Wat wil je er precies aan verbouwen dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Ken het hele merk niet. Hoe heet dat merk met 3 eindtrappen in 1? Of zijn er meerdere die dat doen. Zit eraan te denken m'n Peavey ipv te verkopen, wat toch niet gaat lukken, te verbouwen, ff kijken wat lekkere speakers zijn.
Misschien alleen andere speakers, eerst ervaringen weten van anderen enzo. Zit nu een Blue Marvel in een iemand raadde me, naar zijn smaak, Celestion Vintage aan ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat wil je er precies aan verbouwen dan?
Een andere eindtrap erin proppen? Of alleen andere speakers?
Ohquote:
Heb je wel gitaar patch kabels gekocht, want bas patch kabels laten je hoog niet door ?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh
Mooi dan heb ik de goeie besteld
Kheb bij musicstore gewoon via gitaar naar patch kabels gekeken, dus zullen wel voor gitaar zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je wel gitaar patch kabels gekocht, want bas patch kabels laten je hoog niet door ?
Dat is fijn om te horenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb bij musicstore gewoon via gitaar naar patch kabels gekeken, dus zullen wel voor gitaar zijn
ja kloptquote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou het zou zonde zijn als je de verkeerde had gekocht en dat het dan niet mooi klinkt
Het zou pas raar zijn als een bouwvakker een bas steiger koopt zonder hoog en dat hij dan niet bij het dak kan.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja klopt
Koop je kabels voor beter geluid, en dan geen hoog meer.
Vet, wist niet eens dat ze ook electrische maakten. Hun akoestische zijn geweldig (en ook duurquote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef stamppot het volgende:
sinds vorige week de trotse eigenaar van een larrivee rs2
[ afbeelding ]
wat speelt dat ineens lekker vergeleken met mijn cort m600 zeg
stond normaal voor 1900 in de winkel. is wel wat te duur voor de gitaar. was nu ongeveer 1200 kwijt.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:38 schreef KaMo het volgende:
ENGL ofzo?
En Stamppot... Gaaf ding! Kost zoiets nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |