kliekjesquote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Eliessssss ik zie net je sms
Lekker vlot zijn wij allebei hea? En ja, is goed
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Eliessssss ik zie net je sms
Lekker vlot zijn wij allebei hea? En ja, is goed
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe mijn oranje jurkje aan.... Jij?
Ik had haar ergens 6,5 week geleden (oke, pietsie overdreven) een sms gestuurd of ik ff een bakkie zou komen drinken, ook al drink ik geen bakkies, maar ze zag het nu pas, Het Vlotjequote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga maar eens slapen zo, moet morgen naar de chirurg in Veghel
quote:
Ik ben met bovenquote:
*popcorn pakt*quote:Op donderdag 8 december 2011 09:16 schreef senesta het volgende:
Dit is mijn dagIk wil even naar buiten kijken en het rolgordijn dondert eraf
Oepsquote:
Het zijn er ook veelquote:Op donderdag 8 december 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeps. Ik ben niet wakker
. Al die namen ook
.
Haha ik ook zo ongeveerquote:Op donderdag 8 december 2011 10:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het zijn er ook veel
Ik had in den beginne een kaart van oh-oh nodig om haar honden uit elkaar te houden
Hahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 10:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het zijn er ook veel
Ik had in den beginne een kaart van oh-oh nodig om haar honden uit elkaar te houden
Misschien moeten we ergens een dierenvoorstel iets maken. Ik kan me voorstellen dat het soms veel en verwarrend isquote:
Tombo heeft dat vast in haar Wikiquote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef senesta het volgende:
Misschien moeten we ergens een dierenvoorstel iets maken. Ik kan me voorstellen dat het soms veel en verwarrend is
Net zo makkelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 10:58 schreef senesta het volgende:
Neemt ze me nou gewoon in de maling?
Goedquote:Op donderdag 8 december 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Samzz, ik stuur je wel een kerstkaart, dan weet je zo wie wie is, PM me je adres maar, ga je op de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |