SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
na zo'n avond weet ik niet meer wie nou de trolls zijn en wie niet.. als ik iedereen moet geloven is iedereen een troll.. kap gewoon met het zeggen van 'persoon x is een troll, OMG'quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Smoofie het volgende:
al die kut trolls echt, tering op kut idioten.
Met als enige verschil dat ze nu wisten dat ze er meer moesten makenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef TLC het volgende:
Als Real 1 keer scoort in Zagreb en Lyon dat normaliter bijna nooit meer dan 1 keer scoort in een wedstrijd, ja daar zit wel een klein luchtje aan.
Daar is vast iets gebeurd tijdens de rust, zoals een envelop met geld die in een bureaula van Dinamo terecht is gekomen
Daarom noem ik ook geen namen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
na zo'n avond weet ik niet meer wie nou de trolls zijn en wie niet.. als ik iedereen moet geloven is iedereen een troll.. kap gewoon met het zeggen van 'persoon x is een troll, OMG'
yepquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef LexerZ het volgende:
Ze hadden gwn moeten winnen van lyon 2 weken geleden, klaar.
smoofiequote:
''Omkopingschandaal Champions League''quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
tevens benieuwd naar de voorpagina van de Telegraaf.
truequote:
'Troosteloze Jack van Gelder is gestikt in een sigaar'quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
tevens benieuwd naar de voorpagina van de Telegraaf.
Voor de Telegraaf is dat iets te genuanceerd...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Posucice het volgende:
[..]
''Omkopingschandaal Champions League''
Valt me wel een beetje van ze tegen.. Eerst al met de Ajaxsoap en nu dit..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef starla het volgende:
En dit noemen ze nou de publieke omroep, en geen commerciele....
Neem je Sport1 direct mee in je beschuldigen, die stelde het al als mogelijkheid direct na de wedstrijd. Ik zeg ook niet dat het zo is, maar dat je het als idee oppert is niet zo gek na het hebben gezien van deze beeldenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ok zal ik het dan anders zeggen:
NOSAltijd maar ajax en barca ophemelen
en nu doen alsof het omkoping is
Maar da's ook logisch, geloven dat dit geen omkoping is is te naïef voor een instituut als de NOSquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh, dat bestaat natuurlijk totaal niet in het wereldtje van het internationale topvoetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
was ook geen omkoping.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Neuh, dat bestaat natuurlijk totaal niet in het wereldtje van het internationale topvoetbal![]()
![]()
Ik heb ook een kleine flashback naar Spanje en Malta
Hmm Willem kon het niet geloven dat er sprake was van omkopingquote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem je Sport1 direct mee in je beschuldigen, die stelde het al als mogelijkheid direct na de wedstrijd. Ik zeg ook niet dat het zo is, maar dat je het als idee oppert is niet zo gek na het hebben gezien van deze beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |