Mooie nagels en mooi perenijsje.quote:
Jokes, jokes. Die andere zijn allebei OK, klein schattig stickie.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nooh dan blijft ie nog 5 jaar in de OP.
Er mag er maar 1 in de OP. Kriorotjee!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooie nagels en mooi perenijsje.
[..]
Jokes, jokes. Die andere zijn allebei OK, klein schattig stickie.
Hehe, ik ben ook echt zwaar perfectionistisch als het om m'n nagels gaatquote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nagels van deze dame zijn echt Altijd on point gewoon
Deze dame weetquote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Perenijsjes.
Waar laat jij je nagels zetten? In Arnhem of?
Thankyuquote:
No that feel.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik ben ook echt zwaar perfectionistisch als het om m'n nagels gaatAls m'n nagellak gaat chippen moet ik het gelijk bijwerken.
Joa, ik kan niet beslissen welke though.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er mag er maar 1 in de OP. Kriorotjee!
Hehe ja dat heb ik ook. Daarom laat ik maar zelden nepnagels zetten, chippen echt te snel bij mijquote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik ben ook echt zwaar perfectionistisch als het om m'n nagels gaatAls m'n nagellak gaat chippen moet ik het gelijk bijwerken.
Hoiquote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nagels van deze dame zijn echt Altijd on point gewoon
Ja dit heb ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe ja dat heb ik ook. Daarom laat ik maar zelden nepnagels zetten, chippen echt te snel bij mijwant ik doe er domme dingen mee.
Oke ik weet alleen niet hoe je die in de OP kan zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben voor de foto waar we je gezicht kunnen zien Fanta.
[..]
Ja dit heb ik eigenlijk ookIk kan ook echt niet werken met die dingen.
Doe die met je gezicht Stickiequote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er mag er maar 1 in de OP. Kriorotjee!
Helleuh. Yep. Genailed, gehaald, alles.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoi. Was de presentatie ook on point?
Ik verklein die ook even meteen, doet Vaseline_ ze allemaal even mobile friendly in de OPquote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke ik weet alleen niet hoe je die in de OP kan zetten.
Good job lindinha.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Helleuh. Yep. Genailed, gehaald, alles.
Daarna het nailen gevierd
Iemand moet nog steeds een collage van alle userfoto's maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verklein die ook even meteen, doet Vaseline_ ze allemaal even mobile friendly in de OP. Anders moeten we gewoon die eye candy maar 1 picca per keer doen ofzo, M bij vrouwelijke TS en V bij mannelijke TS oid
.
Maar da's kut toch, moet er zo nu en dan iemand bij enzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Iemand moet nog steeds een collage van alle userfoto's maken.
Viespeuk jij.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Good job lindinha.
En iets over nailen.
Dan moet je gewoon minder lui zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar da's kut toch, moet er zo nu en dan iemand bij enzo?
Als je gewoon een soort rijtjes doet en alle foto's hetzelfde formaat laat zijn?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar da's kut toch, moet er zo nu en dan iemand bij enzo?
Neejoh gooi de links maar naar me.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb ik eindelijk alle userfoto's tot breedte 300px verkleind, komen jullie met andere ideeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |