Ja volstrekt legaal dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:39 schreef Paul het volgende:
JA HIER MAG IK EINDELIJK AJAX UITLACHEN
HAHAHAHAHAHAHHA!!!!!1111
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
MENSEN DIE NU LACHEN ZIJN ALLEMAAL KK HOMO'S DIE GEEN VERSTAND HEBBEN, PUNT!
emoquote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Huilie.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Zo zijn ajacieden nou altijdquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Jochemz het volgende:
Ik vind dat zo leuk he. En vooral voor die echte fans die voor de wedstrijd zo'n grote mond hadden.
PRUTSERS
het heeft ze anders wel 25 miljoen gekostquote:
Ga eens slapen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
hoezo gekost? Hebben dat uitgegeven of hebben ze dat niet gekregen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef epic_gram het volgende:
[..]
het heeft ze anders wel 25 miljoen gekost![]()
falende grensrechters kunnen al helemaal niet. Een random pool is beter en goedkoperquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef Daaps het volgende:
1-7.. dat kan gewoon niet in internationaal voetbal.
Chelsea - Genk: 7-0quote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef Daaps het volgende:
Die grens heeft ajax ff 25 miljoen door de neus geboord...
Ben ook wel benieuwd hoeveel die spelers van Zagreb hebben gekregen.
1-7.. dat kan gewoon niet in internationaal voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter
Dat miljoenensalaris dat ik verdien heb ik ook niet gekregenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef epic_gram het volgende:
niet gekregen, komt op hetzelfde neer vind ik
Hou je bek man, wanneer heeft Utrecht voor het laatst Europees voetbal gespeeldquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hou je bek man, wanneer heeft Utrecht voor het laatst Europees voetbal gespeeld?
Hoe vaak heeft Utrecht de CL gewonnen ?
Vorig jaarquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hou je bek man, wanneer heeft Utrecht voor het laatst Europees voetbal gespeeld?
NEE IK BEN ALTIJD TEGEN AJAX KUTLUL!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef JApieman het volgende:
Als een Nederlands team speelt ben je godverdomme maar voor dat Nederlandse team.
HEEFT AJAX JOU OOIT IETS MISDAAN?!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE IK BEN ALTIJD TEGEN AJAX KUTLUL!
Jij bent ook gewoon een Duitse teringhomo, landverader.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE IK BEN ALTIJD TEGEN AJAX KUTLUL!
ajax wint hem dit jaar in ieder geval nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Utrecht de CL gewonnen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |