was schrikken zekerquote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
Potverdikkie had ik bijna de laatste post!
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
Potverdikkie had ik bijna de laatste post!
Leuk hèquote:
over een uur en twee uur nog een keerquote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik deed het er echt niet om hoor
[..]
Leuk hè
Ik wil straks wel komen helpen hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
over een uur en twee uur nog een keer
hoeft niet, worden je nagels viesquote:Op woensdag 7 december 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil straks wel komen helpen hoor
Bestaan nagelborsteltjes voorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeft niet, worden je nagels vies
wel met matequote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat is net zo erg !(ik doe het zelf ook btw
)
al veel te langquote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hey.. leuk.. kan het daar ook al??
geen idee, maar zeker wel hetzelfde soortquote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zijn volgens mij dezelfde spellen ?
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hey.. leuk.. kan het daar ook al??
Nog steeds nietquote:Op woensdag 7 december 2011 20:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gewoon nog eens proberen, hij doet het vanzelf!!
Je bent werkelijk te goed!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu wél hoor [ link | afbeelding ]
Wie wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, sjips dit gaat fout, hij heeft het verkeerde draadje te pakken
The Hurt Lockerquote:
dat geloof ik ook jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, sjips dit gaat fout, hij heeft het verkeerde draadje te pakken
RTL 7quote:
Helder!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
RTL 7
Een van de films die kokkie en ik zouden WATen
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
MaryMouse.. Kunnen wij ook Farmburen worden?? Ook al speel jij daar en ik hier??
Farmville is nog niet op G+, maar ja als die daar komt kan je idd opnieuw beginnenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
das dom??
maar dat betekent dus wel dat ik daar weer opnieuw kan beginnen??
Watching apart togetherquote:
Oh, daar ben ik niet bang voor hoor, kokkie bedankt altijd voor de popcornquote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat durven ze niet, bang dat de een al het popcorn opeet en zo
Blufquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik niet bang voor hoor, kokkie bedankt altijd voor de popcorn
ben meer van de bleekselderij en worteltjesquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben meer van de bleekselderij en worteltjes
Sure,surequote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben meer van de bleekselderij en worteltjes
ben mensenschuwquote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
O oke, maar dat houdt een date toch niet tegen ?
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Neem je toch een laptop mee en ga je in een andere kamer zitten?
ik zeg ook netjes dankjewel als ik iets krijg!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geniet je een beetje van het voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Neem je toch een laptop mee en ga je in een andere kamer zitten?
Ja, ik vind het gruwelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
geniet je een beetje van het voetbal
idd vaag. gaat puur over de psyche van een oorlogquote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van die film
dat komt omdat je steeds afgeleid wordtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van die film
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een biertje voor geopend
In het echt krijgen ze echt niet de kans om zo roekeloos te zijn hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
idd vaag. gaat puur over de psyche van een oorlog
Whiskeyquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik moet geen Tom Waits luisteren, dan krijg ik zin in whiskey!
is toch gebaseerd op waarheidquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het echt krijgen ze echt niet de kans om zo roekeloos te zijn hoor
je bedoelt dat er weer een nl club uitgeschakeld wordtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
Hahahaha wat een geweldige voetbalavond kan dit worden zeg
Weer?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
je bedoelt dat er weer een nl club uitgeschakeld wordt![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
leuke buren.. die hebben een schat van een katje, echt een heel lief beestje. en die laten ze lekker buiten in dit weer en zit nu dus aan de andere kant van het raam naar mij te kijken..
buurtjes hebben nog een kat, en ze zeggen dat die deze telkens verjaagd en zo.. waarschijnlijk hebben ze gewoon geen geld om het beestje te onderhouden..
rtl4 zekerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
Bah, smerige beelden nu op tv. Ik begrijp nu waarom ik het kinderslot moest deactiveren
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
leuke buren.. die hebben een schat van een katje, echt een heel lief beestje. en die laten ze lekker buiten in dit weer en zit nu dus aan de andere kant van het raam naar mij te kijken..
buurtjes hebben nog een kat, en ze zeggen dat die deze telkens verjaagd en zo.. waarschijnlijk hebben ze gewoon geen geld om het beestje te onderhouden..
quote:
heb ik nooit last vanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nog steeds die film op RTL7. Is niet eerder voorgekomen dat ik een film die om 20:30 begint moest unlocken.
ja en ook wat Mary zegtquote:
Oh, ik kan het geloof ik ook wel uitzetten hoor, maar het uitvinden hoe ik dat moet doen kost mij meer tijd dan even 4 cijfertjes in te toetsenquote:
en een uur later weer afgegeven omdat het een chip heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja en ook wat Mary zegt![]()
en dat het beestje nu bij ons komt is omdat wij tijdens een weekend er wel eens voor gezorgd hebben.. ik ben bijna geneigd om het beestje te vangen en dan dat nieuwe nummer te bellen.. en dan zeggen dat het een aanlopertje is...
kpn zekerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik kan het geloof ik ook wel uitzetten hoor, maar het uitvinden hoe ik dat moet doen kost mij meer tijd dan even 4 cijfertjes in te toetsen
Met dit weer zou ik ook snel geneigd zijn om het beestje binnen te laten.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja en ook wat Mary zegt![]()
en dat het beestje nu bij ons komt is omdat wij tijdens een weekend er wel eens voor gezorgd hebben.. ik ben bijna geneigd om het beestje te vangen en dan dat nieuwe nummer te bellen.. en dan zeggen dat het een aanlopertje is...
zelfs daar is dit beestje al te mager voor!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
en een uur later weer afgegeven omdat het een chip heeft.is maar een oplossing voor, soep
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |