Hm hm.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerstNu voel ik me eens slim
![]()
Het is een model die iets zegt over communicatie op betrekkingsniveau. Precies wat hier speelt dus, behalve dat je het moet horen om het te kunnen interpreteren.
Achja, aan de andere kant is het maar een forum en hecht ik niet zoveel waarde aan het begrip 'aandacht' hier.quote:
Hij heeft jou toch ook helemaal niet gezien?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach gut, je denkt het echt hè?
Als je zelf niet altijd zo zat te zeuren dat mensen niets over jou kunnen weten en niet zo moeten oordelen zou het niets geven, maar nu wordt het wel triest hoor.
Ik weet hoe ik eruit zie en mijn zelfbeeld is prima, waarom moet je dit zo nodig tegen spreken?
Heeft hij ook niet, maar hij heeft zichzelf ervan overtuigd dat hij me wel gezien heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch ook helemaal niet gezien?
Zo wel zou hij niet beweren dat je plat bent.
que?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem Soit's kloon, hè?
Kom op zeg, je ziet zelf dat mensen vaak uitlokken. Het komt niet alleen van mijn kant. Sterker nog, het meest van de tijd negeer ik irritante opmerkingen of acties naar mij toe. Spit het topic van vanmiddag eens door en je ziet alweer een paar troll opmerkingen naar mij toe waar ik niet op inga. Altijd wel.quote:
Jij zegt: 'je denkt'. Dus ik denk. Jij denkt dus ook dat ik dat denk. Nee dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De eerste twee woorden van het dikgedrukte zouden boekdelen moeten spreken, maar helaas is zelfs dat nog lastig te volgen voor je.
Jawel, alleen haar gezicht. Close-up foto. Eerst beweerde dat ze daar 12 was en nu verkondigt ze aan iedereen dat ik de foto niet heb gezien. Wat ik overigens ook zou zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch ook helemaal niet gezien?
Zo wel zou hij niet beweren dat je plat bent.
gvd, heb je je nou even zitten inlezen zodat je toch met een zinnig antwoord kan komen. Wat ben je soms ook verschrikkelijk hè?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
Hm hm.
Na het bekijken van de roos, moet ik concluderen dat, alhoewel zijn opmerking duidelijk geplaatst kan worden in de tegen categorie, zoals je aangaf, dit nooit kan impliceren dat hij geen actie wilde verbinden aan die zin op de manier die ik beschreef, namelijk het opzoeken van die quotes.
Opstandig wil ik het, zoals jou, niet noemen, omdat hij zich zelf in de discussie begon te mengen en over haar tieten begon. Dreigen met het opzoeken van de quotes is dan ook niet in Money's voordeel (in zijn beleving) en is dus 'aanvallend'. Opstandig zou het pas zijn als we hem zelf eerst hadden betrokken in de discussie.
Leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe is het met jouw potentiele dates. Happen ze nu al toe of houdt ze nog steeds af?
Fout, de eerste twee woorden zijn 'ach gut'. Denk nu nog eens na.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij zegt: 'je denkt'. Dus ik denk. Jij denkt dus ook dat ik dat denk. Nee dus.
Hihi.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Supersoep het volgende:
Was MFN maar plat, dan had ik rustig kunnen slapen na het zien van zo'n foto toen.
Klaag klaagie klaag.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Kom op zeg, je ziet zelf dat mensen vaak uitlokken. Het komt niet alleen van mijn kant. Sterker nog, het meest van de tijd negeer ik irritante opmerkingen of acties naar mij toe. Spit het topic van vanmiddag eens door en je ziet alweer een paar troll opmerkingen naar mij toe waar ik niet op inga. Altijd wel.
[..]
Jij zegt: 'je denkt'. Dus ik denk. Jij denkt dus ook dat ik dat denk. Nee dus.
En ik vermoed dat jij homoseksueel bent. De tijd die je steekt in happen op mij, kan je beter steken in de tijd om Formerjellybean haar hart te veroveren.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klaag klaagie klaag.
Zie je nou wel? Altijd als ik inlog en jij bent er, heb je wat te klagen.
Tevens hoi
Heel duidelijk zijn en zorgen dat ze er niet meer onderuit kan fietsen. Vrouwen zijn soms net als kinderen, die vragen om grenzenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk dat je het vraagt
Die ene die steeds afhoudt houdt nog steeds af. Ga maar gewoon op de vrouw af vragen, want ze blijft mailen, contact zoeken en babbelt honderduit. Als ik dan toespelingen maak op daten dan wordt het genegeerd. Ik heb niet zoveel zin in dit spelletje en ook geen zin in een beetje subtiel blijven.
ben je al single?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar wel eens in real life gezien of is het van een datingsite en hoelang is het al bezig?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
Die ene die steeds afhoudt houdt nog steeds af. Ga maar gewoon op de vrouw af vragen, want ze blijft mailen, contact zoeken en babbelt honderduit. Als ik dan toespelingen maak op daten dan wordt het genegeerd. Ik heb niet zoveel zin in dit spelletje en ook geen zin in een beetje subtiel blijven.
Ja, daar gaat het wel op neer komen. Dat internetdaten is leuk, maar in het echt is het toch een stuk makkelijker om iets te regelenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heel duidelijk zijn en zorgen dat ze er niet meer onderuit kan fietsen. Vrouwen zijn soms net als kinderen, die vragen om grenzen
Jij was hier degene die o.a pedicures laat doen en niet zozeer omdat je voetproblemen hebt.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Soit het volgende:
[..]
En ik vermoed dat jij homoseksueel bent. De tijd die je steekt in happen op mij, kan je beter steken in de tijd om Formerjellybean haar hart te veroveren.
Leugens, ik heb nooit gezegd dat ik daar twaalf was aangezien jij de betreffende foto niet kon overleggen en ik dus ook niet een uitspraak over mijn leeftijd daar kon doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Jawel, alleen haar gezicht. Close-up foto. Eerst beweerde dat ze daar 12 was en nu verkondigt ze aan iedereen dat ik de foto niet heb gezien. Wat ik overigens ook zou zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |