Dat was toch het totaalbedrag vd CL? Volgens mij heeft Ajax min. 15 M verdient ook al gaat het niet doorquote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
25 miljoen.... zo door het toilet.
neequote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef starla het volgende:
Nog 6 minuten voor 2 doelpunten!
Het kan nog!
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar niet op zo'n manier, als je die goals ziet..
Grapjas, Bij PSV, Feyenoord, en Twente krijg je net zulke harde trollposts. Je bent gewoon een beetje gehandicapt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is omdat Ajax-aanhangers zo verschrikkelijk arrogant zijn. Het is niet voor niets dat je altijd sympathieke posts krijgt in een nieuwsbericht wanneer AZ, Twente of PSV in de CL uitgeschakeld wordt en een trollfestijn als Ajax uitgeschakeld wordt.
Je moet wel de wedstrijd kijken he voor je kunt pratenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Bah wat een walgelijk gejank weer!!!!!
Ahhhhhh omkoping aahhhhhhh!!!
Dus omdat het even slecht gaat voor Ajax is het allemaal omkoping?
Wat een onzin zeg!
Typisch Nederlands gejank.
Of dat gejankt met die 2 afgekeurde goals,
als die 1e telde dan was die 2e mogelijkheid nooit zo geweest.
Als 1 ding anders loopt, loopt de hele wedstrijd anders.
Spoiler.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef xCore het volgende:
Ach, nu kunnen jullie gezellig spelen tegen ManU in de EL
Nee, Ajax acteert vandaag op wereldniveau. Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb geen verstand van voetbal, maar ik heb Ajax betere wedstrijden zien voetballen. Bovendien, WAAROM HEBBEN ZE BULYKIN UBERHAUPT GEKOCHT????quote:
Dank je wel!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef xCore het volgende:
troostprijsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef xCore het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |