We kunnen pas eentje kiezen bij een selectie van minimaal 3.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey maar welke van de 2 wordt het?
Ik loop al decennia op je voor, ah vriend.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zet 't er juist bij omdat ik het eerder las (bij jou mss?)
Bij het nader lezen van deze zin klinkt dat best ghey. Ik bedoel "heb jij het mss eerder gezegd"?
Kegelvoetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde niet iedereen sowieso apekooi dan?wat moet je anders kiezen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We kunnen pas eentje kiezen bij een selectie van minimaal 3.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik deel mijn wijsheid graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self inflicted hotdogging.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Juminelle het volgende:
Fuck, ik ben 3 uur geleden weer in slaap gevallen en net pas wakker geworden
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik loop al decennia op je voor, ah vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Non-productieve dagen, ik hou van ze.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Juminelle het volgende:
Fuck, ik ben 3 uur geleden weer in slaap gevallen en net pas wakker geworden
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hou van je man. (no homo)
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Eens!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Non-productieve dagen, ik hou van ze.
Waarom deel jij zo achterlijk veel voorkeuren met mij? Heb je mijn dagboek gelezen of zo?quote:
Stiekeme soulmates allesz.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom deel jij zo achterlijk veel voorkeuren met mij? Heb je mijn dagboek gelezen of zo?
Thanks.quote:
Ik leg bijna altijd met gezichten links met op wie ze lijken. Op een bepaalde foto leek CB op hem, en zo geschiedde.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef krioro het volgende:
dWc, Volgens mij ben jij wel de enige die wat voor overeenkomst dan ook ziet tussen Choco en die Marokkaan.
True, swag on point - like period.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nagels van deze dame zijn echt Altijd on point gewoon
dWc is gewoon een beetje raar.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef krioro het volgende:
dWc, Volgens mij ben jij wel de enige die wat voor overeenkomst dan ook ziet tussen Choco en die Marokkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |