Ook als ik niet op fok had gezeten vermoedde ik samenzweringen tussen Jose en Sousaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit is Fok! zijn we goed in 'conspiracy theories'
En terwijl het boegbeeld van Portugal een en dezelfde persoon is als die van Real.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Kan toch ook niet man, dat een Portugees deze wedstrijd doet. Met al die Portugese internationals en een Portugees als coach.
en die scheidsrechter fluit alleen maar voor Real Madrid.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Kan toch ook niet man, dat een Portugees deze wedstrijd doet. Met al die Portugese internationals en een Portugees als coach.
Lyon heeft ze gewoon omgekocht :pquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als ik niet op fok had gezeten vermoedde ik samenzweringen tussen Jose en Sousa
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sorry, maar Ajax heeft het echt in de wedstrijden tegen Lyon laten liggen.
En tegen Zagreb had er ook veel meer gecoord moeten worden.
Hier had ik al helemaal geen hoop op
0-4 hier en 0-4 daar is heel gewoon
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajax had wellicht meer mogen scoren uit tegen Zagreb, maar deden het uitstekend. Tegen Lyon ook al een gehavende ploeg, dus scoren ging moeilijk. Wel betere ploeg. Nu rode kaart Zagreb, twee goals onterecht afgekeurd Ajax. Als jij Ajax de schuld wil geven van pech en corruptie, be my guest, maar je maakt jezelf wel belachelijk.
Het waren inderdaad geen extreme uitslagenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.
Daatvoor is 7 goals verschil gewoon te weinig
Vooraf was het inderdaad een beetje krap. Maar daar ging het niet om, jij zei dat Ajax het liet liggen. Hoe? Inderdaad; niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.
Daatvoor is 7 goals verschil gewoon te weinig
Dus had Enoh Gomis zijn benen moeten breken, dan was Ajax door.quote:45' B. Gomis
(assist by A. Cissokho)
48' B. Gomis
(assist by J. Briand)
52' B. Gomis
(assist by A. Cissokho)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |