Alle glory hunters in de kroeg waren weer snel wegquote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou op man, het was nog erger dan afgewezen worden.
Goede reden om iemand uit te gaan vragen dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou op man, het was nog erger dan afgewezen worden.
Niemand wil mij beurten dus ik kan van die lijst af.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kan aangevuld worden! En dan elkaar beurten etc.
Citroen risotto.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend voor een vriend koken, wat zal ik maken?
Biefstukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Een paar lekkere gehaktballen met wat selderij erbij.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ja.quote:
Dit wil ik ook wel eens weten. Ik ga morgen ook koken voor mijn date. En ik kan niet koken.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Pasta met een saus, rijst met saté, tortilla's of taco's, risotto of moussaka zijn niet zo moeilijk en doen het altijd goed bij mijquote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Je vergeet de E dan was ie grappig geweest.quote:
Dat is een goede. Dat lust die zeker.quote:
Goed plan, gerechten met selderij.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Een paar lekkere gehaktballen met wat selderij erbij.
Het deed allebei pijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goede reden om iemand uit te gaan vragen dan.
oooh je bent echt veel zachter met je nieuwe accountquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel eens weten. Ik ga morgen ook koken voor mijn date. En ik kan niet koken.
Zoete aardappel met wortels.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit risotto gemaakt, lijkt me niet slim.
EN KIPFILET HELL YEAHquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pasta met een saus, rijst met saté, tortilla's of taco's, risotto of moussaka zijn niet zo moeilijk en doen het altijd goed bij mijOf wou je juist iets speciaals maken?
Nah, het hoeft niet heel speciaal te zijn. Maar zijn pasta is lekker en dat kan ik niet zo goed zonder potje.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pasta met een saus, rijst met saté, tortilla's of taco's, risotto of moussaka zijn niet zo moeilijk en doen het altijd goed bij mijOf wou je juist iets speciaals maken?
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik betaal je in natura, dus dan ben ik de hoer
Ik heb vandaag praatje gemaakt met meisje waar ik een paar keer mee geflirt had. Ze is niet mijn type. Jammer.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het deed allebei pijn.
Maar dat was alleen omdat ik de illusie had dat ze me wel zag zitten.
KOM MAAR HIERRRR.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 min ongeneerd met mijn jetsers spelen voor 1 kerst-UI
Geweldigquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Om een beetje in je huidige sfeer te blijven kaneel.
[ afbeelding ]
Hij eet graag vlees. Veel vlees.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoete aardappel met wortels.
Pastinaak puree met andijvie en spekjes.
Ik heb laatst pizza gemaakt met mijn vriend van begin af aan, dus incl deeg, samen uitgezocht wat we erop wilden.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Draadjesvlees heb ik al eens voor hem gemaakt.Maar ik kook nu bij hem thuis, en daar heb ik dan de tijd niet voor.
Dat vind ik ook nog wel een goed idee. Maar dan om een keertje hier te doen, ik vertrouw zijn oven niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb laatst pizza gemaakt van begin af aan, dus incl deeg, samen uitgezocht wat we erop wilden.
Maar dat was vooral leuk om samen te doen.
Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed. Ik wilde je even terug pakken vanwege mijn schaamte van vanmorgen
Goh vervelend.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kan ik wel geil worden, dat is een bijkomend nadeel
Een goed werkende oven is wel vrij essentieel ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog wel een goed idee. Maar dan om een keertje hier te doen, ik vertrouw zijn oven niet.
gaat nog bekend worden wat deze was?quote:
Waarom? Wat is jouw cupmaat dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kan ik wel geil worden, dat is een bijkomend nadeel
Fuuuuuuuquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 min ongeneerd met mijn jetsers spelen voor 1 kerst-UI
Dank je. Eens zien hoe hij staat. Ik neem aan dat je niet met mijn jetser wilt spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Om een beetje in je huidige sfeer te blijven kaneel.
[ afbeelding ]
Bacon schildpadden!quote:
Ik ga samen met iemand koken dit weekend. Misschien is dat een idee? Samen boodschappen doen en dan beslissen wat we gaan eten en samen kokenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Soit en ik niet. Wij zijn solidair en blijven dat ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iedereen nu kerstmutsjes op?
Naar mijn idee ben ik nog steeds hetzelfde. Ik heb het zomaar voorgesteld. En ik vind haar wel leuk en heb het wel voor haar over ja. Ik kan helemaal niet zoveel qua koken, laatst toen ik probeerde te koken is er een theedoek deels in de fik gevlogen en de rijst aangebrand. Ik moet dus nog iets simpels verzinnen maar wat er wel goed uitziet. En goed smaakt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oooh je bent echt veel zachter met je nieuwe account![]()
Waarom ga je voor haar koken? Is het een tactische move of vind je dat ze dat waard is?
wat kan je wel en wat kan je niet ? water koken kan je, wat nog meer?
Matties4Life.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Soit en ik niet. Wij zijn solidair en blijven dat ook.
Als ik ergens anders voor iemand moet koken neem ik ook mijn eigen kruiden enzo meequote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog wel een goed idee. Maar dan om een keertje hier te doen, ik vertrouw zijn oven niet.
Je bent totaal niet in mijn achting gedaald. Juist gestegen. Dus weet niet hoe je daar bij komtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
gaat nog bekend worden wat deze was?
ik gok op vrouwen misbruiken, en dat ik nu ook in jouw achting gedaald ben.
Best friends for life.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Soit en ik niet. Wij zijn solidair en blijven dat ook.
Mja, dat doen we wel vaker, maar het idee was juist dat ik nu voor hem zou koken. Gewoon omdat lief.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga samen met iemand koken dit weekend. Misschien is dat een idee? Samen boodschappen doen en dan beslissen wat we gaan eten en samen koken
Hmm zonde.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag praatje gemaakt met meisje waar ik een paar keer mee geflirt had. Ze is niet mijn type. Jammer.
zie mijn post netquote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Naar mijn idee ben ik nog steeds hetzelfde. Ik heb het zomaar voorgesteld. En ik vind haar wel leuk en heb het wel voor haar over ja. Ik kan helemaal niet zoveel qua koken, laatst toen ik probeerde te koken is er een theedoek deels in de fik gevlogen en de rijst aangebrand. Ik moet dus nog iets simpels verzinnen maar wat er wel goed uitziet. En goed smaakt.
Mijn cupmaat heeft niks met mijn gevoeligheid te makenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waarom? Wat is jouw cupmaat dan?
wtfquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fuuuuuuu
Ik ben jaloers op je, E-D.
[..]
Dank je. Eens zien hoe hij staat. Ik neem aan dat je niet met mijn jetser wilt spelen.
[..]
Bacon schildpadden!
[ afbeelding ]
Wil je daar niet meer over beginnen?quote:
Het was 1-7. Was het maar 7-1. Wel m'n inleg terug dankzij Real. Had ik er al m'n spaargeld maar op gezet.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je daar niet meer over beginnen?
Nogal.quote:
Ik neem ook alles mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als ik ergens anders voor iemand moet koken neem ik ook mijn eigen kruiden enzo mee![]()
Heb je daar al eerder gekookt? Of is het echt de eerste keer voor hem en ook nog eens de eerste keer in zijn keuken? dan zou ik echt voor iets veiligs gaan en het op een andere manier bijzonder maken, zelf saus maken enzo
whah wat is dat nu weer voor UIquote:Op donderdag 8 december 2011 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal.
Weet jij iets lekkers dat ik volgende week eens kan maken?
Het onmogelijke is gebeurd.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je daar niet meer over beginnen?
10 min met cactus d'r tetten spelen jong. Beter leer je photoshoppen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
whah wat is dat nu weer voor UI?
Net van ElDinosaur gekregen. Moest van Cactus.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
whah wat is dat nu weer voor UI?
Niet zo mierenneuken.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het was 1-7. Was het maar 7-1. Wel m'n inleg terug dankzij Real. Had ik er al m'n spaargeld maar op gezet.![]()
lolwhut?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
10 min met cactus d'r tetten spelen jong. Beter leer je photoshoppen.
Ik vind 'm echt super coolquote:Op donderdag 8 december 2011 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net van ElDinosaur gekregen. Moest van Cactus.
Ik vind je wel veel zachter, ik vond je eerst nogal bot praten over meisjes en je vriendin en vrouwen enzo. Nu zie ik je aardige en zelfs romantische dingen doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Naar mijn idee ben ik nog steeds hetzelfde. Ik heb het zomaar voorgesteld. En ik vind haar wel leuk en heb het wel voor haar over ja. Ik kan helemaal niet zoveel qua koken, laatst toen ik probeerde te koken is er een theedoek deels in de fik gevlogen en de rijst aangebrand. Ik moet dus nog iets simpels verzinnen maar wat er wel goed uitziet. En goed smaakt.
Is wel even wennen hoor. Het is dat mijn posts groen zijn, anders had ik ze niet herkend.quote:
Gek is dat he? Hij is bij jou ook wel extreem anders geworden, maar jij had een lastige UI om iets mee te doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is wel even wennen hoor. Het is dat mijn posts groen zijn, anders had ik ze niet herkend.
Trouwens, nog even hierover. Als ze niet had afgebeld was je wel gegaan. Je luistert toch niet naar ons.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
ik ben op jullie (?) advies niet teruggegaan naar de hoer die me kleding had gestolen, ze had ook afgebeld. dus fuck me kleding fdan maar, dan mis ik die maar.
Je kon toch zo moeilijk een ander vinden mlig?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
en toen ben ik naar een ander gegaan.
het was vet!...of naja beter dan.
Jij hebt echt engelen geduld. Sterkte met deze knulquote:Op donderdag 8 december 2011 00:04 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind je wel veel zachter, ik vond je eerst nogal bot praten over meisjes en je vriendin en vrouwen enzo. Nu zie ik je aardige en zelfs romantische dingen doen.
Als je niet zo goed kan koken dan zou je wat met de grillpan kunnen doen oid. Of met de oven. Ook al klinkt dat allemaal eng, je hoeft daar eigenlijk vrij weinig voor en mee te doen.
Als je echt bang bent dat het allemaal in de shit loopt kan je ook steengrillen of gourmetten. Dan moet je je moeder of een vriendin even vragen om je te helpen om vantevoren het vlees lekker te marineren en sausjes te maken. Leer je ook meteen wat van voor de volgende keer.
Gourmetten en steengrillen zelf heb je vast wel eerder gedaan, op het klaarmaken na gok ik, dus dan weet je wel hoe dat verder werkt. Dat is best sfeervol en gezellig om te doen, lekker tafelen en het past ook nog eens bij deze maand.
Ik weet het. Ik kon ook al niks in de sfeer vinden. Niks op UI format iig.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gek is dat he? Hij is bij jou ook wel extreem anders geworden, maar jij had een lastige UI om iets mee te doen.
Ja, komt vast goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het. Ik kon ook al niks in de sfeer vinden. Niks op UI format iig.
Zoeken op Deadpool Christmas levert dingen als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, zal vast snel wennen.
Ik ben blij dat het niet een uur later is, ik moet nog behoorlijk wat typenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Het is pas 0.12 ik dacht een uur later
trusten!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is nog vroeg, maar het topic al dood.
Slaap lekker allemaal.
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is nog vroeg, maar het topic al dood.
Slaap lekker allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Geen ideequote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds wanneer gaat iedereen zo 'vroeg' naar bed?
Ik heb het te druk voor dit topicquote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten, dan!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon eens optijd slapen denk ik
Ik was vandaag pas om 21 uur thuis van schoolquote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga me hier denk ik bij aan sluiten.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon eens optijd slapen denk ik
was dat maar op het moment.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
was dat maar op het moment.
Lig nu weer thuis in bed in brabant.
Ook welterusten, danquote:Op donderdag 8 december 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga me hier denk ik bij aan sluiten.
heb er vannochtend nog gezien.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Newbie al bijna een week niet gezien nu, nog tweeënhalve dag.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb er vannochtend nog gezien.
ja, ik ga me zo nog vervelenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bedoelt de ongekende leegloop hier op dit tijdstip?
waar was je net dan? toen het leeg liep? he? met je grote mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waar was je net dan? toen het leeg liep? he? met je grote mondik moest mijn inleveropgave doen van mama loka.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusje kutkloon7
Brave jongenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik moest mijn inleveropgave doen van mama loka.
kusje kutkloon7
Werd je aangereden door een hot chick?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had een ongeluk gehad op de fiets. Ben nog heel, maar alles doet wel behoorlijk zeer
Dank je! Ik hoop het ook...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:37 schreef kutkloon7 het volgende:
ah klote man. Zal morgen wel beter gaan, hoop en denk ik. beterschap ofzo
Jij ook bedankt. En ik heb dat serieus nog gedacht ook: "Waarom stapt er nou geen leuke dame uit die auto in plaats van een vent van middelbare leeftijd"quote:Op donderdag 8 december 2011 00:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Werd je aangereden door een hot chick?![]()
Nee ff serieus, beterschap, dat is niet cool
Haha, dan had je natuurlijk een hartaanval gefaket waarop zei je moest reanimeren enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank je! Ik hoop het ook...
[..]
Jij ook bedankt. En ik heb dat serieus nog gedacht ook: "Waarom stapt er nou geen leuke dame uit die auto in plaats van een vent van middelbare leeftijd"
oh dankje, dus het viel allemaal wel mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent totaal niet in mijn achting gedaald. Juist gestegen. Dus weet niet hoe je daar bij komtIk ben ook alleen maar positief over je en neem het voor je op.
Het sloeg op dat jullie nog niet kerstigs in jullie UI hadden
ja nu lukt het opzich wel. paar jaar terug was het echt erg hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
*knip*
Je kon toch zo moeilijk een ander vinden mlig?
Maar deze klinkt sowieso leuker dan de vorige. Goed gedaan.
Om eerlijk te zijn, ik heb ook niet echt met je gepraat, dus ik heb van dat soort dingen niets gemerkt.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dankje, dus het viel allemaal wel mee.
de prostituee vond me ook al spontaan netals kutkloon7(minibeer). vraag me af waar dat vandaan komt.
kutkloon7(minibeer) denkt dat ik een trol ben, maar om iets grappigs nog toe te voegen aan info over de meet:
ik werd nogal aangetrokken vooral door lokasenna op de meet, en dan wilde ik vaak wat zeggen tegen haar maar dan hield ik me altijd al in.
En dan soms wilde ik wat zeggen of vragen ofzo (vragen of ze glazen heeft bijvoorbeeld), en dan vroeg ik aan een willekeurige jongen of hij dat even aan lokasenna wilde vragen omdat ik dat niet kon/durfde. echt moeilijk is het om iets tegen de vrouw te zeggen, ik pas er altijd voor op.
vraag me af of hij dat vergeten is.... dat bewees irl opzich wel iets van onhandigheid/onkunde/verlegenheid/mlig-achtig heid van mij.
ja ik heb met niemand echt veel gepraatquote:Op donderdag 8 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb ook niet echt met je gepraat, dus ik heb van dat soort dingen niets gemerkt.
Oh ja, hij zit nu heel vreemd zonder die witte band eronderquote:Op donderdag 8 december 2011 00:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb met niemand gepraatmaar lokasenna trok me heel erg.
ik ben gewoon asociaal denk ik, jouw weet ik wel nog, vooral omdat ik altijd dacht dat minibeer 16 was, en het gesprek over je naam.
en dat ik aanboodt om van stoel te wisselen.
toen met lokasenna alleen ben ik nog door die zelfde stoel heengezakt. mijn theorie is dat jij hem al ernstig verzwakt had en dat die stoel nu kapot is door alleen maar jouw schuld(grapje)
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb met niemand gepraatmaar lokasenna trok me heel erg.
ik ben gewoon asociaal denk ik, jouw weet ik wel nog, vooral omdat ik altijd dacht dat minibeer 16 was, en het gesprek over je naam.
en dat ik aanboodt om van stoel te wisselen.
toen met lokasenna alleen ben ik nog door die zelfde stoel heengezakt. mijn theorie is dat jij hem al ernstig verzwakt had en dat die stoel nu kapot is door alleen maar jouw schuld(grapje)
ja allemaal kutkloon ze schuldquote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, hij zit nu heel vreemd zonder die witte band eronder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja allemaal kutkloon ze schuld![]()
niet mijn schuld, kutkloon had hem al verzwakt.Net als bij de fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij zit nu nog kutter volgens loka . Dus kom je weer eens op de stoel zitten? of is dat te rot?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]Waarom noem je dat asociaal dan, ik zat toen eerst best kut weet ik nog
.
ohja ja. ja inderdaad.quote:
Je nodigt mensen bij mij thuis uit?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij zit nu nog kutter volgens loka . Dus kom je weer eens op de stoel zitten? of is dat te rot?
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je nodigt mensen bij mij thuis uit?
ja weet niet, nu praat ik weer teveel me mond zomaar voorbij en let ik niet op dingen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag wel hoor, iedereen is welkom.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet niet, nu praat ik weer teveel me mond zomaar voorbij en let ik niet op dingen.
ik moet me inhouden met autistisch doen.
dacht er wel aan, maar ik ben gewoon stom dat ik niet normaal kan doen en alleen maar vervelend.
morgen party bij loka thuis! iedereen van de tweede meet weet nu waar het is, dus dat wordt knallenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
als loka daar toch weggaat(weet ik niet) kan het nog even afgebroken worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
morgen party bij loka thuis! iedereen van de tweede meet weet nu waar het is, dus dat wordt knallen
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet niet, nu praat ik weer teveel me mond zomaar voorbij en let ik niet op dingen.
ik moet me inhouden met autistisch doen.
dacht er wel aan, maar ik ben gewoon stom dat ik niet normaal kan doen en alleen maar vervelend.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
morgen party bij loka thuis! iedereen van de tweede meet weet nu waar het is, dus dat wordt knallen
Inderdaad, we breken het helemaal af morgenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als loka daar toch weggaat(weet ik niet) kan het nog even afgebroken worden.
ik neem mijn klauwhamer mee!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, we breken het helemaal af morgen
Je had het moeten zeggen jaquote:Op donderdag 8 december 2011 01:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
de hoer zei tegen me : waarom regel je niet iemand van het cafe, is goedkoper.
ik zei: ja nee dat kan ik niet. teveel herrie, en geef toe dat er iets moeite is voor de man itt vrouwen
toen vroeg ze of ik vaak uitging.
en toen zei ik : nee, maart ofzo was de laatste keer.
had ik nadat ze zei dat ik in het cafe iemand moest regelen moeten zeggen van : oh vertel me hoe ik jou gratis kan regelen dan?
zou de zelfverzekerde leuke aantrekkelijke man dat gezegd hebben wat goed is voor een eventueel versierproces?
het lijkt net alsof het niet uitmaakt wat ze terug gaat zeggen.
en alsof ik niet geef erom, en ook redelijk direct enzo. het klinkt perfect
Ze bedoelde waarschijnlijk dat ze niet geloofde dat jij niet iemand uit een kroeg kon regelen. Volgens mij komen er vaak vieze ouwe mannetjes bij de hoeren.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
de hoer zei tegen me : waarom regel je niet iemand van het cafe, is goedkoper.
ik zei: ja nee dat kan ik niet. teveel herrie, en geef toe dat er iets moeite is voor de man itt vrouwen
toen vroeg ze of ik vaak uitging.
en toen zei ik : nee, maart ofzo was de laatste keer.
had ik nadat ze zei dat ik in het cafe iemand moest regelen moeten zeggen van : oh vertel me hoe ik jou gratis kan regelen dan?
zou de zelfverzekerde leuke aantrekkelijke man dat gezegd hebben wat goed is voor een eventueel versierproces?
het lijkt net alsof het niet uitmaakt wat ze terug gaat zeggen.
en alsof ik niet geef erom, en ook redelijk direct enzo. het klinkt perfect
ja ik denk het ook!quote:Je had het moeten zeggen ja
Ik vind het wel schattig dat je haar je meissie noemt enzo, nog voordat jullie hebben gezoendquote:Op donderdag 8 december 2011 01:05 schreef Keyos het volgende:
Nou, vanaf morgen rond een uur of 16:00 naar m'n meisie wanneer ze uit school is, gaan daarna wat koken, heb wat witte wijn meegenomen, dat gaat helemaal goedkomen's avonds naar de film. Ik probeer de kop eraf te krijgen sowieso voorafgaand die film, maakt de boel een stuk gemakkelijker, we draaien er al te lang omheen.
Er lang omheen draaien is no good. Succes! Waarschijnlijk verwacht ze ook wel bij de film dat er gezoend gaat worden (lijkt mij, uit jouw verhalen), maar misschien verwacht of wil ze dat jij het initiatief neemt. Dus doe dat zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:05 schreef Keyos het volgende:
Nou, vanaf morgen rond een uur of 16:00 naar m'n meisie wanneer ze uit school is, gaan daarna wat koken, heb wat witte mijn meegenomen, dat gaat helemaal goedkomen's avonds naar de film. Ik probeer de kop eraf te krijgen sowieso voorafgaand die film, maakt de boel een stuk gemakkelijker, we draaien er al te lang omheen.
ja, maar het helpt niet om achteraf dingen te bedenken die je had kunnen zeggen, het gaat er meer om dat je je minder onzeker/meer zelfverzekerd voelt. Dan komt die gladheid vanzelf welquote:Op donderdag 8 december 2011 01:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik denk het ook!
en even voor de duidelijkheid voor genen die dit lezen en het weer niet snappen!
dit is niet iets waar ik dan van denk dat je meteen de hoer gratis kan regelen ofzo.
het is alleen iets wat een zelfverzekerd (vinden vrouwen dat) iemand zou zeggen.
en die mannen kunnen wel contact krijgen en versieren enzo. zo meer proberen te doen is het doel.
ja we vinden wel hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja, maar het helpt niet om achteraf dingen te bedenken die je had kunnen zeggen, het gaat er meer om dat je je minder onzeker/meer zelfverzekerd voelt. Dan komt die gladheid vanzelf wel
dat "preparen" werkt bij mij niet, bij jou wel? heb je er positieve ervaringen mee?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja we vinden wel hetzelfde hoor.
maar het is wel iets dat dan in je op moet komen, en het komt makkelijker in je op als je zoiets al eens eerder heb meegemaakt.
er nu over nadenken helpt ook, omdat al doet bijna precies dezelfde situatie zich weer voor ik dit nu "prepared" heb (als je dit als materiaal ziet)
ik deed toen gewoon antwoord geven van : "ja dat lukt niet." . helemaal ervaringsloos, en geen gevoel voor wat eigenlijk lekker voor me werkt. gewoon braaf antwoord geven deed ik.
Het kan nog steeds, je kan haar mee vragen naar het cafequote:
dit is een redelijk algemene situatie.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dat "preparen" werkt bij mij niet, bij jou wel? heb je er positieve ervaringen mee?
die hoer?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ja mlig, als je haar nog eens ziet kun je eens vragen 'of ze zin heeft een keer gezellig wat te drinken in de stad'
oke dit dus niet, standaard versiermovegedachte. vrouwmens !quote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ja mlig, als je haar nog eens ziet kun je eens vragen 'of ze zin heeft een keer gezellig wat te drinken in de stad'
Als het klikt kun je misschien wel wat buiten haar werk afspreken en dan gewoon leuke dingen doen ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke dit dus niet, standaard versiermovegedachte. vrouwmens !
of eigenlijk gewoon zeggen ja als het moment zich voordoet, maar laten we dat maar niet doen in het geval van een prostituee
ik denk dat de hoer niet zit te wachten op "klanten" die haar zo obvious proberen te schaken.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het klikt kun je misschien wel wat buiten haar werk afspreken en dan gewoon leuke dingen doen ofzo.
Dat wel ja. Maar je bent geen lelijke klant van 80.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat de hoer niet zit te wachten op "klanten" die haar zo obvious proberen te schaken.
daar heeft ze nogal defensieve gedachtes natuurlijk voor.
Klopt, maar dat er nog niet gezoend is , is ook een wonder te noemen. Het is zo duidelijk als een klontje dat we het beide willen, 1000000% zeker, geen twijfel mogelijk. Ik zal jullie uiteraard informeren na de avond hoe het allemaal gelopen isquote:Op donderdag 8 december 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat je haar je meissie noemt enzo, nog voordat jullie hebben gezoend
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef kutkloon7 het volgende:
volgens mij gaat het bij loka en newbie er ook ongeveer zo aan toe:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_eerste_keer_.html
Precies, en elke vrouw wil uiteindelijk gewoon een man die verliefd op haar is. Je weet maar nooit. Aangezien ze zelf over dat cafe begonquote:Op donderdag 8 december 2011 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar je bent geen lelijke klant van 80.
dm het naar mequote:Op donderdag 8 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb iets gevonden wat kaneelstokje gewoon moet zien
Wow..quote:Op donderdag 8 december 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
't Is niet schokkend ofzo, maar die pakjes
http://www.dumpert.nl/med(...)og_meer_fapvoer.html
hey keyos, handig als je dit van me nog even leest misschien (als het wat voor jou is, want ik wordt constant uitgescholden dat ik moet oprotten met dit soort dingen).quote:Op donderdag 8 december 2011 01:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar dat er nog niet gezoend is , is ook een wonder te noemen. Het is zo duidelijk als een klontje dat we het beide willen, 1000000% zeker, geen twijfel mogelijk. Ik zal jullie uiteraard informeren na de avond hoe het allemaal gelopen is. Ik denk wel dat het verstandig is om sowieso wat condooms te gaan kopen voor het geval dat .Het zou toch ernstig vervelend worden als het er ineens toe zou komen, maar je die dingen niet bij je hebt, die situatie wil ik uitsluiten.
eerst dacht ik dat die meid psycho zou worden, en meteen zwanger stiekem was geworden, en wilde trouwen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef kutkloon7 het volgende:
volgens mij gaat het bij loka en newbie er ook ongeveer zo aan toe:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_eerste_keer_.html
Ik denk dat ik er met haar over ga praten, zij is ook meer iemand die pratent eerder zal laten merken wat zij wilt. Maar zoaks aangegeven, ik zal erop aansturen voor de film te zoenen.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er lang omheen draaien is no good. Succes! Waarschijnlijk verwacht ze ook wel bij de film dat er gezoend gaat worden (lijkt mij, uit jouw verhalen), maar misschien verwacht of wil ze dat jij het initiatief neemt. Dus doe dat zou ik zeggen
ja ik wil je niets opdringen natuurlijk, maar wat ik altijd begrepen heb is dat number 1 rule is dat je de vrouw niet moet overtuigen of versieren met logica.quote:Op donderdag 8 december 2011 07:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er met haar over ga praten, zij is ook meer iemand die pratent eerder zal laten merken wat zij wilt. Maar zoaks aangegeven, ik zal erop aansturen voor de film te zoenen.
zoen haar, ik weet niet heb wel een paar meisjes gezoend, en verschilt elke keer op welke manier je lippen elkaar raken ofzo. verschilt ook per meisje, en voor elke jongen. en het is moeilijk om over zoiets natuurlijk te schrijven hoe het moet.quote:@mlig
Ik zal er eens naar kijken, ik ga sowieso wat zoen guides doorlezen, wil niet afgaan met de meeste slechte zoen ooit xD
ja kansloos advies van mij he gezien ik ook nogal faalquote:
Wat een lang verhaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja kansloos advies van mij he gezien ik ook nogal faal. maar ik denk wel dat het waar is!
faaldetail: van de eerste keer dat ik heb gezoend, staan nog topics van op internet die de meid heeft aangemaakt.
nou ik vind het best goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat een lang verhaal.
Mijn advies is gewoon te zoenen hoe jij graag zoent. Je zult altijd zien dat als het klikt, de andere partij ook precies dat lekker vindt haha.
PUA-advies
Ik zoen best in het openbaar en uitgebreid ook, mooie opwarmer voor thuis. PUA met hun regeltjes.![]()
Ja wat.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het nogal geforceerde boekenwijsheid die ertoe leidt dat je geforceerd rationeel gaat handelen in situaties waar je nu juist je gevoel moet volgen.
het lijkt me dezelfde situatie als meesten in dit topicquote:Op donderdag 8 december 2011 09:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
En PUA-figuren hebben het idee dat ze dit gevoel kunnen rationaliseren en gaan in hun eigen onzin geloven als hun 'regeltjes' en tactiekjes een keer toevallig werken. When all you have is a hammer, everything you see is a nail. Vergeet ook niet uit welke situatie al deze PUA-gastjes zijn gekomen, niet uit een situatie dat ze vrouwen konden versieren.
oh mooizoquote:Maar goed, thats me. Ik heb ook geen problemen op dat vlak.
Maar ga nu ook niet al je wijsheden uit boeken halen.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja wat.
geen enkele chick die mij wilt als ik me gevoel volg en mezelf ben. ik ben niet goed genoeg voor de vrouw als ik mezelf ben.
dan werp ik me voor hun voeten, ga hun schoenen kussen, en dan ga ik smeken en bedelen.
ik weet dat dat niet werkt, dus ik deed altijd maar niets.
Dat komt omdat je een onderontwikkeld persoon bent die geen backbone heeft ontwikkelt. Je laat over je geen lopen, alleen al dat werpen en bedelen. Doe es ff normaal. Het is een vrouw, geen god.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja wat.
geen enkele chick die mij wilt als ik me gevoel volg en mezelf ben. ik ben niet goed genoeg voor de vrouw als ik mezelf ben.
dan werp ik me aan hun schoenen en ga bedelen.
ik weet dat dat niet werkt, dus ik deed altijd maar niets.
oh nee verwar mij niet met alle pua die er is hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een onderontwikkeld persoon bent die geen backbone heeft ontwikkelt. Je laat over je geen lopen, alleen al dat werpen en bedelen. Doe es ff normaal. Het is een vrouw, geen god.
Je bent ook niet goed genoeg voor een vrouw omdat je eerst zelf goed in je vel moet zijn en jezelf moet accepteren voor je aan vrouwen moet denken. Maar PUA-gastjes zijn altijd eigenwijs, die denken dat ze de alles moeten veranderen, behalve zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hey, las dat het goed ging en je vanmiddag dus weer afgesproken hebt?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:14 schreef Keyos het volgende:
@Heloef
Ziet er niet slecht uit (al is het niet mijn type).
@Mlig
Nogmaals thanks voor de tips, het gevoel zal veel overnemen maar een beetje kennis wtf to do is altijd meegenomen.
goed bezig en veel plezierquote:Op donderdag 8 december 2011 11:14 schreef Keyos het volgende:
@Heloef
Ziet er niet slecht uit (al is het niet mijn type).
@Mlig
Nogmaals thanks voor de tips, het gevoel zal veel overnemen maar een beetje kennis wtf to do is altijd meegenomen.
Ik zit nu overigens te denken, die film vanavond begint op een tijdstip dat ik met OV niet thuis kan komen, maar even kijken wat ik ga doen, wie weet ben ik lucky ^^.
Ik ga iig een vervanger voor mijn kranten regelen zou het zo lopen.
Yes, en ze stond erop dat ik zo vroeg mogelijk kwam vanmiddag nadat haar college is afgelopenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, las dat het goed ging en je vanmiddag dus weer afgesproken hebt?
Top man
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:52 schreef heloef het volgende:
Keuringsmomentje, wat vinden jullie van haar?Ik voel me pedo als Ik op zon manier naar haar kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Goed bezig kerel.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, en ze stond erop dat ik zo vroeg mogelijk kwam vanmiddag nadat haar college is afgelopen.
als dat geen neuken word weet Ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, en ze stond erop dat ik zo vroeg mogelijk kwam vanmiddag nadat haar college is afgelopen.
Succes vandaag en maak veel plezier...quote:Op donderdag 8 december 2011 11:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha xD , ik ga me iig wel over me schaamte heenzetten en condooms kopen en meenemen, just in case. Zoals Bob Dylan zou zeggen : The loser now will be later to win, times they are a-changin" .quote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als dat geen neuken word weet Ik het ook niet meer.
gewoon een leuke middag hebben. En kweet niet wat jullie gaan doen maar. Als ze heel dichtbij komt raak er dan gewoon aan, hand op schouder middel enzo (kan je zelf ook wel bedenken hoe neem Ik aan). En als ze met haar hoofd dichtbij komt, gewoon je hoofd naar haar toebrengen en dan gaat het zoenen vaak vanzelf.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha xD , ik ga me iig wel over me schaamte heenzetten en condooms kopen en meenemen, just in case. Zoals Bob Dylan zou zeggen : The loser now will be later to win, times they are a-changin" .
je word steeds misselijkmakender.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
Nou de reden van die foto was, dat het geen meisje is.
Of nou ja nu wel, maar je begrijpt het punt.
Wat is hier in godsnaam misselijkmakend aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je word steeds misselijkmakender.
Hahaha xDquote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef heloef het volgende:
En dan nu de grap van de dag.
"The Key(os) is finally opening a lock"
Oh ik snap het al.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik voel me pedo als Ik op zon manier naar haar kijk
Ze ziet er ook gewoon niet echt appetijtelijk uit. Kweet niet, dat gezicht.. Om de een of andere reden vind ik et maar niks.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik snap het al.
Ze is gewoon meerderjarig hoor.
Ja, ik moet gewoon meer het fysieke contact zoeken, dat heb ik vrijdag vrijwel niet gedaan, anders is de stap naar zoenen gelijk iets groter.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gewoon een leuke middag hebben. En kweet niet wat jullie gaan doen maar. Als ze heel dichtbij komt raak er dan gewoon aan, hand op schouder middel enzo (kan je zelf ook wel bedenken hoe neem Ik aan). En als ze met haar hoofd dichtbij komt, gewoon je hoofd naar haar toebrengen en dan gaat het zoenen vaak vanzelf.
Ik hoop dat je er nog iets aan hebt, en een hele fijne middag en beurt toegewenst
Maar ook door aan te raken, laat je zien dat je meer wil als alleen vrienden. Om de een of andere reden werkt dit altijd best goed. Dit merkte ik zelf ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon meer het fysieke contact zoeken, dat heb ik vrijdag vrijwel niet gedaan, anders is de stap naar zoenen gelijk iets groter.
Ja ik vind er ook niet veel aan, maar ze zijn er wel in geslaagd haar vrouwelijk te maken als het ware.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze ziet er ook gewoon niet echt appetijtelijk uit. Kweet niet, dat gezicht.. Om de een of andere reden vind ik et maar niks.
alles kan met hormonen en genoeg plastische chirurgie tegenwoordigquote:Op donderdag 8 december 2011 11:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook niet veel aan, maar ze zijn er wel in geslaagd haar vrouwelijk te maken als het ware.
Ik neem ook wat wijn mee (twijfel nog hoeveel, in 1 fles zit maar 0,75l maar met 2 heb ik het gevoel dat ik het dan gaan overdrijven), dat kleine beetje alcohol kan ook de rem weghalen. Maar ze zit op kamers, grote kans dat ze alleen een bed als zitplek heeft , dan heb je aanraakmomenten in overvloedquote:Op donderdag 8 december 2011 11:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar ook door aan te raken, laat je zien dat je meer wil als alleen vrienden. Om de een of andere reden werkt dit altijd best goed. Dit merkte ik zelf ook.
Al is het gewoon als je elkaar ziet ofso een knuffel dat soort dingen, hand vastpakken enzo
Tuurlijk moet je het wel doen als het gepast isanders komt het zo raar over
Maar ik denk dat het vanmiddag wel helemaal goed gaat komen met alle protips die je hier gehad hebt
Dit wordt gewoon keiharde en hopelijk langer dan 15 seconden durende seks.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik neem ook wat wijn mee (twijfel nog hoeveel, in 1 fles zit maar 0,75l maar met 2 heb ik het gevoel dat ik het dan gaan overdrijven), dat kleine beetje alcohol kan ook de rem weghalen. Maar ze zit op kamers, grote kans dat ze alleen een bed als zitplek heeft , dan heb je aanraakmomenten in overvloed.
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik neem ook wat wijn mee (twijfel nog hoeveel, in 1 fles zit maar 0,75l maar met 2 heb ik het gevoel dat ik het dan gaan overdrijven), dat kleine beetje alcohol kan ook de rem weghalen. Maar ze zit op kamers, grote kans dat ze alleen een bed als zitplek heeft , dan heb je aanraakmomenten in overvloed.
De eerste keer dat je seks hebt met een meid, moet je het liefdevol doen als je er een relatie mee wil.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon keiharde en hopelijk langer dan 15 seconden durende seks.
Natuurlijk man ik maak ook maar een grap.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De eerste keer dat je seks hebt met een meid, moet je het liefdevol doen als je er een relatie mee wil.
Dan moet je niet zo hard mogelijk pompen vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk man ik maak ook maar een grap.
Gewoon lief, rustig en teder enzo, zeker als je verliefd op elkaar bent.Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de eerste keer met een meid vind ik altijd wel iets speciaals. En dan doe ik liever liefdevol.
Je hebt nog keren seks zat daarna waar je keihard kan pompen
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Met iemand waar mee het meer is dan een one night stand doe ik dan ook liever liefdevol jaquote:Op donderdag 8 december 2011 11:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Weet ik
Maar de eerste keer met een meid vind ik altijd wel iets speciaals. En dan doe ik liever liefdevol.
Je hebt nog keren seks zat daarna waar je keihard kan pompen
Gaan jullie op de tweede date al seks hebben?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:48 schreef Keyos het volgende:
Ja, vind het wel diep in mijn hart wel soort van *eng* hoor om mijzelf zo bloot te geven, maar ik ben dan ook altijd wel een beetje preuts met mijzelf geweest.
Ik zet me er overheen en laat het gewoon allemaal gebeuren.
Gaat vast wel goed komenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:48 schreef Keyos het volgende:
Ja, vind het wel diep in mijn hart wel soort van *eng* hoor om mijzelf zo bloot te geven, maar ik ben dan ook altijd wel een beetje preuts met mijzelf geweest.
Schaamte, daar heb je het weerquote:Op donderdag 8 december 2011 11:48 schreef Keyos het volgende:
Ja dat bedoel ik ook als er meer in zit als een one night standquote:Op donderdag 8 december 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met iemand waar mee het meer is dan een one night stand doe ik dan ook liever liefdevol ja
Niks mis mee?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gaan jullie op de tweede date al seks hebben?
Zo gaat dat alleen in films, volgens mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:27 schreef stefanhaan het volgende:
En als ze met haar hoofd dichtbij komt, gewoon je hoofd naar haar toebrengen en dan gaat het zoenen vaak vanzelf.
Als het goed voelt, waarom nietquote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee dat werkt wel echt zo meidquote:Op donderdag 8 december 2011 11:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zo gaat dat alleen in films, volgens mij.
Ik ook bijna. Het lag niet aan mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks mis mee?
Ik had het bijna al op de eerste![]()
![]()
Ik vind dat het ook niet aan mij lagquote:Op donderdag 8 december 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook bijna. Het lag niet aan mij.
Nee hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 11:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zo gaat dat alleen in films, volgens mij.
Het was serieus niet mijn schuld. Condooms zijn gewoon stom.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind dat het ook niet aan mij lag
Ik zou als ik jou was echt nu enorm nerveus zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:48 schreef Keyos het volgende:
Oh nouja bij mij was het niet mijn schuld inniedergevalquote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was serieus niet mijn schuld. Condooms zijn gewoon stom.
Nergens voor nodig. Loopt wel los hooorquote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was echt nu enorm nerveus zijn.
Gewoon, omdat ik dat vindquote:
Ik heb een gave om alles tot het kleinste detail te gaan relativeren en analyseren.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Loopt wel los hooorZeker na wat wijntjes.
Het is vaak niet nodig, maar ik zou het ook hebben hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Loopt wel los hooorZeker na wat wijntjes.
Ik heb dat ook wel hoor, maar dat is in het eerste kwartier. Als ik daarna merk hoe goed het klikt dan verdwijnen die nerveuze gevoelens altijd welquote:Op donderdag 8 december 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is vaak niet nodig, maar ik zou het ook hebben hoor
Waarom heb jou nog nooit gezien?quote:
Ik weet niet, ik was niet bepaald nerveus volgens mij. En in het eerste kwartier hadden we ook gewoon al gezoendquote:Op donderdag 8 december 2011 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel hoor, maar dat is in het eerste kwartier. Als ik daarna merk hoe goed het klikt dan verdwijnen die nerveuze gevoelens altijd wel
Omdat ik nooit naar een meeting ben geweest?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb jou nog nooit gezien?
En heb je nog nare dromen over me?
En toch blijf ik dan nerveus om de eerste stap te moeten zetten, ook al weet ik wel dat het goedzit toch bang voor de reactiequote:Op donderdag 8 december 2011 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel hoor, maar dat is in het eerste kwartier. Als ik daarna merk hoe goed het klikt dan verdwijnen die nerveuze gevoelens altijd wel
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:52 schreef heloef het volgende:
Keuringsmomentje, wat vinden jullie van haar?Meh, beetje raar gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Succes kerel. Geniet er van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha xD , ik ga me iig wel over me schaamte heenzetten en condooms kopen en meenemen, just in case. Zoals Bob Dylan zou zeggen : The loser now will be later to win, times they are a-changin" .
Zou m'n eerste keer worden namelijk, van haar volgens mij niet.Hehe, nice filmpje. Lijkt me leuk iemand te hebben die zich voor mij zo zou verkleden trouwens.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb iets gevonden wat kaneelstokje gewoon moet zienEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Weet ik niet, maar het is wel een scenario waar ik rekening mee moet houden. Overigens is het dan wel officieel de 2de date, we hebben elkaar vaker gezien en gesproken dan de meeste mensen op date 2. Maar de situatie gaat zich dus voordoen dat het OV mij na de film niet kan thuisbrengen.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
hoe is het met jou en maanselene? of zal ik snel over wat anders praten?quote:
Niet zo over nadenken, gewoon doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is wel een scenario waar ik rekening mee moet houden. Overigens is het dan wel officieel de 2de date, we hebben elkaar vaker gezien en gesproken dan de meeste mensen op date 2. Maar de situatie gaat zich dus voordoen dat het OV mij na de film niet kan thuisbrengen.
Op een foto bedoel ik natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat ik nooit naar een meeting ben geweest?
Nee, ik heb niet meer over je gedroomd.
Ze is heel knap. Niet gaan lopen fappen he?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een foto bedoel ik natuurlijk.
Hup hup PMen.
Amen voor het OV.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is wel een scenario waar ik rekening mee moet houden. Overigens is het dan wel officieel de 2de date, we hebben elkaar vaker gezien en gesproken dan de meeste mensen op date 2. Maar de situatie gaat zich dus voordoen dat het OV mij na de film niet kan thuisbrengen.
Je UIquote:Op donderdag 8 december 2011 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is heel knap. Niet gaan lopen fappen he?
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:55 schreef stefanhaan het volgende:
Zo lekker dagje school skippen en thuis zitten roken en fappen enzo
Dat zijn wel de betere dagen.quote:
Ik ga vandaag een keer niet ongezond etenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere dagen.
Behalve bij mij is het een patatje oorlog in plaats van sigaretten.
Wow, ik ben snel gefriendzoned.quote:
Nou en, palquote:Op donderdag 8 december 2011 12:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wow, ik ben snel gefriendzoned.
Een scenario om rekening mee te houden?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
de friendzone is zo koudquote:
Ja, gaat goed, denk ik, maar ik wil liever over iets anders praten. Ik vind het heel moeilijk om een beetje uit de kast te zijn. Het zijn voor mij heel grote stappen en het voelt nog altijd mooi en zondig tegelijk om amoureuze dingen te voelen en/of te doen t.o.v. vrouwen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe is het met jou en maanselene? of zal ik snel over wat anders praten?
Dit is in elk geval een plek waar je je daarvoor niet hoeft te schamen hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 12:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, denk ik, maar ik wil liever over iets anders praten. Ik vind het heel moeilijk om een beetje uit de kast te zijn. Het zijn voor mij heel grote stappen en het voelt nog altijd mooi en zondig tegelijk om amoureuze dingen te voelen en/of te doen t.o.v. vrouwen.
Omdat je me daar nooit specifiek om gevraagd hebt, ik ga toch niet random foto's van mezelf sturen?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een foto bedoel ik natuurlijk.
Hup hup PMen.
tuurlijk wel dat hoort bij de FOK! ontgroening, wist je dat niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat je me daar nooit specifiek om gevraagd hebt, ik ga toch niet random foto's van mezelf sturen?
U mad?quote:
Okee sorry.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat je me daar nooit specifiek om gevraagd hebt, ik ga toch niet random foto's van mezelf sturen?
Mijn friendzone is knus en warm, niet zeurenquote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tuurlijk wel dat hoort bij de FOK! ontgroening, wist je dat niet?
Weet ik, dat vind ik ook heel fijn. En ik vond het ook super dat toen ik die date had, jullie daar heel normaal over deden en voor mij net zo vanzelfsprekend en hard aan het cheerleaden waren, als voor de hetero-dates die anderen in die periode hadden. Dat heeft me echt heel goed gedaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is in elk geval een plek waar je je daarvoor niet hoeft te schamen hoor
Ohhh, ik krijg er een stijfje van denk ikquote:Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mijn friendzone is knus en warm, niet zeurenpal
Ach de meeste FOK!ers hier zaten wss te fappen dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet ik, dat vind ik ook heel fijn. En ik vond het ook super dat toen ik die date had, jullie daar heel normaal over deden en voor mij net zo vanzelfsprekend en hard aan het cheerleaden waren, als voor de hetero-dates die anderen in die periode hadden. Dat heeft me echt heel goed gedaan.
Oke, ik wou weten of het nog "gaande" is, en dat is hetquote:Op donderdag 8 december 2011 12:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, denk ik, maar ik wil liever over iets anders praten. Ik vind het heel moeilijk om een beetje uit de kast te zijn. Het zijn voor mij heel grote stappen en het voelt nog altijd mooi en zondig tegelijk om amoureuze dingen te voelen en/of te doen t.o.v. vrouwen.
Hij doet pijn.quote:
Ja, is goed. Ik PM je straks.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee sorry.![]()
Bij deze.
Lieve, Heathcliff, zou ik een foto van u mogen zien?
Nee, wel met roken.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij is stefanhaan begonnen met fappen.
Ik dacht wat is deze, maar toen dacht ik aan je andere post, deze gaat nu op alles fappen want het is fapdagquote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ohhh, ik krijg er een stijfje van denk ik
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, wel met roken.![]()
Als ik ga fappen horen jullie het allemaal wel, als een luide oerbrul die de wereld rond gaat.
Ik vind die man echt enorm matig.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef stefanhaan het volgende:
Deadmau5 is trouwens ook echt bazenmuziek
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik dacht wat is deze, maar toen dacht ik aan je andere post, deze gaat nu op alles fappen want het is fapdag
vind je skrillex wel tof?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die man echt enorm matig.![]()
Ik heb 5x5 geluisterd, dat vond ik echt 5x niks.
maar stefan moet die eigenlijk nemen dan zijn jullie een stelletje, een trollfacechristmasstelletjequote:
Nope ook niet.quote:
Ik ga er wel een makenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
maar stefan moet die eigenlijk nemen dan zijn jullie een stelletje, een trollfacechristmasstelletje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |