Spanje - Malta bedoel ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Leuk, jij was erbij tijdens de rust in Zagreb ?
Willem kreeg stiekem wel een stijve van het getroll met Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm Willem kon het niet geloven dat er sprake was van omkoping
Wat de commentator vd samenvatting zei vond ik veel triester dan wat youri zeiquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk dat youri sarcastisch is manhij trolt gewoon iedere fokker hier. Held
Omkoping bij Lyonquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zei of deed Youri dan precies?
Bankroverquote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
Whaha die balotelli, hoe ie daar erbij zit, held
Niet zomaar een bankzitter..!quote:
Dat noem ik geen getrollquote:
what?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef TakAFCA het volgende:
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu?
Pa nije bilo puno jarane.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef TakAFCA het volgende:
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu?
Je kunt niet 100% ontkennen dat het niet zo is, het gebeurt in dat soort landen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Toch wel sneu speel je voor Zagreb ben je zo slecht dat ze denken dat je omgekocht bent.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% ontkennen dat het niet zo is, het gebeurt in dat soort landen.
ik versta het nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Toch wel sneu speel je voor Zagreb ben je zo slecht dat ze denken dat je omgekocht bent.
Dat doet Vermeer elke week, niks raars aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Die keeper van Zagreb stond op een gegeven moment gewoon klavertjeviers te zoeken in het gras en de radslag te oefenen, lijkt me duidelijk dat hij een cheqie gekregen heeft.
Niet dan? worden in Balkan landen bijna jaarlijks wel wat clubs teruggezet, en in Bulgarije is het zelfs geen taboe meer.quote:
Wat zei die commentator dan? De goals vielen wel erg makkelijk. Omkoping is een beschuldiging die je niet zomaar op nationale TV mag uitspreken, dan laat je je kennenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
Wat de commentator vd samenvatting zei vond ik veel triester dan wat youri zei
Valt mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? worden in Balkan landen bijna jaarlijks wel wat clubs teruggezet, en in Bulgarije is het zelfs geen taboe meer.
Idi u picku maternu.quote:
Waarom zou je je laten omkopen om het NIET te halen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Elusive het volgende:
manu en mancity zijn zeker ook omgekocht?
Boeiend man. In landen als Kroatie en Spanje schreeuwen ze dat elke week op TV. Al die politieke correctheid hierquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat zei die commentator dan? De goals vielen wel erg makkelijk. Omkoping is een beschuldiging die je niet zomaar op nationale TV mag uitspreken, dan laat je je kennen
twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 07-12-2011 om 23:10:44En Zagreb? Ik zou de plaatselijke Bentley, Rolls Roys en Maybach dealers in de gaten houden met kerst. Er komen een paar spelers langs... reageer retweet
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef Posucice het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 07-12-2011 om 23:10:44En Zagreb? Ik zou de plaatselijke Bentley, Rolls Roys en Maybach dealers in de gaten houden met kerst. Er komen een paar spelers langs... reageer retweet
![]()
![]()
Otelul waarschijnlijk wel, anders zouden ze wel hun sportieve plicht doen en winnen van Benfica.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Elusive het volgende:
Bij City gaat dit sowieso niet op.. Die hebben gedaan wat ze moesten, winnenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Elusive het volgende:
Wat een kneus is dat toch.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef Posucice het volgende:
![]()
![]()
Stop met smoesjes bedenken man, jullie hebben gewoon verloren. Real (B) was veeeeel beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef TakAFCA het volgende:
Het schijnt dat de Bad Blue Boys ala feyenooit hebben gedaan en dat ze hebben ge-eist dat Lyon door moest...
boeiequote:Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom moet je het perce spoilen
Lyon had er niks mee te maken, dan hadden ze wel wat eerder gevlamd. Belchinezen doen dit normaal nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? worden in Balkan landen bijna jaarlijks wel wat clubs teruggezet, en in Bulgarije is het zelfs geen taboe meer.
Die is nog het meest logische van alle theorieënquote:Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, Ten Have heeft Zagreb omgekocht, zodat Lyon doorging, en Ajax uitgeschakeld werd. Hierdoor lijkt het alsof het super slecht gaat met Ajax, door Cruijff, waardoor de supporters zich tegen Cruijff gaan keren ..
Jaja.. Dat is het.
Allemaal Ten Have
Kom dan gewoon niet op VBL als je het niet van tevoren wilt weten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom moet je het perce spoilen
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom dan gewoon niet op VBL als je het niet van tevoren wilt weten.
Ja, wat een gelul. Beetje net als die mensen die tot zondag 7 uur niet willen weten wat clubs hebben gedaan. Gegarandeerd dat erover wordt gesproken in een VBL topic waar andere CL wedstrijden worden besproken. Gewoon niet komen dus als je het op zeker niet wilt weten.quote:
Regel is dat het niet mag hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat een gelul. Beetje net als die mensen die tot zondag 7 uur niet willen weten wat clubs hebben gedaan. Gegarandeerd dat erover wordt gesproken in een VBL topic waar andere CL wedstrijden worden besproken. Gewoon niet komen dus als je het op zeker niet wilt weten.
Zie de topicpointer.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat een gelul. Beetje net als die mensen die tot zondag 7 uur niet willen weten wat clubs hebben gedaan. Gegarandeerd dat erover wordt gesproken in een VBL topic waar andere CL wedstrijden worden besproken.
1. Het mag gewoon niet hier.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat een gelul. Beetje net als die mensen die tot zondag 7 uur niet willen weten wat clubs hebben gedaan. Gegarandeerd dat erover wordt gesproken in een VBL topic waar andere CL wedstrijden worden besproken. Gewoon niet komen dus als je het op zeker niet wilt weten.
Ik denk 0-10quote:Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stop met smoesjes bedenken man, jullie hebben gewoon verloren. Real (B) was veeeeel beter.
Als Real de sterkste opstelling had neergezet dan was het alleen bij deze wedstrijd al 0-12 geworden.
yoquote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zij kan m'n dag nog goed maken
Had totaal geen verschil gemaakt als je zo slecht speeltquote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef Smoofie het volgende:
Waarom loten wij United nietLoten we RMA =(
Dan is dat een rare regel voor een VBL forum.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Regel is dat het niet mag hoor
prachtigquote:
Iedereen is al thuis manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |