Spanje - Malta bedoel ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Leuk, jij was erbij tijdens de rust in Zagreb ?
Willem kreeg stiekem wel een stijve van het getroll met Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm Willem kon het niet geloven dat er sprake was van omkoping
Wat de commentator vd samenvatting zei vond ik veel triester dan wat youri zeiquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk dat youri sarcastisch is manhij trolt gewoon iedere fokker hier. Held
Omkoping bij Lyonquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zei of deed Youri dan precies?
Bankroverquote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
Whaha die balotelli, hoe ie daar erbij zit, held
Niet zomaar een bankzitter..!quote:
Dat noem ik geen getrollquote:
what?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef TakAFCA het volgende:
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu?
Pa nije bilo puno jarane.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef TakAFCA het volgende:
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu?
Je kunt niet 100% ontkennen dat het niet zo is, het gebeurt in dat soort landen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Toch wel sneu speel je voor Zagreb ben je zo slecht dat ze denken dat je omgekocht bent.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% ontkennen dat het niet zo is, het gebeurt in dat soort landen.
ik versta het nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Toch wel sneu speel je voor Zagreb ben je zo slecht dat ze denken dat je omgekocht bent.
Dat doet Vermeer elke week, niks raars aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Die keeper van Zagreb stond op een gegeven moment gewoon klavertjeviers te zoeken in het gras en de radslag te oefenen, lijkt me duidelijk dat hij een cheqie gekregen heeft.
Niet dan? worden in Balkan landen bijna jaarlijks wel wat clubs teruggezet, en in Bulgarije is het zelfs geen taboe meer.quote:
Wat zei die commentator dan? De goals vielen wel erg makkelijk. Omkoping is een beschuldiging die je niet zomaar op nationale TV mag uitspreken, dan laat je je kennenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
Wat de commentator vd samenvatting zei vond ik veel triester dan wat youri zei
Valt mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? worden in Balkan landen bijna jaarlijks wel wat clubs teruggezet, en in Bulgarije is het zelfs geen taboe meer.
Idi u picku maternu.quote:
Waarom zou je je laten omkopen om het NIET te halen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Elusive het volgende:
manu en mancity zijn zeker ook omgekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |