Je kan met een HBO propedeuse op zak een bachelor volgen aan de UNI! (ter verbetering)quote:Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
WO in 1 jaar, weet je het zeker?
Nee hoor, je moet eerst een hbo-bachelor afronden. Dan vaak nog een schakelprogramma en dan pas een master. Met een hbo-p kan je instromen bij wo-bachelors.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je kan met een HBO propedeuse op zak een 1 of 2 jarige master volgen!
En definitionX, petje af!![]()
Oh, ja. Nu herinner ik het mij weer.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet eerst een hbo-bachelor afronden. Dan vaak nog een schakelprogramma en dan pas een master. Met een hbo-p kan je instromen bij wo-bachelors.
Dit dus. Anders zou je met een HBO-P sneller je WO-master kunnen afronden dan je HBO-bachelor. Hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken dat dat niet kan.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet eerst een hbo-bachelor afronden. Dan vaak nog een schakelprogramma en dan pas een master. Met een hbo-p kan je instromen bij wo-bachelors.
Inderdaad. Nu weet ik het weer.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit dus. Anders zou je met een HBO-P sneller je WO-master kunnen afronden dan je HBO-bachelor. Hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken dat dat niet kan.
Ik dacht dat die bedoelde dat die in 2014 begint met WO, niet afrond.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
WO in 1 jaar, weet je het zeker?
Ja, dat bedoelt hij volgens mij ook. Hopen dat tegen die tijd de basisbeurs en het studentenreisproduct nog bestaat, maar vrees voor het ergste!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bedoelde dat die in 2014 begint met WO, niet afrond.
Dan zou er niet staan HBO 2013...quote:Op zondag 1 januari 2012 20:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bedoelde dat die in 2014 begint met WO, niet afrond.
Begin Hbo september 2013, die P haal je dus mei 2014 om september 2014 op WO te beginnen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:17 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dan zou er niet staan HBO 2013...
Maak je niet te druk om de stufie. Je hebt het toch niet in de hand. Je kan altijd nog lenen. Zo te lezen heb je een aardig startbedrag dus komt wel goed denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelt hij volgens mij ook. Hopen dat tegen die tijd de basisbeurs en het studentenreisproduct nog bestaat, maar vrees voor het ergste!
Ik had ¤ 110 opzij gezet voor een luxe bureaustoel, maar deze heb ik snel weer opzij gezet na het lezen van de berichten over de stufi!Wil een maandje vrijwilligerswerk gaan doen, maar nu ga ik een maandje werken en het geld hiervan keihard opzij zetten! Kan ik met ca. ¤ 13.000 spaargeld aan een hbo-studie beginnen (februari). Kan ik met gerust hart mijn studie volgen zonder financiële zorgen!
Je hebt gelijk! Toch doe ik het wel, maar het heeft weinig zin. Gelukkig kan ik een hbo-studie wel financiëren. Maar veel mensen niet, dat is niet echt eerlijk te noemen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maak je niet te druk om de stufie. Je hebt het toch niet in de hand. Je kan altijd nog lenen. Zo te lezen heb je een aardig startbedrag dus komt wel goed denk ik.
Dit.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Begin Hbo september 2013, die P haal je dus mei 2014 om september 2014 op WO te beginnen.
Komt door het kabinet! Maar hopelijk komt er een goed alternatief voor de studenten die geen rijke ouders hebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Toch doe ik het wel, maar het heeft weinig zin. Gelukkig kan ik een hbo-studie wel financiëren. Maar veel mensen niet, dat is niet echt eerlijk te noemen.
Ook worstel ik over mijn maatschappelijke betrokkenheid. Jezelf meer inzetten of niet. Als ik zie dat jezelf keihard wordt getroffen twijfel ik er heel erg over!
Dat hoop ik ook. Mark Rutte heeft zelf 7 jaar gedaan over zijn studie. Maar nu hij op het pluche zit hoor je hem niet meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Komt door het kabinet! Maar hopelijk komt er een goed alternatief voor de studenten die geen rijke ouders hebben.
Alleen als hij het haalt of wanneer hij een serieuze poging gaat wagen (minstens 40 uur per week geconcentreerd werken aan die opleiding) en het niet haalt.quote:En definitionX, petje af!
Een goede stoel is een investering waard, ik zou die wel doen.quote:Ik had ¤ 110 opzij gezet voor een luxe bureaustoel, maar deze heb ik snel weer opzij gezet na het lezen van de berichten over de stufi!
Ironisch genoeg is studeren soms zelfs in de USA financieel laagdrempeliger voor de talenten die doorsnee-ouders hebben. Je moet dan wel talent hebben.quote:Komt door het kabinet! Maar hopelijk komt er een goed alternatief voor de studenten die geen rijke ouders hebben.
Misschien heb je gelijk. Een lekkere zittende stoel om in de avonduren lekker te kunnen studeren.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
@Jelle
Een goede stoel is een investering waard, ik zou die wel doen.
quote:
Waarom heb je niet gewoon, mavo-havo-vwo en dan universiteit gedaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef solyaris het volgende:
Mavo, havo, mbo 4, hbo, wo bachelor, wo master (cum laude) Like a boss.![]()
Alles afgemaakt en nu werken.
Maak gewoon HBO af en ga daarna evt WO master doen. Dan heb je iig je HBO. Als je anders WO niet haalt heb je niets (behalve een vrij waardeloze P)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef obsama het volgende:
FOK hoogopgeleid of een heleboel leugenaars ?
anyway:
havo/vwo(zo'n tussen traject)-vmbo-mbo(2 jaar afgerond, versneld)- HBO 1e jaar.
Zit nog te twijfelen om volgend jaar WO bachelor te gaan volgen.
Ik zou gewoon WO doen met de kabinetsplannen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maak gewoon HBO af en ga daarna evt WO master doen. Dan heb je iig je HBO. Als je anders WO niet haalt heb je niets (behalve een vrij waardeloze P)
HBO-p naar WO betekent dat je geen vertraging meer mag hebben. HBO naar WO moet je een werkgever zoeken die betaaldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:57 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Ik zou gewoon WO doen met de kabinetsplannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |