Prachtig duo. Driemansdefensie met Miranda is ook een optie. Skriniar op zes is ook een mogelijkheid, daar speelt hij bij het nationale elftal.quote:
Hij wordt nu zwaar overschat.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Werd ook zelfs toen ie van Celtic naar Southampton ging nog zwaar onderschat. Dat krijg je als je als Nederlandse speler nooit bij een club uit de top 3 hebt gezeten.
Klopt dat van die 3,5 miljoen? Want dat zou ik ook wel weinig vinden. Geld is ook niet alles en ik verwacht dat hij verstandig genoeg is om dat ook te beseffen, maar hij wordt bijna 26. Hij wil waarschijnlijk nu een transfer maken waarmee hij sportief en financieel de top bereikt, daar lijkt ie klaar voor. Dan zie ik een club voor me die ver kan komen in de Champions League en nationale titels wint, is Inter daar klaar voor?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hartstikke leuk stukje, maar meneer de schrijver slaat de plank in zijn laatste alinea wel volledig mis. Dan heb je gewoon niet opgelet wat er bij Inter gaande is de laatste maanden. Inter zou wel degelijk een goede stap omhoog zijn, niet alleen omdat het een veel grotere club is, maar ook omdat er veel meer doorgroeimogelijkheden zijn. Lazio zit nu wel zo ongeveer aan zijn top en de kans is zo'n 100% dat ze naast de Vrij ook doei mogen zeggen tegen Milinkovic-Savic en Alberto. Dan is je hele geraamte wel weg. Bij Inter verklaart de sterspeler de eeuwige liefde aan de club. Inter en de Vrij zou voor beide partijen een werelddeal zijn. De Vrij, Miranda en Skrinair, dan doe je echt mee.
Dat bedrag weet ik niet. Ik weet dat Inter hem als een heel goede optie ziet, maar ik heb de Gazzetta's van deze wereld de laatste paar dagen niet heel goed bestudeerd. Mijn inziens doet Inter binnen een of twee jaar een heel, heel serieuze gooi naar de Scudetto. Dat had zelfs dit jaar met het nodige fortuin al gekund, maar na een vormdipje i.c.m. absenties van steunpilaren, Miranda o.a., ziet de wereld er opeens heel anders uit en is de titel een utopie. Champions League daarentegen is wel in potlood ingevuld en Inter heeft volgens mij best een basiself, en trainer, om daar iets verrassends neer te zetten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt dat van die 3,5 miljoen? Want dat zou ik ook wel weinig vinden. Geld is ook niet alles en ik verwacht dat hij verstandig genoeg is om dat ook te beseffen, maar hij wordt bijna 26. Hij wil waarschijnlijk nu een transfer maken waarmee hij sportief en financieel de top bereikt, daar lijkt ie klaar voor. Dan zie ik een club voor me die ver kan komen in de Champions League en nationale titels wint, is Inter daar klaar voor?
Kap eens met dat hypenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Ligt-Schuurs wordt het centrum van de toekomst.
Is De Vrij echt zo goed? Ik zie Lazio amper helaas, soms op Eurosport 2 mrja das niet vaakquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Prachtig duo. Driemansdefensie met Miranda is ook een optie. Skriniar op zes is ook een mogelijkheid, daar speelt hij bij het nationale elftal.
Alleen Mani mag nog hypes starten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Indd. Schuurs is wel een groot talent natuurlijk mrja kan net zo goed helemaal mislukken.
Hoort dit seizoen zeker bij de betere verdedigers van de competitie, past zo in het rijtje met Miranda, Koulibaly en dat soort gespuis.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is De Vrij echt zo goed? Ik zie Lazio amper helaas, soms op Eurosport 2 mrja das niet vaak
Nog maar afwachten dus die spits die van Groningen naar Amsterdam kwam schreven ze ook een gouden toekomst voor.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat zei JR toch net. 18 jarige aanvoerder van Fortuna die volgend seizoen bij Ajax speelt
Kan altijd mislukken natuurlijk, maar staat nu wel op het lijstje talenten die Oranjemateriaal kunnen worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog maar afwachten dus die spits die van Groningen naar Amsterdam kwam schreven ze ook een gouden toekomst voor.
Leuk man die lijstjesquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan altijd mislukken natuurlijk, maar staat nu wel op het lijstje talenten die Oranjemateriaal kunnen worden.
Suarez heeft het toch aardig gedaan vind ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog maar afwachten dus die spits die van Groningen naar Amsterdam kwam schreven ze ook een gouden toekomst voor.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:24 schreef RicardoGallego het volgende:
Jongen kan er niet zoveel van. Lazio is leuk niveau voor hem. Beetje aanklooien in de Europa League.
Bron; ADquote:De Vrij zet zinnen op Barcelona
De situatie van Stefan de Vrij wordt door de Europese top met grote interesse gevolgd. Het contract van de Nederlander bij Lazio loopt in juni af, wat hem tot een zeer gewilde speler maakt. Lazio zou De Vrij (25) volgens Italiaanse en Spaanse media deze maand nog aan concurrent Internazionale willen slijten om zo nog een acceptabele vergoeding voor hem te ontvangen. Volgens El Mundo Deportivo heeft de oud-Feyenoorder zijn zinnen zelf echter gezet op een transfer naar Barcelona in de zomer. Hij zou het seizoen dan af kunnen maken in Rome en eind juni de plaats in kunnen nemen van de vertrekkende Javier Mascherano bij de Spaanse grootmacht. Barcelona zit dit seizoen regelmatig voor De Vrij op de tribune. De club volgt ook de verrichtingen van Kalidou Koulibaly van Napoli op de voet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |