Voordeel is wel dat hij als international binnen komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik hoop wel dat BMI een beetje een verstandige keus maakt mbt zijn toekomst. Hij is zo'n beetje de enige centrale verdediger die over twee jaar in Brazili echt goed kan zijn. Bij een Chelsea op de bank gaan zitten is vaak funest voor je ontwikkeling. Vraag maar aan Bruma en Van Aanholt.
Bruno naar Man U. Kan hij eindelijk zijn kwaliteiten op hoog niveau etaleren. Had ik zijn kwaliteiten toch weer goed beoordeeld. Net zoals ik van Fischer, El Ghazi, Milik, Dijks al ruim van tevoren zag dat het pure middelmaat is.quote:Manchester United scout Porto duo Bruno Martins Indi
Manchester United had a scout at Porto's game with Maritimo on Sunday.
Left sided Holland international Bruno Martins Indi played in the 1-0 win for Porto while young midfielder Ruben Neves came on for the last 20 minutes.
United manager Louis van Gaal has struggled with personnel this season, especially in the full-back positions, with Luke Shaw, Ashley Young, Antonio Valencia and Matteo Darmian all picking up varying degrees of injuries.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Topic nummer 1 voor deze baas, daar moet ik gepost hebben.
BMI
Nou ja, niets aan veranderd (lol)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
benieuwd hoe dat zich ontwikkeld heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |