Ik heb mama ooit eens beloofd dat ik de kerstkaarten zou schilderen. Ik heb het gewetenquote:
Ahwquote:Op donderdag 8 december 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Chico had weer praatjes vanmorgen!
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook hebben met zo'n pakkie aanquote:Op donderdag 8 december 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die ligt op de bank tv te kijkenquote:
Toch wel hoor, je zal niet de eerste zijn die z'n zielige, manke poes thuis achterlaat, nog even door het raam kijkt en voornoemde zielige manke poes als een kitten door de kamer ziet razenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net zo makkelijk
Nee, ik denk dat ze dat niet doen. Een beetje ziektewinst is lekker, maar zover denken poezen niet door volgens mij. Hoop ikMisschien zit Fritz mij ook al maanden in de zeik te nemen
Of z'n poten zijn te kortquote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zn mouwen waren wat lang![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zn mouwen waren wat lang![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 8 december 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is lekker, ik kan nooit slapen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
Die heeft trouwens vannacht als een blok geslapen
Heb je nog met een zaklamp in zijn gezicht geschenen?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
Die heeft trouwens vannacht als een blok geslapen
Agosquote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Hij is eindelijk weer helemaal beter, alleen eet ie 's avonds nog steeds slecht, maar hij eet wel 's morgens goed en tussen de middag ook, dus ach.
[ afbeelding ]
Ja, nou, als ik hier weleens hondjes voorbij zie schuifelenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh MD jouw adres wil ik trouwens ook graag , voor een kerstkaartje <3
Ze hebben alleen maar kleding aan die goed zit, ze worden er totaal niet door gehinderd hoor
Soms wel moeizaam. Ik wil heel graag iets voor langere tijd, maar dat is er gewoon heel weinig. Maar toch heb ik de verplichting tot 2 sollicitaties per week. Dus moet ik ook wel op tijdelijke dingen reageren. Maar we gaan er zo weer een leuke de deur uit doen, en dan nog een andere vinden....quote:Op donderdag 8 december 2011 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Croli, goed dat je het toch nog even hebt gecontroleerdHoe gaat het met de zoektocht naar een nieuwe baan?
Nah, pijn is hetzelfde. Hij mag van mij ook helemaal NIKS doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is lekker, ik kan nooit slapen in het ziekenhuisWas ook altijd compleet kapot als ik weer thuis kwam. Een lekkere nacht knap je dan enorm van op. De pijn is ook minder nu?
quote:
Met langere tijd bedoel je een halfjaarcontract? Ik ga in elk geval voor je duimenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:57 schreef Croli het volgende:
[..]
Soms wel moeizaam. Ik wil heel graag iets voor langere tijd, maar dat is er gewoon heel weinig. Maar toch heb ik de verplichting tot 2 sollicitaties per week. Dus moet ik ook wel op tijdelijke dingen reageren. Maar we gaan er zo weer een leuke de deur uit doen, en dan nog een andere vinden....
Die is vast lekker warmquote:Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef Croli het volgende:
naja gewoon iets wat zicht heeft op daar blijven...
Waarom gaat misty van de 6 stoelen precies op de stoel liggen waar ik zat/zit??
Had ik best kunnen doenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je nog met een zaklamp in zijn gezicht geschenen?
Dat, en die stoel ligt ze eigenlijk altijd op....quote:
Sowieso tot de 16de. Dan moet hij naar de poli, hechtingen eruit enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ow naja Kees doet ook alsof ze doodgaat als ik dr wat aan trek, dan laat ze zich zo omkieperen, dus die krijgt niks aan![]()
De chineesjes vinden hun kleren heerlijk.
Qwea, hoe lang moet ie nu nog rustig aan doen en zo, de arme sloeber?
Druk druk maar wel goedquote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hey ! ltns idd !![]()
lekker hoor en daar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |