Dank je, half zo snel als hier eerder genoemd.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:52 schreef Lyrebird het volgende:
Velocity is 1769 feet/s = 1769 x 0.305 = 539 m/s.
Nee...quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je, half zo snel als hier eerder genoemd.
Dus eerder werd er minder geroepen.quote:Bal ging 1000 feet / sec
Euh, ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 7 december 2011 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...
[..]
Dus eerder werd er minder geroepen.
Als je af en toe ziet hoeveel maatregelen ze nemen, kun je niet zeggen dat ze daar een stel schietgrage idioten zijn bij Mythbusters. Het is gewoon een ongeluk wat de beste had kunnen overkomen (in die situatie danquote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Stiekem wel gaaf, omdat er geen gewonden gevallen zijn.
Hopelijk heeft dit geen verdere gevolgen voor de show.
Neergeknald door de Mossad. Dat wordt rennen voor Adam en Jamie.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan weten we iig welke mythe ze getest hebben, die van Saddams Superkanon van Gerald Bull
Saddam wilde op Israel schieten, Adam en Jamie schoten op niet westerse allochtonenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Kogando het volgende:
[..]
Neergeknald door de Mossad. Dat wordt rennen voor Adam en Jamie.
Owh piet wat ben je toch grappig.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mmm, maar als ik naar het oosten loop ga ik ook sneller dan de omwenteingssnelheid van de aarde
Dank je, ik vond hem zelf ook wel scherpquote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Platina het volgende:
[..]
Owh piet wat ben je toch grappig.
Dat zijn toch wel erg leuke dingen om te testen. Is toch wel een droombaan, Mythbuster.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan weten we iig welke mythe ze getest hebben, die van Saddams Superkanon van Gerald Bull
Zo te zien is dat ding helemaal in China terecht gekomenquote:
Ik heb wel eens een interview in Dublin gehad, bij een optisch bedrijf. Het gros van de ingenieurs daar kwam uit Azie.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo te zien is dat ding helemaal in China terecht gekomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |