abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105321864
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Phantomesse het volgende:
Niet dat dat uitmaakt, als je 18+ bent.

Anyways...

Popcorn! Jalekker :9
Met I wuzz not the only one doelde ik op andere minderjarige meisjes en jongens.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:20:01 #127
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105321872
KLB he, that's klaagbaak right?

Word er in dat topic ook constant geklaagd?
pi_105321873
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dit soort bullshit is in elke SC als het er drukker wordt. Doe je niks aan.
In dat geval moet het maar iets minder druk worden, of we fiksen een nieuwe geheime SC zonder kankerende faalhazen en pubers :')
  woensdag 7 december 2011 @ 23:20:53 #129
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105321912
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
Sorry dat ik zo fel reageerde jongens. Ik ben een beetje boos.

Echter Fanta-stick je bent gewoon een bagger-user. Je zit dom te bazelen in het Bodybuild-topic (wat de fuck doet een meisje van 16 jaar anyway? :') ) Daarna kom je in het MMA-topic waar je nog nooit gepost hebt een beetje te verkondigen hoe goed je allemaal wel niet bent en dat je boksen allang onder de knie hebt terwijl je net 2 weken traint. En nu kom je hier ook met je domme verhalen, en dan ga je lopen schelden als een fucking viswijf als iemand er wat van zegt. Doe gewoon normaal en probeer niet zo op te vallen met je aandachtstrekkerij, dan ben je vast heel aardig.

xxx
Doe die aanvallen op elkaars persoon in godsnaam via een PM/DM of desnoods in de topics waar je het net over hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_105321922
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

In dat geval moet het maar iets minder druk worden, of we fiksen een nieuwe geheime SC zonder kankerende faalhazen en pubers :')
Dat werkt niet, kan ook niet. Dat is het probleem met een sc op een forum je kan niet kiezen wie er wel of niet in mag posten. Maar een geluk, de bagger users vertrekken vanzelf.
All good things are wild and free.
pi_105321929
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Eens.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_105321935
quote:

Echter Fanta-stick je bent gewoon een bagger-user. Je zit dom te bazelen in het Bodybuild-topic (wat de fuck doet een meisje van 16 jaar anyway? :') ) Daarna kom je in het MMA-topic waar je nog nooit gepost hebt een beetje te verkondigen hoe goed je allemaal wel niet bent en dat je boksen allang onder de knie hebt terwijl je net 2 weken traint. En nu kom je hier ook met je domme verhalen, en dan ga je lopen schelden als een fucking viswijf als iemand er wat van zegt. Doe gewoon normaal en probeer niet zo op te vallen met je aandachtstrekkerij, dan ben je vast heel aardig.

xxx
Het is je vergeven :*

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Met I wuzz not the only one doelde ik op andere minderjarige meisjes en jongens.
Als ik 'wuzz' inga, voel ik me getrolld, echter kan ik het niet laten. Niet doen ;(

En inderdaad, er was nog een meisje met een kinderlichaam :')

Gewoon niet doen, wat moeten je ouders wel niet denken als ze er achterkomen. Doe dat lekker als je ouder bent en niet strafbaar.
pi_105321940
Chocolatebear zou een goede mod zijn _O_.
pi_105321956
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat werkt niet, kan ook niet. Dat is het probleem met een sc op een forum je kan niet kiezen wie er wel of niet in mag posten. Maar een geluk, de bagger users vertrekken vanzelf.
Niet altijd. Sommigen komen met verschillende kloons regelmatig totaal niet relevante dingen posten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_105321957
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
En dat is geen compliment.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105321963
Ben ik even blij dat ik geen mod meer ben. :')

Of nooit geweest ben in ONZ/KLB.
full stops and exclamation marks
  woensdag 7 december 2011 @ 23:22:35 #137
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105321970
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
Ik hou ook van baggeren hoor, maar niet in een SC, en zeker niet een waar het voorheen altijd chill was.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_105321975
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Niet altijd. Sommigen komen met verschillende kloons regelmatig totaal niet relevante dingen posten.
Ja maar Lamon is ook een uitzondering. :') Ik durf zijn naam eigenlijk niet te noemen voor hij hier ook nog tevoorschijn komt.
pi_105321982
Lamon
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_105321993
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja maar Lamon is ook een uitzondering. :') Ik durf zijn naam eigenlijk niet te noemen voor hij hier ook nog tevoorschijn komt.
Toch typisch dat je precies weet wie ik bedoelde.
pi_105322024
quote:

xxx
A. Ik ben 18
B. Ik bazel niet dom( trollen doet iedereen daar) maar jij bekijkt al mijn posts sowieso negatief.
Ook over die benen-trainen post zat je al te zeiken, terwijl iedereen die er een opmerking over maakte gewoon positief was. Ik postte ook al in de eerste paar delen van dit topic dus je moet niet doen alsof ik jouw terrein betreed.
En je kent me niet in het echt dus je moet niet oordelen.
pi_105322026
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ik hou ook van baggeren hoor, maar niet in een SC, en zeker niet een waar het voorheen altijd chill was.
Snap ik, maar in elke sc komt een keer gezeik, en dan gaat het weken goed en dan komt er weer gebagger van iemand, dat kun je helaas niet tegenhouden zo gaat dat in elke sc.
pi_105322046
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Snap ik, maar in elke sc komt een keer gezeik, en dan gaat het weken goed en dan komt er weer gebagger van iemand, dat kun je helaas niet tegenhouden zo gaat dat in elke sc.
Het is bijna het echte leven.
pi_105322052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

A. Ik ben 18
B. Ik bazel niet dom( trollen doet iedereen daar) maar jij bekijkt al mijn posts sowieso negatief.
Ook over die benen-trainen post zat je al te zeiken, terwijl iedereen die er een opmerking over maakte gewoon positief was. Ik postte ook al in de eerste paar delen van dit topic dus je moet niet doen alsof ik jouw terrein betreed.
Doe dit nou in het fitness topic of via pm. Zoals al word aangegeven wllen we het hier gezellig houden. :Y
pi_105322091
Ja het is en blijft FOK! hm.

Maar wat tli zegt, laten we proberen het hier leuk te houden.
full stops and exclamation marks
pi_105322093
Het mag ook in KLB SC. Blijft die spinnenrag en stof daar een beetje weg.
pi_105322108
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Het is je vergeven :*

[..]

Als ik 'wuzz' inga, voel ik me getrolld, echter kan ik het niet laten. Niet doen ;(

En inderdaad, er was nog een meisje met een kinderlichaam :')

Gewoon niet doen, wat moeten je ouders wel niet denken als ze er achterkomen. Doe dat lekker als je ouder bent en niet strafbaar.
Ik woon al 2 jaar niet meer bij mijn ouders..die hebben dus niks in de gaten. Verder zijn non-expliciete foto's legaal vanaf 16 jaar mits de persoon in kwestie ze zelf publiceert. Dat wil niet zeggen dat het verstandig is.
pi_105322112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

A. Ik ben 18
Moa. Hij zit eerder in di topic dan jij. Je hebt gepost in de KLB topics maar dat is al zo lang geleden en in het begin van deze SC heb ik je nog nooit gezien. dWc heeft deze SC geregeld en Chocolatebear is de grondlegger.

Verder gewoon allemaal lief doen tegen elkaar ja? ;)
pi_105322130
Ik DM haar wel als ze verder wil praten erover xxx
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 7 december 2011 @ 23:26:28 #150
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105322139
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:26 schreef Jajong het volgende:
Ik DM haar wel als ze verder wil praten erover xxx
Dank. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')