Zal wel niets mee gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Bastard het volgende:
Veel foto's maken, allemaal oppakken als lid van een terroristische beweging. Net als de occupiers in engeland.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Adam1981 het volgende:
Irshad Manji, is dat niet die "lesbische moslima"?___!
Terroristische organisatie? Ze plegen geen aanslagen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Bastard het volgende:
Veel foto's maken, allemaal oppakken als lid van een terroristische beweging. Net als de occupiers in engeland.
http://www.amazon.com/Allah-Liberty-and-Love-ebook/dp/B004INHA12quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Adam1981 het volgende:
Irshad Manji, is dat niet die "lesbische moslima"?___!
Nee hoor, valt reuze mee. Ze kan in ieder geval meer uithalen en meer mensen optrommelen dan die Sharia4Schubbekutteveen figuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Over marginaal gesproken... Manji = marginaal.
Hoho, niet iedere Nederlander heeft een racistisch kort lontje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zal wel niets mee gebeuren.
En ondertussen groeit de haat onder de NLers meer en meer....
In veel gevallen is dat zo bij milieuactivisten, krakers, occupyers en personen die tegen zwarte piet demonstreren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef De_Nuance het volgende:
Ze moeten helemaal uit België komen, niet eens genoeg mensen kunnen optrommelen hier.
Laat zien hoe marginaal ze zijn.
En Tofik en Irshad Manji zijn goed bezig, gewoon doorgaan inderdaad.
Bij mij niet hoor. Extremisten worden door haat gevoed, maar waarom zou ik extremisten haten? Mijn leven wordt daar niet beter op, alleen maar killer.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit soort acties zijn toch om misselijk van te worden?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hoho, niet iedere Nederlander heeft een racistisch kort lontje.
Met je dubbele puntjes, wil je daar iets mee impliceren of?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De politie zou om te beginnen deze gasten buiten moeten zetten. Ordeverstoring.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Extremisten worden door haat gevoed, maar waarom zou ik extremisten haten? Mijn leven wordt daar niet beter op, alleen maar killer.
Verder zou ik deze lui even een nachtje laten zitten. Verstoring van de openbare orde ofzo, maak er maar wat moois van.
Volgens mij zijn we dat stadium zolangzamerhand echt wel voorbij hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat een marginaal groepje debielen uit België een islamdebat van notabene Tofik Dibi en Irshad Manji (beide moslim) komen verstoren met haat.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou dit gaat dus een keer mis.. Dan heb je rassenrellen..
Welnee.. we wennen er aan, steeds een stukje verder pakken totdat je op een dag je afvraagt waarom je je in je eigen land niet meer welkom voelt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou dit gaat dus een keer mis.. Dan heb je rassenrellen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |