sowieso twitterquote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 [quote]
[b]Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer klasse-reacties op Twitter.
[..]
En daar zie ik ajax nog wel even doorkomen..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slechts 6 miljoen en in de EL verdien je ook nog wat
^we gaan samen lamzuipen vandaagquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
pff az ook nog gelijk gespeeld. dubbel drama vandaag. ik heb echt een borrel nodig.
Zit wel iets in, maar goed Ajax had wel recht op 2 goalsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:39 schreef leolinedance het volgende: Terecht niet door, als je met 3-0 verliest van Real met een B-elftal dat op snelheid 0 speelt om krachten te sparen verdien je het ook niet.
Gelukkig is een gelijkspel van az geen dramaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
^we gaan samen lamzuipen vandaag
Je hebt zojuist de ergste soapserie al gezien..quote:
ik kijk morgen welquote:
kutportugezenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Topprestatie van Lyon om een doelsaldo van -7 goed te maken terwijl je ook nog eens afhankelijk bent van resultaten in een andere wedstrijd.
idd topresultaat van hen... maar alleen al om het feit dat het van die arrogante kutfransen zijn gun ik het ze eigenlijk niet.. maarja het is gebeurt he..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Topprestatie van Lyon om een doelsaldo van -7 goed te maken terwijl je ook nog eens afhankelijk bent van resultaten in een andere wedstrijd.
mwah. dadelijk even samenvatting kijken maar zagreb is ook onthutsend slecht.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Caland het volgende:
Ik ben normaal nooit zo van de aluhoedjes. Maar heb Lyon in de eerste helft gezien en dat was echt heel erg slecht. Afspraken in de rust lijken me niet geheel uitgesloten
Daarom. Ik heb ontspanning nodig!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de ergste soapserie al gezien..
Vuile trolportugeesquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Tja, als je zo iets zegt wordt je voor gek verklaart. Snap ook niet hoe dit slechte Lyon opeens met 1-7 wint daar..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Caland het volgende:
Ik ben normaal nooit zo van de aluhoedjes. Maar heb Lyon in de eerste helft gezien en dat was echt heel erg slecht. Afspraken in de rust lijken me niet geheel uitgesloten
waarschijnlijk wel. het zijn net ambtenarenquote:
zo heel slecht is lyon nou ook weer niet, ze hebben best behoorlijke spelers hoor..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tja, als je zo iets zegt wordt je voor gek verklaart. Snap ook niet hoe dit slechte Lyon opeens met 1-7 wint daar..
paar miljoen maarquote:
Ten Have had Louis van Gaal die miljoenen al toegezegd in het transferbudget.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef eight het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel. het zijn net ambtenaren
dankquote:
Iddquote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt zometeen wel een leuke show aan de uitslagen te zien
Sweetquote:
tha fuck =/quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef S0nic het volgende:
Olympique Lyon liep in Zagreb uit naar een 1-7 zege met naar verluid twee buitenspeldoelpunten.
Maak het maar nog erger jah !
paar goals dook de keeper expres over de bal heenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef S0nic het volgende:
Olympique Lyon liep in Zagreb uit naar een 1-7 zege met naar verluid twee buitenspeldoelpunten.
serieusquote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef S0nic het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Doublepain het volgende:
#doodsbedreiging twittert erop los
Als je even wacht krijg je ze zo te zien @ tvquote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Posucice het volgende:
Heeft iemand fragmenten van die afgekeurde goals?
Zeker nog wel, dus jij geloofd in omkopping van de grensrechter vandaag?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Real zonder puntverlies
Prachtig, gaat zeker de cl winnen
Realquote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Real zonder puntverlies
Die zul je de komende 2 weken elke dag zien op nosquote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Posucice het volgende:
Heeft iemand fragmenten van die afgekeurde goals?
ac milan nietquote:
Bayern enige kanshebber buiten OEH AH BARCAquote:
het wordt vast barcelonaquote:
Ah Sport1 nog niet :/quote:
mwaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Nou daar had Genk ook wel van gewonnen
Gewoon totaal geen motivatie.. en geef ze eens ongelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
deze commentatorProbeer een conspiracy iedereen aan te praten , stomme amsterdammer.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Stemmingmakerij van de commentator. Zitten paar momenten bij die gewoon normaal kunnen. Goede balletjes. Wel 3 beetje vreemde goals.
echt schandalige commentator.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
deze commentatorProbeer een conspiracy iedereen aan te praten , stomme amsterdammer.
Real sowiesoquote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Real zonder puntverlies
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Doublepain het volgende:
NOS maakt zich echt belachelijk, vieze joden bah
Nee dat kan nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ze lopen er zo doorheen, je kunt ook zeggen dat het een prima steekbal was.
Tis wel omgekocht ofzo.Maar hij lult het bij iedere doelpunt.. Vond dat ene balletje tussendoor wel nicequote:
zo slecht speelde ze tegen ajax ookquote:
Nee, ze zijn gewoon voor de Nederlandse ploeg, zo hoort dat, het is een Nederlandse omroep.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Kijk hoe duidelijk het is, eerste helft zijn ze beter, en dan 2e helft ineens zo slecht. Dat gelooft toch niemand..quote:
Eerste helft waren ze absoluut niet beter, Lyon had de kansen en balbezit.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kijk hoe duidelijk het is, eerste helft zijn ze beter, en dan 2e helft ineens zo slecht. Dat gelooft toch niemand..
Als het nou de hele wedstrijd was, zou ik het geloven. Maar op zo'n manier niet.
quote:
Zo erg?! Bij Sport1 zijn ze er wat milder overquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Doublepain het volgende:
ja dat zeg ikquote:
Die commentator zei dat het eerste doelpunt al tegen de verhouding was dus dat geloof ik nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kijk hoe duidelijk het is, eerste helft zijn ze beter, en dan 2e helft ineens zo slecht. Dat gelooft toch niemand..
Als het nou de hele wedstrijd was, zou ik het geloven. Maar op zo'n manier niet.
Youri is wel baas, hij zegt het gewoonquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
Youri gewoon niks van dat insinueren
nah. die verdediging van Zagreb is net zo slecht als die van ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Posucice het volgende:
Die omkoping kan nog serieus waar zijn ook.
Ten Have?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Adames het volgende:
Wie zou dit omgekocht moeten hebben, Lyon liet even een topspeler thuis omdat ze er niet meer in geloofden.
Ja want daarom heeft Lyon ook zoveel kansen tegen Ajax gehad en was Ajax niet beter tegen Lyon. Kanker toch een eind op trolletjequote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef eight het volgende:
[..]
nah. die verdediging van Zagreb is net zo slecht als die van ajax
Ga jij slecht slapen vannacht?quote:
En ze hadden de eerdere wedstrijden gezien.. dus ze zagen kansenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Adames het volgende:
Wie zou dit omgekocht moeten hebben, Lyon liet even een topspeler thuis omdat ze er niet meer in geloofden.
Dat is volgens de NOS om verwarring te zaaien...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Adames het volgende:
neequote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
als die 2 doelpunten goed werden gekeurd was ajax alsnog door?
Lijkt me sterk, de Boer wisselde aanvallend, dus ze moeten het geweten hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Spelers van Ajax dus niet gecoached over de tussenstand...
je ziet toch duidelijk dat youri sarcastisch is manquote:
schattigquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Waarom denkt men dat Zagreb zo'n ijzersterke ploeg is
[..]
[ afbeelding ]
nos = joods.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef starla het volgende:
En dit noemen ze nou de publieke omroep, en geen commerciele....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
na zo'n avond weet ik niet meer wie nou de trolls zijn en wie niet.. als ik iedereen moet geloven is iedereen een troll.. kap gewoon met het zeggen van 'persoon x is een troll, OMG'quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Smoofie het volgende:
al die kut trolls echt, tering op kut idioten.
Met als enige verschil dat ze nu wisten dat ze er meer moesten makenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef TLC het volgende:
Als Real 1 keer scoort in Zagreb en Lyon dat normaliter bijna nooit meer dan 1 keer scoort in een wedstrijd, ja daar zit wel een klein luchtje aan.
Daar is vast iets gebeurd tijdens de rust, zoals een envelop met geld die in een bureaula van Dinamo terecht is gekomen
Daarom noem ik ook geen namen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
na zo'n avond weet ik niet meer wie nou de trolls zijn en wie niet.. als ik iedereen moet geloven is iedereen een troll.. kap gewoon met het zeggen van 'persoon x is een troll, OMG'
yepquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef LexerZ het volgende:
Ze hadden gwn moeten winnen van lyon 2 weken geleden, klaar.
smoofiequote:
''Omkopingschandaal Champions League''quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
tevens benieuwd naar de voorpagina van de Telegraaf.
truequote:
'Troosteloze Jack van Gelder is gestikt in een sigaar'quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
tevens benieuwd naar de voorpagina van de Telegraaf.
Voor de Telegraaf is dat iets te genuanceerd...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Posucice het volgende:
[..]
''Omkopingschandaal Champions League''
Valt me wel een beetje van ze tegen.. Eerst al met de Ajaxsoap en nu dit..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef starla het volgende:
En dit noemen ze nou de publieke omroep, en geen commerciele....
Neem je Sport1 direct mee in je beschuldigen, die stelde het al als mogelijkheid direct na de wedstrijd. Ik zeg ook niet dat het zo is, maar dat je het als idee oppert is niet zo gek na het hebben gezien van deze beeldenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ok zal ik het dan anders zeggen:
NOSAltijd maar ajax en barca ophemelen
en nu doen alsof het omkoping is
Maar da's ook logisch, geloven dat dit geen omkoping is is te naïef voor een instituut als de NOSquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh, dat bestaat natuurlijk totaal niet in het wereldtje van het internationale topvoetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
was ook geen omkoping.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Neuh, dat bestaat natuurlijk totaal niet in het wereldtje van het internationale topvoetbal![]()
![]()
Ik heb ook een kleine flashback naar Spanje en Malta
Hmm Willem kon het niet geloven dat er sprake was van omkopingquote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem je Sport1 direct mee in je beschuldigen, die stelde het al als mogelijkheid direct na de wedstrijd. Ik zeg ook niet dat het zo is, maar dat je het als idee oppert is niet zo gek na het hebben gezien van deze beelden
Spanje - Malta bedoel ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Leuk, jij was erbij tijdens de rust in Zagreb ?
Willem kreeg stiekem wel een stijve van het getroll met Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm Willem kon het niet geloven dat er sprake was van omkoping
Wat de commentator vd samenvatting zei vond ik veel triester dan wat youri zeiquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk dat youri sarcastisch is manhij trolt gewoon iedere fokker hier. Held
Omkoping bij Lyonquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zei of deed Youri dan precies?
Bankroverquote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
Whaha die balotelli, hoe ie daar erbij zit, held
Niet zomaar een bankzitter..!quote:
Dat noem ik geen getrollquote:
what?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef TakAFCA het volgende:
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu?
Pa nije bilo puno jarane.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef TakAFCA het volgende:
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu?
Je kunt niet 100% ontkennen dat het niet zo is, het gebeurt in dat soort landen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Toch wel sneu speel je voor Zagreb ben je zo slecht dat ze denken dat je omgekocht bent.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% ontkennen dat het niet zo is, het gebeurt in dat soort landen.
ik versta het nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Koliko novaca ste bili pička u Zagrebu
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Toch wel sneu speel je voor Zagreb ben je zo slecht dat ze denken dat je omgekocht bent.
Dat doet Vermeer elke week, niks raars aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Die keeper van Zagreb stond op een gegeven moment gewoon klavertjeviers te zoeken in het gras en de radslag te oefenen, lijkt me duidelijk dat hij een cheqie gekregen heeft.
Niet dan? worden in Balkan landen bijna jaarlijks wel wat clubs teruggezet, en in Bulgarije is het zelfs geen taboe meer.quote:
Wat zei die commentator dan? De goals vielen wel erg makkelijk. Omkoping is een beschuldiging die je niet zomaar op nationale TV mag uitspreken, dan laat je je kennenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
Wat de commentator vd samenvatting zei vond ik veel triester dan wat youri zei
Valt mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? worden in Balkan landen bijna jaarlijks wel wat clubs teruggezet, en in Bulgarije is het zelfs geen taboe meer.
Idi u picku maternu.quote:
Waarom zou je je laten omkopen om het NIET te halen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Elusive het volgende:
manu en mancity zijn zeker ook omgekocht?
Boeiend man. In landen als Kroatie en Spanje schreeuwen ze dat elke week op TV. Al die politieke correctheid hierquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat zei die commentator dan? De goals vielen wel erg makkelijk. Omkoping is een beschuldiging die je niet zomaar op nationale TV mag uitspreken, dan laat je je kennen
twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 07-12-2011 om 23:10:44En Zagreb? Ik zou de plaatselijke Bentley, Rolls Roys en Maybach dealers in de gaten houden met kerst. Er komen een paar spelers langs... reageer retweet
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef Posucice het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 07-12-2011 om 23:10:44En Zagreb? Ik zou de plaatselijke Bentley, Rolls Roys en Maybach dealers in de gaten houden met kerst. Er komen een paar spelers langs... reageer retweet
![]()
![]()
Otelul waarschijnlijk wel, anders zouden ze wel hun sportieve plicht doen en winnen van Benfica.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Elusive het volgende:
Bij City gaat dit sowieso niet op.. Die hebben gedaan wat ze moesten, winnenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Elusive het volgende:
Wat een kneus is dat toch.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef Posucice het volgende:
![]()
![]()
Stop met smoesjes bedenken man, jullie hebben gewoon verloren. Real (B) was veeeeel beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef TakAFCA het volgende:
Het schijnt dat de Bad Blue Boys ala feyenooit hebben gedaan en dat ze hebben ge-eist dat Lyon door moest...
boeiequote:Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom moet je het perce spoilen
Lyon had er niks mee te maken, dan hadden ze wel wat eerder gevlamd. Belchinezen doen dit normaal nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? worden in Balkan landen bijna jaarlijks wel wat clubs teruggezet, en in Bulgarije is het zelfs geen taboe meer.
Die is nog het meest logische van alle theorieënquote:Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, Ten Have heeft Zagreb omgekocht, zodat Lyon doorging, en Ajax uitgeschakeld werd. Hierdoor lijkt het alsof het super slecht gaat met Ajax, door Cruijff, waardoor de supporters zich tegen Cruijff gaan keren ..
Jaja.. Dat is het.
Allemaal Ten Have
Kom dan gewoon niet op VBL als je het niet van tevoren wilt weten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom moet je het perce spoilen
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom dan gewoon niet op VBL als je het niet van tevoren wilt weten.
Ja, wat een gelul. Beetje net als die mensen die tot zondag 7 uur niet willen weten wat clubs hebben gedaan. Gegarandeerd dat erover wordt gesproken in een VBL topic waar andere CL wedstrijden worden besproken. Gewoon niet komen dus als je het op zeker niet wilt weten.quote:
Regel is dat het niet mag hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat een gelul. Beetje net als die mensen die tot zondag 7 uur niet willen weten wat clubs hebben gedaan. Gegarandeerd dat erover wordt gesproken in een VBL topic waar andere CL wedstrijden worden besproken. Gewoon niet komen dus als je het op zeker niet wilt weten.
Zie de topicpointer.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat een gelul. Beetje net als die mensen die tot zondag 7 uur niet willen weten wat clubs hebben gedaan. Gegarandeerd dat erover wordt gesproken in een VBL topic waar andere CL wedstrijden worden besproken.
1. Het mag gewoon niet hier.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat een gelul. Beetje net als die mensen die tot zondag 7 uur niet willen weten wat clubs hebben gedaan. Gegarandeerd dat erover wordt gesproken in een VBL topic waar andere CL wedstrijden worden besproken. Gewoon niet komen dus als je het op zeker niet wilt weten.
Ik denk 0-10quote:Op woensdag 7 december 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stop met smoesjes bedenken man, jullie hebben gewoon verloren. Real (B) was veeeeel beter.
Als Real de sterkste opstelling had neergezet dan was het alleen bij deze wedstrijd al 0-12 geworden.
yoquote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zij kan m'n dag nog goed maken
Had totaal geen verschil gemaakt als je zo slecht speeltquote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef Smoofie het volgende:
Waarom loten wij United nietLoten we RMA =(
Dan is dat een rare regel voor een VBL forum.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Regel is dat het niet mag hoor
prachtigquote:
Iedereen is al thuis manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |