Vonden ze daar blijkbaar niet nodig.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal zit er toch een stuk ijzer voor?
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Sinji het volgende:
Niet lezen als je zwakke maag hebtDamn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Sinji het volgende:
Niet lezen als je zwakke maag hebtAuch. Is toch ook weleens bij een ijshockeyer gebeurd tijdens een ''gevecht'' gleed het ijzer van de schaats langs zijn keel, bam dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Afkloppen, und schnell.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Pinken en duimen ontelbaar keer gekneusd, polsen gekneusd, 2x linkerknie gekneusd (aangereden+ongeluk met quad) 2x rechtervoet gekneusd, 1x linkervoet gekneusd.
I've got strong bones!
Bounty.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over vieze shit gesproken, ik had ook een keer met die steppen die op de basisschool helemaal in waren eentje tegen m'n scheen gehad. Tranen over m'n wangen, ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik nou bot zag of dat onderste stuk witte huid (jaja). Als ik over dat litteken ga met m'n hand voel ik dat deukje nogsteeds zitten.
Ik heb nog nooit iets gekneusd of gebroken of whateverquote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Pinken en duimen ontelbaar keer gekneusd, polsen gekneusd, 2x linkerknie gekneusd (aangereden+ongeluk met quad) 2x rechtervoet gekneusd, 1x linkervoet gekneusd.
I've got strong bones!
Me hand gekneust met lummelen. Trapte ie tegen me hand aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
I've got strong bones!
Paardrijmeisjesquote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja, nog een keer met m'n kop tegen het ijzeren hek gelazerd toen ik werd gelanceerd door een paardbeest was door het dolle heen muwhaha
Wat??quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is pas lullig als je dit zegtDamn.
Das lang geledenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:08 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Me hand gekneust met lummelen. Trapte ie tegen me hand aan.
Die rijden altijd zo goed.quote:
Wat is lummelen ook alweer? Klinkt als apenkooien en blikje trap in de gymzaal vroegâhquote:Op woensdag 7 december 2011 17:08 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Me hand gekneust met lummelen. Trapte ie tegen me hand aan.
Lummelen is de bal overgooien en dat er dan mensen tusseninstaan die de bal moeten onderscheppen, dat zijn dan de lummelsquote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is lummelen ook alweer? Klinkt als apenkooien en blikje trap in de gymzaal vroegâh.
Negers op paarden.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja, nog een keer met m'n kop tegen het ijzeren hek gelazerd toen ik werd gelanceerd door een paardbeest was door het dolle heen muwhaha

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |