Rosé is best lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
Zo, en nu eens aan de rosé gaan
Heb maar bedacht dat ik rosé moet leren drinken gezien bier zo niet-vrouwelijk staat.
Die shit smaakt nog veel te veel naar bier. Of heb je het over rosé wijn?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
Zo, en nu eens aan de rosé gaan
Heb maar bedacht dat ik rosé moet leren drinken gezien bier zo niet-vrouwelijk staat.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Rosé is best lekkerIk word er alleen wel zwaar geil van dus ik drink het nauwelijks
Naar de Mac gaan.. hmm ik zou het niet vertrouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Phantomesse het volgende:
Godver, ff eerlijk, als iemand je aanbied om mee te gaan naar de mac en diegene betaalt het dan voor je, dan ga je toch geen nee zeggen?
Ik word hier gewoon keihard gedisst, tssskkkkkkk.
Jongens onthouden, Rosé inslaan op de eerstvolgende meet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Rosé is best lekkerIk word er alleen wel zwaar geil van dus ik drink het nauwelijks
Ik zou ook nee zeggen. McDonalds is vergif voor je lichaam.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Phantomesse het volgende:
Godver, ff eerlijk, als iemand je aanbied om mee te gaan naar de mac en diegene betaalt het dan voor je, dan ga je toch geen nee zeggen?
Ik word hier gewoon keihard gedisst, tssskkkkkkk.
En witte wijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jongens onthouden, Rosé inslaan op de eerstvolgende meet.
Moet dit nou?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Damn serieus
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #78
Ik heb me al voorgenomen om als een partypooper nuchter te blijven bij de meetquote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jongens onthouden, Rosé inslaan op de eerstvolgende meet.
DIBS op iedereen die vanaf begin in Fernandes SC zit.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik stel voor dat we een gigantische Fernandes orgie organiseren, om alle opgekropte frustratie er uit te neuken.
Hatefucken als het ware.
Jij krijgt van mij rosé als het er ooit nog een keer van komt dat we naar een Maluku feestje gaanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eens, echter whisky doordeweeks is ook weer zo zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die shit smaakt nog veel te veel naar bier. Of heb je het over rosé wijn?
Om de andere uit te lachen en te filmen om het vervolgens op fok te zetten? Good idea.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen om als een partypooper nuchter te blijven bij de meet
Leuk joh.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Damn serieus
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Damn serieus
Oude koeien uit de sloot halen is ook kinderachtig zeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Damn serieus
De boodschap moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Vooral lekker quoten ook allemaal
Lullo's
Nee helaas, kan niet, dat doe ik al.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen om als een partypooper nuchter te blijven bij de meet
Van alle wijnquote:Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En witte wijn.
Ja ik heb een goed geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |