Netjes, ik snap alleen die havo --> mbo niet. Waarom niet meteen hbo?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef solyaris het volgende:
Mavo, havo, mbo 4, hbo, wo bachelor, wo master (cum laude) Like a boss.![]()
Alles afgemaakt en nu werken.
Geen idee wat te doen, drugsgebruik, verkeerde keuzes maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:58 schreef ssebass het volgende:
[..]
Netjes, ik snap alleen die havo --> mbo niet. Waarom niet meteen hbo?
Ja, als je geen Mr. of Dr. voor je naam hebt staan of op zijn minst op weg bent om een van deze titels te krijgen tel je niet meequote:
haha, idd met een jankverhaal over zijn hts-opleiding en dat hij liever rechten/geneeskunde/accountancy/weet ik veel wou studeren en dat hij geen managementtrainee kan worden.quote:
*applausje geeft*quote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef solyaris het volgende:
Mavo, havo, mbo 4, hbo, wo bachelor, wo master (cum laude) Like a boss.![]()
Alles afgemaakt en nu werken.
Gebaseerd op?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mensen die een ietwat hoger opleidingsniveau hebben zijn eerder geneigd om hier hun opleidingsniveau te melden dan mensen die een lager opleidingsniveau hebben.
Levenservaring en mensenkennis.quote:Gebaseerd op?
Hij overdrijft nogal maar hij heeft wel een punt.quote:haha, idd met een jankverhaal over zijn hts-opleiding en dat hij liever rechten/geneeskunde/accountancy/weet ik veel wou studeren en dat hij geen managementtrainee kan worden.
Als je er niet tevreden mee bent ga je toch gewoon een 21+ test doen op hbo of whatever?quote:Op zondag 11 december 2011 03:37 schreef Madame_Paon het volgende:
1e jaar "gewoon" vwo, 2e jaar gymnasium, 3e en 4e jaar atheneum, daarna van school gegaan.![]()
En nu bezig met een mbo niveau 3 opleiding ...![]()
Nouja, het is tenminste iets. Ik heb ook een tijdje helemaal niks gekund.
Ik ben nog geen 21.quote:Op zondag 11 december 2011 09:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als je er niet tevreden mee bent ga je toch gewoon een 21+ test doen op hbo of whatever?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |