Eerste helft waren ze absoluut niet beter, Lyon had de kansen en balbezit.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kijk hoe duidelijk het is, eerste helft zijn ze beter, en dan 2e helft ineens zo slecht. Dat gelooft toch niemand..
Als het nou de hele wedstrijd was, zou ik het geloven. Maar op zo'n manier niet.
quote:
Zo erg?! Bij Sport1 zijn ze er wat milder overquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Doublepain het volgende:
NOS maakt zich echt belachelijk, vieze joden bah
ja dat zeg ikquote:
Die commentator zei dat het eerste doelpunt al tegen de verhouding was dus dat geloof ik nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kijk hoe duidelijk het is, eerste helft zijn ze beter, en dan 2e helft ineens zo slecht. Dat gelooft toch niemand..
Als het nou de hele wedstrijd was, zou ik het geloven. Maar op zo'n manier niet.
Youri is wel baas, hij zegt het gewoonquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
Youri gewoon niks van dat insinueren
nah. die verdediging van Zagreb is net zo slecht als die van ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Posucice het volgende:
Die omkoping kan nog serieus waar zijn ook.
Ten Have?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Adames het volgende:
Wie zou dit omgekocht moeten hebben, Lyon liet even een topspeler thuis omdat ze er niet meer in geloofden.
Ja want daarom heeft Lyon ook zoveel kansen tegen Ajax gehad en was Ajax niet beter tegen Lyon. Kanker toch een eind op trolletjequote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef eight het volgende:
[..]
nah. die verdediging van Zagreb is net zo slecht als die van ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |