Alle glory hunters in de kroeg waren weer snel wegquote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou op man, het was nog erger dan afgewezen worden.
Goede reden om iemand uit te gaan vragen dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou op man, het was nog erger dan afgewezen worden.
Niemand wil mij beurten dus ik kan van die lijst af.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kan aangevuld worden! En dan elkaar beurten etc.
Citroen risotto.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend voor een vriend koken, wat zal ik maken?
Biefstukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Een paar lekkere gehaktballen met wat selderij erbij.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ja.quote:
Dit wil ik ook wel eens weten. Ik ga morgen ook koken voor mijn date. En ik kan niet koken.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Pasta met een saus, rijst met saté, tortilla's of taco's, risotto of moussaka zijn niet zo moeilijk en doen het altijd goed bij mijquote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Je vergeet de E dan was ie grappig geweest.quote:
Dat is een goede. Dat lust die zeker.quote:
Goed plan, gerechten met selderij.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Een paar lekkere gehaktballen met wat selderij erbij.
Het deed allebei pijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goede reden om iemand uit te gaan vragen dan.
oooh je bent echt veel zachter met je nieuwe accountquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel eens weten. Ik ga morgen ook koken voor mijn date. En ik kan niet koken.
Zoete aardappel met wortels.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit risotto gemaakt, lijkt me niet slim.
EN KIPFILET HELL YEAHquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pasta met een saus, rijst met saté, tortilla's of taco's, risotto of moussaka zijn niet zo moeilijk en doen het altijd goed bij mijOf wou je juist iets speciaals maken?
Nah, het hoeft niet heel speciaal te zijn. Maar zijn pasta is lekker en dat kan ik niet zo goed zonder potje.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pasta met een saus, rijst met saté, tortilla's of taco's, risotto of moussaka zijn niet zo moeilijk en doen het altijd goed bij mijOf wou je juist iets speciaals maken?
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik betaal je in natura, dus dan ben ik de hoer
Ik heb vandaag praatje gemaakt met meisje waar ik een paar keer mee geflirt had. Ze is niet mijn type. Jammer.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het deed allebei pijn.
Maar dat was alleen omdat ik de illusie had dat ze me wel zag zitten.
KOM MAAR HIERRRR.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 min ongeneerd met mijn jetsers spelen voor 1 kerst-UI
Geweldigquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Om een beetje in je huidige sfeer te blijven kaneel.
[ afbeelding ]
Hij eet graag vlees. Veel vlees.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoete aardappel met wortels.
Pastinaak puree met andijvie en spekjes.
Ik heb laatst pizza gemaakt met mijn vriend van begin af aan, dus incl deeg, samen uitgezocht wat we erop wilden.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Draadjesvlees heb ik al eens voor hem gemaakt.Maar ik kook nu bij hem thuis, en daar heb ik dan de tijd niet voor.
Dat vind ik ook nog wel een goed idee. Maar dan om een keertje hier te doen, ik vertrouw zijn oven niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb laatst pizza gemaakt van begin af aan, dus incl deeg, samen uitgezocht wat we erop wilden.
Maar dat was vooral leuk om samen te doen.
Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed. Ik wilde je even terug pakken vanwege mijn schaamte van vanmorgen
Goh vervelend.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kan ik wel geil worden, dat is een bijkomend nadeel
Een goed werkende oven is wel vrij essentieel ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog wel een goed idee. Maar dan om een keertje hier te doen, ik vertrouw zijn oven niet.
gaat nog bekend worden wat deze was?quote:
Waarom? Wat is jouw cupmaat dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kan ik wel geil worden, dat is een bijkomend nadeel
Fuuuuuuuquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 min ongeneerd met mijn jetsers spelen voor 1 kerst-UI
Dank je. Eens zien hoe hij staat. Ik neem aan dat je niet met mijn jetser wilt spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Om een beetje in je huidige sfeer te blijven kaneel.
[ afbeelding ]
Bacon schildpadden!quote:
Ik ga samen met iemand koken dit weekend. Misschien is dat een idee? Samen boodschappen doen en dan beslissen wat we gaan eten en samen kokenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Soit en ik niet. Wij zijn solidair en blijven dat ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iedereen nu kerstmutsjes op?
Naar mijn idee ben ik nog steeds hetzelfde. Ik heb het zomaar voorgesteld. En ik vind haar wel leuk en heb het wel voor haar over ja. Ik kan helemaal niet zoveel qua koken, laatst toen ik probeerde te koken is er een theedoek deels in de fik gevlogen en de rijst aangebrand. Ik moet dus nog iets simpels verzinnen maar wat er wel goed uitziet. En goed smaakt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oooh je bent echt veel zachter met je nieuwe account![]()
Waarom ga je voor haar koken? Is het een tactische move of vind je dat ze dat waard is?
wat kan je wel en wat kan je niet ? water koken kan je, wat nog meer?
Matties4Life.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Soit en ik niet. Wij zijn solidair en blijven dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |