je gaat kijken wie het vuurtje stoken kom je al een heel eind. ;)
Daarna probeer je erachter te komen waarom en dan wordt het lastiger. Is het macht, is het geld, zijn het de mensen die regelmatig op televisie verschijnen en weer een complot hebben bedacht of een boek hebben geschreven en niet zonder de aandacht kunnen op hun oude dag.......... moeilijk... moeilijk. :D

Vermoedelijk is het een combinatie van........
Dat er vuurtjes worden gestoken, denk ik ook. Veel gemix.

Ik vindt de stemmingmakerij verkeerd: "Pedograaf e.d." ;

hou het liever bij de feiten, het lijkt wel alsof Kat daarmee opzettelijk de geloofwaardigheid van echte slachtoffers beschadigt. Oppassen !

Allemaal veel te goedkoop.
pi_108998772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:34 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Peter R. de Vries laat er geen misverstanden over bestaan, maar ook hij is door Micha Kat aangepakt.
http://www.peterrdevries.(...)-deventer-moordzaak/
http://www.klokkenluidero(...)s-vrijdag-ontmaskerd

Voor zover mij bekend werd de website van Micha Kat pas gebruikt voor de Deventer Moordzaak toen Maurice de Hond van de rechter niets meer mocht zeggen.
Wanneer er contact tussen de Hond en Kat is gelegd weet ik en of er nu nog contact is weet ik ook niet.

Toen Maurice de Hond nog niet veroordeeld was werden op zijn website afschuwelijke, maar ook krankzinnige verhalen geschreven en oproepen gedaan. De open brieven en de paginagrote advertenties zag ik voor het eerst bij Maurice de Hond. De oproepen begonnen uit de hand te lopen, de politie deed een inval bij Maurice de Hond.

http://webwereld.nl/nieuw(...)-beslag-genomen.html

De verhalen op de website van Maurice de Hond waren vermoedelijk een inspiratiebron voor de complotters want je zag ze nadat ze bij Maurice de Hond op de website waren verschenen, regelmatig terug op andere websites. De handschoenen, glinsteringen in de hal, de lijntjes, de aard en de stand van de vouwen en de bloedvlekken in de blouse van de weduwe waren hoogst verdacht (eigenlijk had de politie de bebloede blouse moeten wassen en strijken na de moord), dat soort dingen. Nou ja, wie herinnert zich niet de opening van het graf? |:(
http://www.volkskrant.nl/(...)rdzaak-bewaken.dhtml
Een greintje respect voor de familie van de weduwe hadden De Hond en vrienden echt niet hoor! Dat zulk schorem tot op de dag van vandaag bij de VARA zit, stoort me nog het meest. :{w

Demmink werd pas een paar jaar geleden bij de zaak Vaatstra gesleept; prins Friso weer iets later. Ik hoorde er voor het eerst over toen Kat en Dankbaar zich met de zaak gingen bemoeien en de zaak werd onderzocht met behulp van de onderzoeker die zich voor zowel Maurice de Hond als Micha Kat verdienstelijk maakt: Andre Vergeer (de man die in de KRO uitzending in karbonades stond te prikken om aan te tonen dat de moord niet door Louwes kon zijn gepleegd.)

Wim Dankbaar was nog niet zo lang geleden woedend over de holocaustontkenning. Het contact lijkt definitief verbroken, maar je weet het nooit, ze hebben wel vaker onenigheid gehad.

Andre Vergeer was recent nog wel actief voor Micha Kat. Maurice de Hond is sinds hij niets meer mag zeggen, schijnbaar van het toneel verdwenen. Wel zijn er altijd vrij snel peilingen als er iets met de rechters of Demmink aan de hand is. Maurice de Hond is blijkbaar goed op de hoogte, ik zie wel eens een peiling als het nieuws nog niet eens goed is doorgedrongen en dat vind ik dan weer opvallend. :?
Vergeer ken ik dan weer niet.
Heb het wel gevolgd dat iemand eerst overtuigd van de onschuld van Louwes vervolgens toch niets anders meer kon concluderen dan dat hij toch schuldig was...
Maar hoe sta jij daar zelf in?
Overigens van wie was die uitspraak " de fora blijven verontrusten"?
I´m back.
pi_109000371
Misschien toch maar weer eens Micha K. lezen i.v.m de Amsterdamse rechtzaak, die vandaag begint.
pi_109003494
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 01:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vergeer ken ik dan weer niet.
Heb het wel gevolgd dat iemand eerst overtuigd van de onschuld van Louwes vervolgens toch niets anders meer kon concluderen dan dat hij toch schuldig was...
Maar hoe sta jij daar zelf in?
Overigens van wie was die uitspraak " de fora blijven verontrusten"?
Toen ik erover begon te lezen las ik al snel dat Louwes de familie van de miljonairsvrouw (zelfs de oude moeder) buiten de deur hield zodat ze niet in het huis konden voor de juwelen en de familiestukken etc. en dat vond ik erg vreemd. Ook merkte ik dat Maurice de Hond stukken achterhield. Mensen die daar heel beleefd vragen over stelden, werden van zijn website gegooid. Dan weet je genoeg over de motieven van Maurice de Hond, lijkt me. :{

Nadat er een bloedspat van verdachte werd gevonden werd weer onderzoek gedaan door DNA-deskundige Prof. de Knijff. Die vond DNA van verdachte in het nagelvuil (linker en rechter hand) van de weduwe.

Was het niet Ryan3 die het laatst nog had over verontrustende fora? c_/ Wie het voor het eerst noemde? Mr. Peeters?
pi_109003504
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 07:36 schreef hondjes het volgende:
Misschien toch maar weer eens Micha K. lezen i.v.m de Amsterdamse rechtzaak, die vandaag begint.
Sorry was een beetje off topic.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:23:22 #247
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_109014770
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 07:36 schreef hondjes het volgende:
Wat mij tot nu toe is opgevallen in deze zaak is dat Albert Drent buiten schot wordt gehouden op een of andere manier. Ik heb het gevoel dat hij op een of andere manier is betrokken bij de zaak. Verder had Micha het over een politiebron die Frits van Straelen linkt aan Robert M. Hier de link.

Ik ga ook de website verder volgen in deze zaak. Ik heb het gevoel dat Robert M en Richard van O niet alleen opereerden.
pi_109058007
http://herstelderepubliek(...)k-wie/#comment-21624

Mooie samenvatting wat betreft Drent en F.van Straelen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:36:35 #249
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_112253341
Kwam net met googlen deze link tegen:

http://generatenational.n(...)ult07Apr20092022.txt

Wat is dit allemaal?
  zondag 10 juni 2012 @ 21:49:23 #250
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_112712867
Heel veel mensen hier hebben een bord voor hun kop en hebben ook nog eens oogkleppen op,ben ook iedere keer weer zwaar verbaast dat mensen het nog steeds niet willen snappen of niet willen horen/geloven ...waanzin gewoon

http://www.klokkenluidero(...)s-demmink#more-13219
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')