met alle respect en ik waardeer jullie werk, modden op deze momenten is haast onmogelijk omdat er zoveel emoties zijn voor mensenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Andere uitslagen hier: [Champions League Livetopic] #7 Lachen om genk?[/info]
omdat zagrebquote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef S0nic het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe een matige ploeg als Lyon 7 keer scoort in een uitwedstrijd??
Zie hier je bewijs:quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Wordt een beetje aangepraat, die arrogantie is er ook gewoon bij PSV, minstens. Alleen weten zij hun 'gemoedelijke' karakter nog te behouden voor de buitenwereld. Twente en AZ kunnen natuurlijk nog niet arrogant zijn.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom wordt hier over andere wedstrijden en teams gepraat![]()
Dit dusquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom wordt hier over andere wedstrijden en teams gepraat![]()
Gomisquote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef S0nic het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe een matige ploeg als Lyon 7 keer scoort in een uitwedstrijd??
nee neequote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef Elusive het volgende:
ben ik de enige zonder twitter ofzo ? je gaat hier toch ook niet over een ander forum praten ofzo ?
Neem die Enoh maar ook mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Egocilio moet NOOIT meer spelen, de grootste kneus die ik ooit in een Ajax-shirt gezien heb.
En te veel achterlijke trollsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
met alle respect en ik waardeer jullie werk, modden op deze momenten is haast onmogelijk omdat er zoveel emoties zijn voor mensen
Rot toch op johquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ajax geeft overwintering in de CL zelf uit handen, lachen om Ajax dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |