WTF, jij zit altijd te zeiken op het HBO en je hebt zelf niet eens een fatsoenlijke HBO opleiding gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
VMBO - MBO - HBO Commerciele economie.
Echt selfmade dus
Nu snap je ook waarom die zeikt. CE is toch wel een van de pretopleidingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
WTF, jij zit altijd te zeiken op het HBO en je hebt zelf niet eens een fatsoenlijke HBO opleiding gedaan
Management en een leidinggevende functie in wat?quote:Op zondag 25 december 2011 16:38 schreef FS1986NL het volgende:
Ja tuurlijk je moet het wel al in je hebben, maar toch wil ik wel een beetje die kant opgaan.
Begeven moment wil ik toch een leidinggevende functie of manager achtige functie. Ik heb anders niet zo heel veel wat mij anders leuk lijkt.
Ik zou eerder dit jaar met een ICT opleiding beginnen, maar ik vond dat te technisch en daarom ben ik daar mee gestopt.
Zou ik aan het geld denken dan was ik er gewoon mee doorgegaan aangezien je best lekker kan verdienen in de ICT. Maar het moet wel leuk blijven en ik vind programmeren etc niks aan.
Dus ja dan blijft er eigenlijk nog 1 ding over van wat ik leuk zou vinden, en dat is dus iets in de Management.
Inderdaad .quote:Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Management en een leidinggevende functie in wat?
Commerciele economie is de opleiding, vriend. Ik word manager.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
WTF, jij zit altijd te zeiken op het HBO en je hebt zelf niet eens een fatsoenlijke HBO opleiding gedaan
Naja ik zei het misschien een beetje vaag ja, want je kan bij zoveel verschillende bedrijven manager worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Inderdaad .
Financieel manager
Commercieel manager
Cateringmanager
Ict manager
Klachtenmanager
Logistiek manager
Etc. Etc etc
Volgens mij denkt hij nog te algemeen en is hij nog niet goed geinformeerd
Tegenwoordig is iedereen managerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef FS1986NL het volgende:
Volgens mij willen echt heel veel mensen Manager worden.![]()
De vaak nutteloze tussenlaag waar je terechtkomt als je niks met je vakgebied doet. Leuk als alternatief.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef WillieW het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen manager
Edit: laat maar, je zit de boel te flessenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Commerciele economie is de opleiding, vriend. Ik word manager.
Hellyeah^^, je ziet dan een heel levensverhaal topic. Just kidding, or not :p.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Laat je in 2014 en in 2015 weten ofdat het gelukt is?
Knap!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef DefinitionX het volgende:
vmbo-mbo-vwo certificaten-hbo(2013)-wo(2014)
Duurt nog effe voordat ik aan hbo mag beginnen, maar zat tijd om een leuk cv op te bouwen^^.
WO in 1 jaar, weet je het zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef DefinitionX het volgende:
vmbo-mbo-vwo certificaten-hbo(2013)-wo(2014)
Duurt nog effe voordat ik aan hbo mag beginnen, maar zat tijd om een leuk cv op te bouwen^^.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |