Ik zat in de richting "Met 24- en 30-jarige mongolen".quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had als titel: 'Waar de mannen horken zijn'Maar jij was sneller
whehehehe, nice one!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had als titel: 'Waar de mannen horken zijn'Maar jij was sneller
Next one is yours babequote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zat in de richting "Met 24- en 30-jarige mongolen".
Aaah, balen is dat altijd. Mailtje klantenservice proberen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Mss het volgende:
Ik zie net dat Nfu Oh korting heeft. Heb ik 2 dagen geleden daar gefaald
You iz making me proud!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaah, balen is dat altijd. Mailtje klantenservice proberen?
Heb ik toch mooi even een datum geregeld!
Hey, jij hoort te slapen!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:03 schreef Mss het volgende:
Kut, bijna een paar schoenen in de verkeerde maat gekocht. Ik zoek nieuwe allstars, dus ik pak een paar van me en voer die maat in. Een leuk paar gevonden, voor de zekerheid toch maar even de maattabel erbij gepakt. Heb ik net mijn ene paar UK allstars gepakt en die als US size ingevoerd
.
Hihi, ik d8 nog eeeeven kijken. En hier moest ik wel even op reagerenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hey, jij hoort te slapen!
Hij was online op facebook, dus heb gezegd dat ik nog een cadeautje van hem tegoed had.Volgende week dinsdag!
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hihi, ik d8 nog eeeeven kijken. En hier moest ik wel even op reageren
You go girl!
Ok, nu echt slapen
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:06 schreef Mss het volgende:
Meh, in mijn eigen maat zijn ze meteen een stuk duurder
Dat heb je altijd, zul je zien dat je dadelijk moet gaan kiezenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh oeh, de optie om m'n reactie te verwijderen is bij 2 van de 3 kamers weg. Dat betekent meestal dat er mensen uitgenodigd gaan worden om te komen hospiteren. En bij allebei sta ik binnen de top 10, dus dan wordt ik uitgenodigd. Yay! Nou kamer nummer 3 ook nog, dat zou helemaal leuk zijn.![]()
Nu maar eens gaan slapen dan, vandaag was een succesvolle dag.
Morgen (na heel veel twijfelen) naar de begrafenis van m'n opa's broer.![]()
Truste!
Nou, dat zal wel loslopen. Er komt 10 man hospiteren op 1 kamer, dus de kans dat ik gekozen word is al klein. Laat staan de kans dat ik 2 of 3 keer gekozen word. Maar het is iig weer een stapje in de goede richting!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb je altijd, zul je zien dat je dadelijk moet gaan kiezenDat had ik met verschillende banen. Twijfel, twijfel.
Oehh, dat is duur ja. Balen!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Mss het volgende:
De enige leuke allstars shippen alleen naar de US. Dat gaat wel een erg duur garpjen worden dan. In het voorjaar maar opnieuw zoeken
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik toch mooi even een datum geregeld!
Snowboots!!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:26 schreef Mss het volgende:
Ik ben op zoek naar winterlaarzen. In maat 43. En ik wil geen Uggs, maar wel iets waarmee ik door de sneeuw kan banjeren. Dus zonder hak, met goed profiel en vooral warm. Iemand een idee?
Ja, maar wel een beetje iets elegants, het moet ook onder een rok kunnen. Een vriendinnetje van me heeft zoiets. Laarsjes tot halverwege haar onderbeen, en heel goed gevoerd. En totaal niet log. Helaas heeft zij ze uit het buitenlandquote:
Same here, heel storend jaquote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Mss het volgende:
Ik zie net dat Nfu Oh korting heeft. Heb ik 2 dagen geleden daar gefaald
Heel agressief gaan gamen?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
zo verrot, bus die zo vol zit dat je bijna niet kan gamen
Ik loldequote:Op donderdag 8 december 2011 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
zo verrot, bus die zo vol zit dat je bijna niet kan gamen
Ik game altijd agressiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |