sowieso twitterquote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 [quote]
[b]Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer klasse-reacties op Twitter.
[..]
En daar zie ik ajax nog wel even doorkomen..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slechts 6 miljoen en in de EL verdien je ook nog wat
^we gaan samen lamzuipen vandaagquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
pff az ook nog gelijk gespeeld. dubbel drama vandaag. ik heb echt een borrel nodig.
Zit wel iets in, maar goed Ajax had wel recht op 2 goalsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:39 schreef leolinedance het volgende: Terecht niet door, als je met 3-0 verliest van Real met een B-elftal dat op snelheid 0 speelt om krachten te sparen verdien je het ook niet.
Gelukkig is een gelijkspel van az geen dramaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
^we gaan samen lamzuipen vandaag
Je hebt zojuist de ergste soapserie al gezien..quote:
ik kijk morgen welquote:
kutportugezenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Topprestatie van Lyon om een doelsaldo van -7 goed te maken terwijl je ook nog eens afhankelijk bent van resultaten in een andere wedstrijd.
idd topresultaat van hen... maar alleen al om het feit dat het van die arrogante kutfransen zijn gun ik het ze eigenlijk niet.. maarja het is gebeurt he..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Topprestatie van Lyon om een doelsaldo van -7 goed te maken terwijl je ook nog eens afhankelijk bent van resultaten in een andere wedstrijd.
mwah. dadelijk even samenvatting kijken maar zagreb is ook onthutsend slecht.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Caland het volgende:
Ik ben normaal nooit zo van de aluhoedjes. Maar heb Lyon in de eerste helft gezien en dat was echt heel erg slecht. Afspraken in de rust lijken me niet geheel uitgesloten
Daarom. Ik heb ontspanning nodig!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de ergste soapserie al gezien..
Vuile trolportugeesquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Tja, als je zo iets zegt wordt je voor gek verklaart. Snap ook niet hoe dit slechte Lyon opeens met 1-7 wint daar..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Caland het volgende:
Ik ben normaal nooit zo van de aluhoedjes. Maar heb Lyon in de eerste helft gezien en dat was echt heel erg slecht. Afspraken in de rust lijken me niet geheel uitgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |