Nouja het belangrijkste daar is je zanger, je moet precies 2x exact hetzelfde kunnen doen. En dat is moeilijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke, ik dacht ik ga professioneel lijken als ik stereo probeer te doen maar volgens mij moet je daar een baas-mixer enzo voor hebben om het leuk weg te werken. In de studio een keer een EP'tje opgenomen en we konden zo 2x inzingen en op mp3 klonk het lekker vol/warm en niet alsof het 2x ingezongen is.
Klopt, ik ben uberhaupt nog maar net begonnen met zingen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja het belangrijkste daar is je zanger, je moet precies 2x exact hetzelfde kunnen doen. En dat is moeilijk
Je had daar ook iemand achter de knoppen zitten die heel goed weet waar hij mee bezig is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke, ik dacht ik ga professioneel lijken als ik stereo probeer te doen maar volgens mij moet je daar een baas-mixer enzo voor hebben om het leuk weg te werken. In de studio een keer een EP'tje opgenomen en we konden zo 2x inzingen en op mp3 klonk het lekker vol/warm en niet alsof het 2x ingezongen is.
Sodeju, die kerel heeft talent!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:41 schreef NatteBever het volgende:
Mijn huisgenootMeer op www.youtube.com/thomaszwijsen2007
Ik vind het wel lekker klinken, alleen vind ik er weinig dance aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb het wat verder uitgewerkt. Wat vinden jullie van zo'n soort nummer ?
http://soundcloud.com/martijnbosma100/dance2
Wat hij zegt, lekker om te luisterenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sodeju, die kerel heeft talent!
Ja niet heel veel, die standaard off beatquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker klinken, alleen vind ik er weinig dance aan eigenlijk.
Lijkt me klote spelen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef brother52 het volgende:
Je hoort je eigen geluid ook niet. Dat verdrinkt in de rest...
Zal me niets verbazen al er helemaal geen gitaar uit de monitoren komt.
Zou mij niet eens verbazen als de meesten niet eens zijn aangesloten, maar gewoon daar staan om het publiek te vermaken. Anders krijg je toch ook een onhoorbare brij van geluid, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:58 schreef Iemand91 het volgende:
Ziet er erg mooi uit inderdaad.
[..]
Lijkt me klote spelen...
Dan vind ik het geslaagd. Dat vind ik persoonlijk van zulke gave concerten; een vracht muzikanten bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou mij niet eens verbazen als de meesten niet eens zijn aangesloten, maar gewoon daar staan om het publiek te vermaken. Anders krijg je toch ook een onhoorbare brij van geluid, lijkt me.
Tof!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:45 schreef brother52 het volgende:
En dan heb je ineens een epi dot![]()
Pics komen later. Eerst nog even een bak thee en naar huis rijden
Cool!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:45 schreef brother52 het volgende:
Gaaf, ben benieuwd. Cherry zeker?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:45 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gaaf, ben benieuwd. Cherry zeker?
Zit vast wel goed.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:49 schreef brother52 het volgende:
Ik hoop dat de plakbaarheid van het stickertje op de slagplaat niet representatief is voor de kwaliteit van de rest van de gitaar.
Er 2x naar kijken en hij valt er al af.
Voelt in elk geval goed degelijk aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |